Pszemol ratuj

Data: 2016-03-26 22:52:02
Autor: z
Pszemol ratuj
"Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
Weryfikacja nie powiodła się
nie masz już połączenia z internetem"

Co za bzdura?
Zrestartowałem telefon
Zwolniłem nawet sporo miejsca
Próbowałem i LTE i Wifi i nic
Mam się zgłosić do serwisu? ;-)

Data: 2016-03-26 18:06:06
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Nie panikuj z tym uaktualnieniem - nic Ci sie nie stanie jak spróbujesz po
świętach... Elektrony u Apple zajete sa malowaniem pisanek.

Data: 2016-03-27 08:04:48
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-27 o 00:06, Pszemol pisze:
Nie panikuj z tym uaktualnieniem - nic Ci sie nie stanie jak spróbujesz po
świętach... Elektrony u Apple zajete sa malowaniem pisanek.

A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę, buractwo czy cuś... ;-)
A tu się okazuje że to tylko wina niedouczonych programistów pewnej szacownej korporacji co nie umieją wysłać aktualizacji systemu.
Jako że sprzęt jeszcze na gwarancji a ładny pan w serwisie kazał aktualizować co dają to to robię.
Jak tego kiedyś nie zrobiłem to coś mi nie chciało działać/zainstalować
Litościwie nie będę się tu znęcać że za taki szmal to powinno śmigać, że po kiego ma się denerwować jakimś komunikatem na który nic nie mogę poradzić że żona mi głowę zawraca bo jej się coś wyświetla, spokoju nawet w święta nie można mieć ...
Ale z okazji świąt pominę te oczywistości i życzę wszystkim użytkownikom pomyślnych aktualizacji. Również ajfonów bo wszak wszyscy jesteśmy równi :-)

Data: 2016-03-27 20:28:48
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56f777ff$0$680$65785112news.neostrada.pl...
A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę, buractwo czy cuś... ;-)

Nie, wręcz przeciwnie - wygląda na jakiś błąd na serwerze.

[...]

Nie mówię żebyś nie robił tylko żebyś spróbował za parę dni :-)

Jak tego kiedyś nie zrobiłem to coś mi nie chciało działać/zainstalować

No jak Ci "coś" nie chciało działac to co ja biedny mogę poradzić :-)

[...]

Za jaki szmal? Za te 500zł jakie wydałeś na niego? Weź nie żartuj...

Ale z okazji świąt pominę te oczywistości i życzę wszystkim użytkownikom pomyślnych aktualizacji. Również ajfonów bo wszak wszyscy jesteśmy równi :-)

Byle nie nerwowo... bo paniki nie ma.

Data: 2016-03-28 09:48:09
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-28 o 03:28, Pszemol pisze:
"z" <z@z.pl> wrote in message
A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką
niewiedzę, buractwo czy cuś... ;-)

Nie, wręcz przeciwnie - wygląda na jakiś błąd na serwerze.

Też myślę że komunikat nie dopasowany do sytuacji.

Nie mówię żebyś nie robił tylko żebyś spróbował za parę dni :-)

Minęło parę dni zanim to napisałem

No jak Ci "coś" nie chciało działac to co ja biedny mogę poradzić :-)

Zawsze piszesz że wszystko działa i jest na wysokim stopniu optymalizacji a dbanie o najmniejsze szczegóły jest dewizą firmy ;-)

Za jaki szmal? Za te 500zł jakie wydałeś na niego? Weź nie żartuj...

Po pierwsze 700 a po drugie chyba nie doniosłeś gdzie trzeba ;-) żeby w moim konkretnym egzemplarzu zaniżyć standardy bo kupiłem tanio :-)

Byle nie nerwowo... bo paniki nie ma.

Waśnie sprawdziłem. Po odpaleniu telefonu pojawia się wolasty komunikat że będzie aktualizacja, pół minuty rzeźbienia i dalej że nie mam netu.

Na WP nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Na androidzie... różne cuda bywają ale takich nie pamiętam :-)

Mówisz bez nerwów. Poczekam jeszcze s tydzień i pójdę do serwisu :-)

Data: 2016-03-28 17:54:44
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56f8e1b9$0$701$65785112news.neostrada.pl...
Na WP nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło.
Na androidzie... różne cuda bywają ale takich nie pamiętam :-)

To akurat mnie nie dziwi wcale...
Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.

