Data: 2016-03-26 18:06:06 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
z <z@z.pl> wrote:
"Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3 Nie panikuj z tym uaktualnieniem - nic Ci sie nie stanie jak spróbujesz po świętach... Elektrony u Apple zajete sa malowaniem pisanek. |
|
Data: 2016-03-27 08:04:48 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-27 o 00:06, Pszemol pisze:
Nie panikuj z tym uaktualnieniem - nic Ci sie nie stanie jak spróbujesz po A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę, buractwo czy cuś... ;-) A tu się okazuje że to tylko wina niedouczonych programistów pewnej szacownej korporacji co nie umieją wysłać aktualizacji systemu. Jako że sprzęt jeszcze na gwarancji a ładny pan w serwisie kazał aktualizować co dają to to robię. Jak tego kiedyś nie zrobiłem to coś mi nie chciało działać/zainstalować Litościwie nie będę się tu znęcać że za taki szmal to powinno śmigać, że po kiego ma się denerwować jakimś komunikatem na który nic nie mogę poradzić że żona mi głowę zawraca bo jej się coś wyświetla, spokoju nawet w święta nie można mieć ... Ale z okazji świąt pominę te oczywistości i życzę wszystkim użytkownikom pomyślnych aktualizacji. Również ajfonów bo wszak wszyscy jesteśmy równi :-) z |
|
Data: 2016-03-27 20:28:48 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56f777ff$0$680$65785112news.neostrada.pl...
A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę, buractwo czy cuś... ;-) Nie, wręcz przeciwnie - wygląda na jakiś błąd na serwerze. A tu się okazuje że to tylko wina niedouczonych programistów pewnej szacownej korporacji co nie umieją wysłać aktualizacji systemu. Nie mówię żebyś nie robił tylko żebyś spróbował za parę dni :-) Jak tego kiedyś nie zrobiłem to coś mi nie chciało działać/zainstalować No jak Ci "coś" nie chciało działac to co ja biedny mogę poradzić :-) Litościwie nie będę się tu znęcać że za taki szmal to powinno śmigać, że po kiego ma się denerwować jakimś komunikatem na który nic nie mogę poradzić że żona mi głowę zawraca bo jej się coś wyświetla, spokoju nawet w święta nie można mieć ... Za jaki szmal? Za te 500zł jakie wydałeś na niego? Weź nie żartuj... Ale z okazji świąt pominę te oczywistości i życzę wszystkim użytkownikom pomyślnych aktualizacji. Również ajfonów bo wszak wszyscy jesteśmy równi :-) Byle nie nerwowo... bo paniki nie ma. |
|
Data: 2016-03-28 09:48:09 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-28 o 03:28, Pszemol pisze:
"z" <z@z.pl> wrote in message Też myślę że komunikat nie dopasowany do sytuacji. Nie mówię żebyś nie robił tylko żebyś spróbował za parę dni :-) Minęło parę dni zanim to napisałem No jak Ci "coś" nie chciało działac to co ja biedny mogę poradzić :-) Zawsze piszesz że wszystko działa i jest na wysokim stopniu optymalizacji a dbanie o najmniejsze szczegóły jest dewizą firmy ;-) Za jaki szmal? Za te 500zł jakie wydałeś na niego? Weź nie żartuj... Po pierwsze 700 a po drugie chyba nie doniosłeś gdzie trzeba ;-) żeby w moim konkretnym egzemplarzu zaniżyć standardy bo kupiłem tanio :-) Byle nie nerwowo... bo paniki nie ma. Waśnie sprawdziłem. Po odpaleniu telefonu pojawia się wolasty komunikat że będzie aktualizacja, pół minuty rzeźbienia i dalej że nie mam netu. Na WP nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Na androidzie... różne cuda bywają ale takich nie pamiętam :-) Mówisz bez nerwów. Poczekam jeszcze s tydzień i pójdę do serwisu :-) z |
|
Data: 2016-03-28 17:54:44 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56f8e1b9$0$701$65785112news.neostrada.pl...