Mówisz bez nerwów. Poczekam jeszcze s tydzień i pójdę do serwisu :-)

Zanim pójdziesz do serwisu, poproś wnuka aby Ci ten upgrade zainstalował ;-)

Data: 2016-03-29 08:08:00
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:

Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.

Nie na temat.

Zanim pójdziesz do serwisu, poproś wnuka aby Ci ten upgrade zainstalował
;-)

Muszę sobie go najpierw zrobić :-)

Przykro mi że nie wierzysz w spie... aktualizacje systemu.

W serwisie będą mieli kawę na ławę. Ciekawe jaką odpowiedź dostanę.
Chcesz na piśmie? Niedowiarku :-)

Data: 2016-03-29 06:50:26
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fa1bbf$0$696$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:

Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.

Nie na temat.

Jak najbardziej na temat: nie miewasz problemu z upgrade WM
skoro ...WM nie oferuje upgradu :-)
Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi - zapamiętaj to sobie.
Jeśli raz na jakiś czas Apple zaliczy wpadkę to nie umniejsza to
w żadnym stopniu jego zasług w odświeżanie starego sprzętu.
Zastanów się teraz, na spokojnie, z jakim osem sprzedawano nowy
iPhone 5C. Narzekasz że upgrade do 9.1.3 miało małe potknięcie.
Ile wersji Apple wypuścił w między czasie?

[...]

Zwróć uwagę, proszę, że serwis żyje z Twoich pieniędzy po
gwarancji, albo z pieniędzy Apple na gwarancji...
Wykorzysta niewiedzę użytkownika aby opcję przestawić,
czy telefon zresetować (dawniej się wyciągało baterię)
ale klientowi tego nie powie że mógł sobie samemu naprawić
"zepsuty" telefon tylko skasuje kłamiąc że dwa dni spędził
naprawiając... A potem klient jest dumny z serwisu i zadowolony
że "tylko" stówę kosztowało ....przytrzymanie guzika power 10 sekund :-)

Data: 2016-03-29 14:44:26
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-29 o 13:50, Pszemol pisze:
"z" <z@z.pl> wrote in message
[...]

Aktualizacje systemu robią się same. Nawet nie muszę o tym wiedzieć.
Dalej nie kodujesz faktów a później manipulujesz tymi Tobie wygodnymi.

Nie miałem jeszcze takiej sytuacji żeby system nie mógł sobie poradzić ze swoim jestestwem.

[...]

Ale muszę aktualizować żeby działał poprawnie. Tak twierdzi producent i jego serwis :-)

[...]

Twierdzisz że autoryzowany serwis/sprzedawca Apple tak potraktuje klienta z gwarancyjnym telefonem. Do tej pory jestem bardzo zadowolony z obsługi i kompetencji pracujących tam ludzi.
Nie ściemniali tylko mówili jak jest. Jak sam namotałem z hasłami i jak w pewnych sytuacjach dotyk przestawał działać. Mogli pogonić a nie pogonili.
U siebie za wodą masz inne doświadczenia?

Data: 2016-03-29 10:38:30
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
"z" <z@z.pl> wrote in message
[...]

Gratuluję zadowolenia z serwisu :-)

Data: 2016-03-27 22:30:49
Autor: ToMasz
Pszemol ratuj

A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę,

http://antyweb.pl/instalowanie-nowych-ios-ow-na-starych-sprzetach-nie-ma-sensu/

Data: 2016-03-27 20:25:53
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:nd9fno$skb$1dont-email.me...
A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę,

http://antyweb.pl/instalowanie-nowych-ios-ow-na-starych-sprzetach-nie-ma-sensu/

On nie ma starego sprzętu, ma w miarę nowy iPhone 5C.
Kupił go na dodatek za bezcen, jakąś ćwiartkę rynkowej ceny
ale i tak narzeka w takt "za kupę szmalu powinien to, tamto" :-)

Data: 2016-03-28 09:29:29
Autor: ToMasz
Pszemol ratuj
W dniu 28.03.2016 o 03:25, Pszemol pisze:
[...]

cytat1
"Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
Weryfikacja nie powiodła się
nie masz już połączenia z internetem"
cytat 2 (z testu):
podczas aktualizacji pojawiał się problem z aktywacją, mimo nawiązanego połączenia z internetem. Niektórym pomagało podłączenie sprzętu do komputera za pomocą przewodu USB i aktywacja z użyciem iTunes.

W mojej ocenie podobny problem.

ToMasz

Data: 2016-03-28 13:11:29
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
[...]

Zgadzam się, podobny problem.

Jeśli masz rację, to nasz nieszczęśliwy kolega powinien już być dziś trochę
bardziej szczęśliwy :-)

Data: 2016-03-28 22:51:35
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-28 o 20:11, Pszemol pisze:

Jeśli masz rację, to nasz nieszczęśliwy kolega powinien już być dziś trochę
bardziej szczęśliwy :-)

Dlaczego dzisiaj? Masz jakieś wtyki? :-)

Czytałem że już naprawili. A działo się to pewnie więcej niż kilka dni temu. Niestety nadal wywala ten sam komunikat.

Data: 2016-03-28 09:56:25
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-28 o 03:25, Pszemol pisze:
On nie ma starego sprzętu, ma w miarę nowy iPhone 5C.
Kupił go na dodatek za bezcen, jakąś ćwiartkę rynkowej ceny
ale i tak narzeka w takt "za kupę szmalu powinien to, tamto" :-)

I to może być Twoja wina bo przez lata spomaowania i propagandy applowskiej eległem i wpakowałem się w takie g... ;-)
Przypomnę że telefon fabrycznie nowy i był już naprawiany bo dotyk się spie...
Ale nie będę się przejmował bo to przecież standard na rynku i takie wpadki zdarzają się najlepszym biedronkowym markom. :-)

Wybacz przy święcie ale gimbaza czyta nie nie może tak bezmyślnie wyrabiać sobie zdania o marce z zalewu Twoich postów :-)

Data: 2016-03-28 17:52:54
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56f8e3a8$0$22829$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chętnie Cię z niego wyzwolę, możesz mi takie g... wysłać w prezencie na urodziny.

Przypomnę że telefon fabrycznie nowy i był już naprawiany bo dotyk się spie...

E tam, bajanie...

Ale nie będę się przejmował bo to przecież standard na rynku i takie wpadki zdarzają się najlepszym biedronkowym markom. :-)

Żaden tam standard, dopisuje Ci fantazja chyba.

Wybacz przy święcie ale gimbaza czyta nie nie może tak bezmyślnie wyrabiać sobie zdania o marce z zalewu Twoich postów :-)

Ty siebie do gimnazjalistów też zaliczasz?

Data: 2016-03-29 08:04:13
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-29 o 00:52, Pszemol pisze:
Chętnie Cię z niego wyzwolę, możesz mi takie g... wysłać w prezencie na
urodziny.

Dziwne. Już to gdzieś czytałem ;-)

E tam, bajanie...

Niewierny człowieku. Mam Ci przesłać szczegóły reklamacji żebyś sprawdził w centrali ;-)

Żaden tam standard, dopisuje Ci fantazja chyba.

Niewierny czy wątpiący? Skoro nie chcesz przyjmować do wiadomości faktów to nie pogadamy. Szkoda. ;-)

Ty siebie do gimnazjalistów też zaliczasz?
Ale jeszcze poziom żartów w normie :-)

Już Ciebie chwaliłem za profesjonalizm i skuteczność.
Ale widzę że obniżasz loty. Gimbaza może zwątpić. Podtrzymaj napięcie.

Data: 2016-03-29 06:45:23
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fa1adc$0$22842$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-29 o 00:52, Pszemol pisze:
Chętnie Cię z niego wyzwolę, możesz mi takie g... wysłać w prezencie na
urodziny.

Dziwne. Już to gdzieś czytałem ;-)

Ja też już gdzieś czytałem że jego iPhone "do niczego się nie nadaje"...
Ale potem się okazało że dzieciak gra na nim jak najęty :-)
Z Tobą jest tak samo - g... straszne g... ale namiętnie używasz.

E tam, bajanie...