Na WP nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. To akurat mnie nie dziwi wcale... Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S. Mówisz bez nerwów. Poczekam jeszcze s tydzień i pójdę do serwisu :-) Zanim pójdziesz do serwisu, poproś wnuka aby Ci ten upgrade zainstalował ;-) |
|
Data: 2016-03-29 08:08:00 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:
Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu Nie na temat. Zanim pójdziesz do serwisu, poproś wnuka aby Ci ten upgrade zainstalował Muszę sobie go najpierw zrobić :-) Przykro mi że nie wierzysz w spie... aktualizacje systemu. W serwisie będą mieli kawę na ławę. Ciekawe jaką odpowiedź dostanę. Chcesz na piśmie? Niedowiarku :-) z |
|
Data: 2016-03-29 06:50:26 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fa1bbf$0$696$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze: Jak najbardziej na temat: nie miewasz problemu z upgrade WM skoro ...WM nie oferuje upgradu :-) Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi - zapamiętaj to sobie. Jeśli raz na jakiś czas Apple zaliczy wpadkę to nie umniejsza to w żadnym stopniu jego zasług w odświeżanie starego sprzętu. Zastanów się teraz, na spokojnie, z jakim osem sprzedawano nowy iPhone 5C. Narzekasz że upgrade do 9.1.3 miało małe potknięcie. Ile wersji Apple wypuścił w między czasie? Zanim pójdziesz do serwisu, poproś wnuka aby Ci ten upgrade zainstalował Zwróć uwagę, proszę, że serwis żyje z Twoich pieniędzy po gwarancji, albo z pieniędzy Apple na gwarancji... Wykorzysta niewiedzę użytkownika aby opcję przestawić, czy telefon zresetować (dawniej się wyciągało baterię) ale klientowi tego nie powie że mógł sobie samemu naprawić "zepsuty" telefon tylko skasuje kłamiąc że dwa dni spędził naprawiając... A potem klient jest dumny z serwisu i zadowolony że "tylko" stówę kosztowało ....przytrzymanie guzika power 10 sekund :-) |
|
Data: 2016-03-29 14:44:26 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-29 o 13:50, Pszemol pisze:
"z" <z@z.pl> wrote in message Aktualizacje systemu robią się same. Nawet nie muszę o tym wiedzieć. Dalej nie kodujesz faktów a później manipulujesz tymi Tobie wygodnymi. Nie miałem jeszcze takiej sytuacji żeby system nie mógł sobie poradzić ze swoim jestestwem. Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi - zapamiętaj to sobie. Ale muszę aktualizować żeby działał poprawnie. Tak twierdzi producent i jego serwis :-) Zwróć uwagę, proszę, że serwis żyje z Twoich pieniędzy po Twierdzisz że autoryzowany serwis/sprzedawca Apple tak potraktuje klienta z gwarancyjnym telefonem. Do tej pory jestem bardzo zadowolony z obsługi i kompetencji pracujących tam ludzi. Nie ściemniali tylko mówili jak jest. Jak sam namotałem z hasłami i jak w pewnych sytuacjach dotyk przestawał działać. Mogli pogonić a nie pogonili. U siebie za wodą masz inne doświadczenia? z |
|
Data: 2016-03-29 10:38:30 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2016-03-29 o 13:50, Pszemol pisze: Gratuluję zadowolenia z serwisu :-) |
|
Data: 2016-03-27 22:30:49 | |
Autor: ToMasz | |
Pszemol ratuj | |
A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę, http://antyweb.pl/instalowanie-nowych-ios-ow-na-starych-sprzetach-nie-ma-sensu/ |
|
Data: 2016-03-27 20:25:53 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:nd9fno$skb$1dont-email.me...
A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę, On nie ma starego sprzętu, ma w miarę nowy iPhone 5C. Kupił go na dodatek za bezcen, jakąś ćwiartkę rynkowej ceny ale i tak narzeka w takt "za kupę szmalu powinien to, tamto" :-) |
|
Data: 2016-03-28 09:29:29 | |
Autor: ToMasz | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 28.03.2016 o 03:25, Pszemol pisze:
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message cytat1 "Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3cytat 2 (z testu): podczas aktualizacji pojawiał się problem z aktywacją, mimo nawiązanego połączenia z internetem. Niektórym pomagało podłączenie sprzętu do komputera za pomocą przewodu USB i aktywacja z użyciem iTunes. W mojej ocenie podobny problem. ToMasz |
|
Data: 2016-03-28 13:11:29 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
W dniu 28.03.2016 o 03:25, Pszemol pisze: Zgadzam się, podobny problem. Jeśli masz rację, to nasz nieszczęśliwy kolega powinien już być dziś trochę bardziej szczęśliwy :-) |