Niewierny człowieku. Mam Ci przesłać szczegóły reklamacji żebyś sprawdził w centrali ;-)

To nic nie da... bo ja wiem jak serwisy działają.
Zwłaszcza gwarancyjne.

Żaden tam standard, dopisuje Ci fantazja chyba.

Niewierny czy wątpiący?
Skoro nie chcesz przyjmować do wiadomości faktów to nie pogadamy. Szkoda. ;-)

Ale to nie były fakty, to tylko Twoje (być może błędne) interpretacje.

Data: 2016-03-29 14:33:11
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-29 o 13:45, Pszemol pisze:

Ale to nie były fakty, to tylko Twoje (być może błędne) interpretacje.

Nie kodujesz faktów.
Mam na piśmie wymiana na "nowy" z powodu wadliwego dotyku.

Data: 2016-03-29 10:38:29
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2016-03-29 o 13:45, Pszemol pisze:

Ale to nie były fakty, to tylko Twoje (być może błędne) interpretacje.

Nie kodujesz faktów.
Mam na piśmie wymiana na "nowy" z powodu wadliwego dotyku.

Jasne że masz na piśmie :-)) Ile Ty masz lat?

Wciąż nie rozumiesz, że niczego to nie zmienia?

Jeśli serwis odblokował zacięty touchscreen przez wyjęcie baterii/reset
hardware to przecież nie napisze tego w rapocie z naprawy - ciężkie czasy
dziś, serwis z czegoś żyć musi, czymś swoje dzieci nakarmić.

Co do touchscreenow we współczesnych telefonach to przyznaję, że
niezniszczalne cholerstwa są. Ekran się potłucze, nic przez pęknięcia nie
widać, nawet LCD obrazu nie pokazuje po wygięciu, ale touchscreen zwykle
działa i z iPhone daje się korzystać po omacku jak się wie gdzie nacisnąć
aby rozmowe przychodzącą odebrać. To samo dotyczy Samsunga Galaxy S3
ktorego wczoraj diagnozowałem - cały połamamy, ekran w strzępach, kolorki
rozlane między rozbite szkiełka ale touchscreen pojemnościowy dalej
działa...

Data: 2016-03-29 18:14:03
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-29 o 17:38, Pszemol pisze:
[...]

ciach

Co Ty pier...? Telefon miał uszkodzenie ekranu. Po lekkim nacisniećiu na jeden brzeg zaczynał wariować dotyk. Takie są fakty potwierdzone przez serwis.
https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ

Data: 2016-03-29 11:34:54
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Nie pamietam abys pisal o tym wczesniej.
Miałem wrażenie, że telefon nie reagowal na dotyk w ogole.

Takie są fakty potwierdzone przez serwis.

Fascynuje mnie to Twieje "potwierdzone przez serwis".

Data: 2016-03-29 23:47:37
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-29 o 18:34, Pszemol pisze:
Nie pamietam abys pisal o tym wczesniej.
Miałem wrażenie, że telefon nie reagowal na dotyk w ogole.

Bo jak zwykle nie czytasz...
"uszkodzony dotyk" zaraz musiałeś sobie zinterpretować jako błąd oprogramowania a nie tak jak normalni ludzie sprzętowo.
Nie mieści Ci się to w głowie: "ajfon się zepsuł" ?

Data: 2016-03-29 18:54:20
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Gdybys napisal co się dokładnie stało a ja nie przeczytałem tego to móglbys
mi to zarzucać...

Ale skoro Ty nie napisales to czemu się dziwisz ze czytelnik zinterpretował
po swojemu? :-)

Nie mieści Ci się to w głowie: "ajfon się zepsuł" ?

Twój opis bardziej mi teraz pasuje do uszkodzenia mechanicznego (sam się
nie zgniótł ani nie upadł).

Fascynuje mnie to Twieje "potwierdzone przez serwis".

https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ

Nie znudziło Ci się jeszcze? To poziom z przedszkola... Wyluzuj, pls.

Data: 2016-03-30 02:49:51
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-30 o 01:54, Pszemol pisze:

Gdybys napisal co się dokładnie stało a ja nie przeczytałem tego to móglbys
mi to zarzucać...

Pisałem że dotyk był uszkodzony. Nie pisałem że telefon się zawiesił.
Dalej nie czytasz.

Twój opis bardziej mi teraz pasuje do uszkodzenia mechanicznego (sam się
nie zgniótł ani nie upadł).

Był użytkowany bardzo krótko i nie upadł. Nie było żadnych śladów które serwisowi pozwoliłyby wyciągnąć takie wnioski jak Twoje.

A skoro przyjęli reklamację to znaczy że się zdarza.
Być może obudowa budżetowego telefonu za 1600 zł (wróć 700 zł) ;-) jest źle skonstruowana. Znaczy na poziomie chińszczyzny.

Zacznij w końcu czytać. W przedszkolu już tego uczą :-)

Data: 2016-03-29 21:59:16
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fb22b0$0$22831$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wybacz, ale znam wiele różnych możliwości interpretacji "uszkodzony".
Nie czytam Ci w myślach, więc jak zostawiłeś alternatywy to sobie
coś tam wybrałem, dowolnego :-)

[...]

Serwis naprawdę ma w nosie czy upadł czy nie upadł.
A Ty kupiłeś używany, i na dodatek dałeś żonie używać,
więc nie wiesz czy upadł czy nie.

A skoro przyjęli reklamację to znaczy że się zdarza.

Błędne wnioskowanie. Serwis przyjał do naprawy gwarancyjnej
bo Apple w takich wypadkach bez gadania wypłaca za naprawę.
Po prostu nie rozdrabniają się kosztem niezadowolenia klienta
chyba że sprawa zaniedbania jest oczywista (widoczne pęknięcie
ekranu na środku, zalanie itp).

Być może obudowa budżetowego telefonu za 1600 zł (wróć 700 zł)
;-) jest źle skonstruowana. Znaczy na poziomie chińszczyzny.

Jasne.

Zacznij w końcu czytać. W przedszkolu już tego uczą :-)

Zacznij pisać to będzie co czytać zamiast się domyślać.

Data: 2016-03-30 09:12:39
Autor: z
Pszemol ratuj
W dniu 2016-03-30 o 04:59, Pszemol pisze:
Zacznij pisać to będzie co czytać zamiast się domyślać.

Ale się wijesz.
Może pokłóć się dalej o zegar. Będzie większy ubaw :-)

Data: 2016-03-29 08:09:39
Autor: z
Pszemol ratuj
A tak przy okazji.

Jak skomentujesz złamanie zabezpieczeń ajfona przez służby?

Zwycięstwo to czy porażka?

Warto było się stawiać. Jak to wyszło pijarowsko? :-)

Data: 2016-03-29 06:45:55
Autor: Pszemol
Pszemol ratuj
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fa1c22$0$696$65785112news.neostrada.pl...
A tak przy okazji.

Jak skomentujesz złamanie zabezpieczeń ajfona przez służby?

Zwycięstwo to czy porażka?

Warto było się stawiać. Jak to wyszło pijarowsko? :-)

Zdecydowanie warto było się stawiać, bo nie zrobili precedensu.

Data: 2016-03-26 21:52:54
Autor: masti
Pszemol ratuj
z wrote:

"Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
Weryfikacja nie powiodła się
nie masz już połączenia z internetem"

Co za bzdura?

żadna bzdura. Appple uznał, że internet nie jest Ci już potrzebny :)

Data: 2016-03-29 23:29:50
Autor: Sebastian Biały
Pszemol ratuj
On 2016-03-26 22:52, z wrote:
"Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
Weryfikacja nie powiodła się
nie masz już połączenia z internetem"

Nie wiem czy to juz padło więc nie krzyczeć:

http://www.imore.com/apple-working-ios-93-fix-older-iphone-ipad

Data: 2016-03-30 00:11:00
Autor: z
Pszemol ratuj
Nie wiem czy to juz padło więc nie krzyczeć:

http://www.imore.com/apple-working-ios-93-fix-older-iphone-ipad

Wiemy. Apple ma problem i nad nim ciągle pracuje.
Dobrze że sąd nie kazał im tworzyć aktualizacji do złamania telefonu terrorysty. To by mogło się skończyć więzieniem ;-)
Izraelczycy to są fachowcy.

Pszemol ratuj