|
Data: 2016-03-28 22:51:35 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-28 o 20:11, Pszemol pisze:
Jeśli masz rację, to nasz nieszczęśliwy kolega powinien już być dziś trochęDlaczego dzisiaj? Masz jakieś wtyki? :-) Czytałem że już naprawili. A działo się to pewnie więcej niż kilka dni temu. Niestety nadal wywala ten sam komunikat. z |
|
Data: 2016-03-28 09:56:25 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-28 o 03:25, Pszemol pisze:
On nie ma starego sprzętu, ma w miarę nowy iPhone 5C. I to może być Twoja wina bo przez lata spomaowania i propagandy applowskiej eległem i wpakowałem się w takie g... ;-) Przypomnę że telefon fabrycznie nowy i był już naprawiany bo dotyk się spie... Ale nie będę się przejmował bo to przecież standard na rynku i takie wpadki zdarzają się najlepszym biedronkowym markom. :-) Wybacz przy święcie ale gimbaza czyta nie nie może tak bezmyślnie wyrabiać sobie zdania o marce z zalewu Twoich postów :-) z |
|
Data: 2016-03-28 17:52:54 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56f8e3a8$0$22829$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-28 o 03:25, Pszemol pisze: Chętnie Cię z niego wyzwolę, możesz mi takie g... wysłać w prezencie na urodziny. Przypomnę że telefon fabrycznie nowy i był już naprawiany bo dotyk się spie... E tam, bajanie... Ale nie będę się przejmował bo to przecież standard na rynku i takie wpadki zdarzają się najlepszym biedronkowym markom. :-) Żaden tam standard, dopisuje Ci fantazja chyba. Wybacz przy święcie ale gimbaza czyta nie nie może tak bezmyślnie wyrabiać sobie zdania o marce z zalewu Twoich postów :-) Ty siebie do gimnazjalistów też zaliczasz? |
|
Data: 2016-03-29 08:04:13 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-29 o 00:52, Pszemol pisze:
Chętnie Cię z niego wyzwolę, możesz mi takie g... wysłać w prezencie naDziwne. Już to gdzieś czytałem ;-) E tam, bajanie... Niewierny człowieku. Mam Ci przesłać szczegóły reklamacji żebyś sprawdził w centrali ;-) Żaden tam standard, dopisuje Ci fantazja chyba. Niewierny czy wątpiący? Skoro nie chcesz przyjmować do wiadomości faktów to nie pogadamy. Szkoda. ;-) Ty siebie do gimnazjalistów też zaliczasz?Ale jeszcze poziom żartów w normie :-) Już Ciebie chwaliłem za profesjonalizm i skuteczność. Ale widzę że obniżasz loty. Gimbaza może zwątpić. Podtrzymaj napięcie. z |
|
Data: 2016-03-29 06:45:23 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fa1adc$0$22842$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-29 o 00:52, Pszemol pisze: Ja też już gdzieś czytałem że jego iPhone "do niczego się nie nadaje"... Ale potem się okazało że dzieciak gra na nim jak najęty :-) Z Tobą jest tak samo - g... straszne g... ale namiętnie używasz. E tam, bajanie... To nic nie da... bo ja wiem jak serwisy działają. Zwłaszcza gwarancyjne. Żaden tam standard, dopisuje Ci fantazja chyba. Ale to nie były fakty, to tylko Twoje (być może błędne) interpretacje. |
|
Data: 2016-03-29 14:33:11 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-29 o 13:45, Pszemol pisze:
Ale to nie były fakty, to tylko Twoje (być może błędne) interpretacje. Nie kodujesz faktów. Mam na piśmie wymiana na "nowy" z powodu wadliwego dotyku. z |
|
Data: 2016-03-29 10:38:29 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2016-03-29 o 13:45, Pszemol pisze: Jasne że masz na piśmie :-)) Ile Ty masz lat? Wciąż nie rozumiesz, że niczego to nie zmienia? Jeśli serwis odblokował zacięty touchscreen przez wyjęcie baterii/reset hardware to przecież nie napisze tego w rapocie z naprawy - ciężkie czasy dziś, serwis z czegoś żyć musi, czymś swoje dzieci nakarmić. Co do touchscreenow we współczesnych telefonach to przyznaję, że niezniszczalne cholerstwa są. Ekran się potłucze, nic przez pęknięcia nie widać, nawet LCD obrazu nie pokazuje po wygięciu, ale touchscreen zwykle działa i z iPhone daje się korzystać po omacku jak się wie gdzie nacisnąć aby rozmowe przychodzącą odebrać. To samo dotyczy Samsunga Galaxy S3 ktorego wczoraj diagnozowałem - cały połamamy, ekran w strzępach, kolorki rozlane między rozbite szkiełka ale touchscreen pojemnościowy dalej działa... |
|
Data: 2016-03-29 18:14:03 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-29 o 17:38, Pszemol pisze:
Wciąż nie rozumiesz, że niczego to nie zmienia?ciach Co Ty pier...? Telefon miał uszkodzenie ekranu. Po lekkim nacisniećiu na jeden brzeg zaczynał wariować dotyk. Takie są fakty potwierdzone przez serwis. https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ z |
|
Data: 2016-03-29 11:34:54 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2016-03-29 o 17:38, Pszemol pisze: Nie pamietam abys pisal o tym wczesniej. Miałem wrażenie, że telefon nie reagowal na dotyk w ogole. Takie są fakty potwierdzone przez serwis. Fascynuje mnie to Twieje "potwierdzone przez serwis". |
|
Data: 2016-03-29 23:47:37 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-29 o 18:34, Pszemol pisze:
Nie pamietam abys pisal o tym wczesniej. Bo jak zwykle nie czytasz... "uszkodzony dotyk" zaraz musiałeś sobie zinterpretować jako błąd oprogramowania a nie tak jak normalni ludzie sprzętowo. Nie mieści Ci się to w głowie: "ajfon się zepsuł" ? Fascynuje mnie to Twieje "potwierdzone przez serwis".https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ z |
|
Data: 2016-03-29 18:54:20 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2016-03-29 o 18:34, Pszemol pisze: Gdybys napisal co się dokładnie stało a ja nie przeczytałem tego to móglbys mi to zarzucać... Ale skoro Ty nie napisales to czemu się dziwisz ze czytelnik zinterpretował po swojemu? :-) Nie mieści Ci się to w głowie: "ajfon się zepsuł" ? Twój opis bardziej mi teraz pasuje do uszkodzenia mechanicznego (sam się nie zgniótł ani nie upadł). Fascynuje mnie to Twieje "potwierdzone przez serwis".https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ Nie znudziło Ci się jeszcze? To poziom z przedszkola... Wyluzuj, pls. |
|
Data: 2016-03-30 02:49:51 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-30 o 01:54, Pszemol pisze:
Gdybys napisal co się dokładnie stało a ja nie przeczytałem tego to móglbys Pisałem że dotyk był uszkodzony. Nie pisałem że telefon się zawiesił. Dalej nie czytasz. Twój opis bardziej mi teraz pasuje do uszkodzenia mechanicznego (sam się Był użytkowany bardzo krótko i nie upadł. Nie było żadnych śladów które serwisowi pozwoliłyby wyciągnąć takie wnioski jak Twoje. A skoro przyjęli reklamację to znaczy że się zdarza. Być może obudowa budżetowego telefonu za 1600 zł (wróć 700 zł) ;-) jest źle skonstruowana. Znaczy na poziomie chińszczyzny. Zacznij w końcu czytać. W przedszkolu już tego uczą :-) z |
|
Data: 2016-03-29 21:59:16 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fb22b0$0$22831$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-30 o 01:54, Pszemol pisze: Wybacz, ale znam wiele różnych możliwości interpretacji "uszkodzony". Nie czytam Ci w myślach, więc jak zostawiłeś alternatywy to sobie coś tam wybrałem, dowolnego :-) Twój opis bardziej mi teraz pasuje do uszkodzenia mechanicznego (sam się Serwis naprawdę ma w nosie czy upadł czy nie upadł. A Ty kupiłeś używany, i na dodatek dałeś żonie używać, więc nie wiesz czy upadł czy nie. A skoro przyjęli reklamację to znaczy że się zdarza. Błędne wnioskowanie. Serwis przyjał do naprawy gwarancyjnej bo Apple w takich wypadkach bez gadania wypłaca za naprawę. Po prostu nie rozdrabniają się kosztem niezadowolenia klienta chyba że sprawa zaniedbania jest oczywista (widoczne pęknięcie ekranu na środku, zalanie itp). Być może obudowa budżetowego telefonu za 1600 zł (wróć 700 zł) Jasne. Zacznij w końcu czytać. W przedszkolu już tego uczą :-) Zacznij pisać to będzie co czytać zamiast się domyślać. |
|
Data: 2016-03-30 09:12:39 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
W dniu 2016-03-30 o 04:59, Pszemol pisze:
Zacznij pisać to będzie co czytać zamiast się domyślać. Ale się wijesz. Może pokłóć się dalej o zegar. Będzie większy ubaw :-) z |
|
Data: 2016-03-30 09:19:09 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2016-03-30 o 04:59, Pszemol pisze: Trollujesz. |
|
Data: 2016-03-29 08:09:39 | |
Autor: z | |
Pszemol ratuj | |
A tak przy okazji.
Jak skomentujesz złamanie zabezpieczeń ajfona przez służby? Zwycięstwo to czy porażka? Warto było się stawiać. Jak to wyszło pijarowsko? :-) z |
|
Data: 2016-03-29 06:45:55 | |
Autor: Pszemol | |
Pszemol ratuj | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fa1c22$0$696$65785112news.neostrada.pl...
A tak przy okazji. Zdecydowanie warto było się stawiać, bo nie zrobili precedensu. |
|