Ptaki

Data: 2016-11-13 15:28:48
Autor: Uzytkownik
Ptaki
Czym odstraszyc ptactwo aby ie przesiadało na balkonie i pod zacieniem domu.
Nie siedzą w odgrodzie tylko upodapalo im sie przebywanie razem z domownikami.
Jak ich wystarszyc aby tu nie przesiadaly - zrobiły swoimi odchodami istne pobojowiska na posadzkach betonowo- kostkowych.

Pzdr. Janek

Data: 2016-11-13 15:48:52
Autor: Zgr
Ptaki
W dniu 2016-11-13 15:28, Uzytkownik pisze:
[...]

Zainstaluj kota.

--
Adam

Data: 2016-11-13 15:59:05
Autor: Uzytkownik
Ptaki
Zgr wrote:
[...]

Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

Data: 2016-11-13 19:04:43
Autor: Sebastian Biały
Ptaki
On 2016-11-13 15:59, Uzytkownik wrote:
Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji. Kot, szuk jedna, problem załatwił by w pół godziny. Pozostało męczyć się z siatką albo igłami.

Data: 2016-11-13 19:19:15
Autor: Kaczin
Ptaki
On 2016-11-13 15:59, Uzytkownik wrote:
Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji.

A ty jakąś masz?

--
Kaczin

Data: 2016-11-13 19:53:52
Autor: Uzytkownik
Ptaki
On 2016-11-13 15:59, Uzytkownik wrote:
Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji. Kot, szuk jedna, problem
załatwił by w pół godziny.

No nie, to psy w kilka minut zalatwilyby" problem" z kotem - nie lubia sie.

Pozostało męczyć się z siatką albo igłami.

A igly w jaki sposob?

Data: 2016-11-13 20:00:50
Autor: Sebastian Biały
Ptaki
On 2016-11-13 19:53, Uzytkownik wrote:
A igly w jaki sposob?

http://www.ochronaprzedptakami.com.pl/uploads/images/ecopic.JPG

No przykręcasz do balustrady, desek czy co tam masz. Funkcjonalnośc balkonu spada, ale skoro nie chcesz zatrudnić kota to niewiele można poradzić...

Widziałem mieszkanie w bloku gdzie założono siatkę na cały balkon. Była bardzo cienka i niewidoczna przez szybę ani z zewnątrz. Coś jak gdyby uplecione z żyłek wedkarskich. Wada ponoć taka że raz na tydzień wpadał na to ptak i wkręcał nogę. Gdzie to kupili to nie wiem. Dało radę z tym żyć.

Data: 2016-12-11 21:08:51
Autor: ąćęłńóśźż
Ptaki
Ja takie siatki widzę głównie przeciw wypadającym z balkonów kotom ;-))

-- -- -
Widziałem mieszkanie w bloku gdzie założono siatkę na cały balkon.

Data: 2016-11-14 22:33:37
Autor: Ikselka
Ptaki

On 2016-11-13 15:59, Uzytkownik wrote:
Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji. Kot, szuk jedna, problem załatwił by w pół godziny. Pozostało męczyć się z siatką albo igłami.

Na posadzki zdecydowanie polecam igły - i fakira :-))

Data: 2016-11-14 23:39:30
Autor: collie
Ptaki
W dniu 13.11.2016 19:04, Sebastian Biały pisze:

Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji.

Mają. Być z człowiekiem.

Data: 2016-11-15 15:09:32
Autor: Ikselka
Ptaki
Dnia Mon, 14 Nov 2016 23:39:30 +0100, collie napisał(a):

W dniu 13.11.2016 19:04, Sebastian Biały pisze:

Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji.

Mają. Być z człowiekiem.

Są nawet przypadki, że go pilnują, żeby głupot nie robił.

Data: 2016-11-14 22:32:45
Autor: Ikselka
Ptaki
Dnia Sun, 13 Nov 2016 15:59:05 +0100, Uzytkownik napisał(a):

Zgr wrote:
[...]

Mądre te psy. Weź z nich wzór. Albo zastanów się poważnie, co wabi te
ptaki.

Data: 2016-11-13 20:28:10
Autor: Big Jack
Ptaki
W wiadomości
*Uzytkownik* napisał(-a):

[...]

Puszczać nagranie z odgłsem ostrzegawczym jakichś ptaków, tudzież drapieżnika, też ptaka. Wwywiesić kołnierz z lisa. Przed laty u rodziców, jak mama powiesiła taki kołnierz na balkonie, to żadna sikorka nie przyleciała na słoninkę :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-11-14 22:34:29
Autor: Ikselka
Ptaki
Dnia Sun, 13 Nov 2016 20:28:10 +0100, Big Jack napisał(a):

Wwywiesić kołnierz z lisa. Przed laty u rodziców, jak mama powiesiła taki kołnierz na balkonie, to żadna sikorka nie przyleciała na słoninkę :)

OMG, super :-))

Data: 2016-11-14 10:30:24
Autor: tomekp
Ptaki
W dniu 13.11.2016 o 15:28, Uzytkownik pisze:
[...]

Zaraz zostaniesz pouczony, że ptaki sa pod ochroną i należy je kochać. Jeśli tej miłości nie czujesz to znaczy, że jesteś wieśniakiem...

Sam mam problem z wronami i srokami które tłuką się po dachu i wyżerają jedzenie kurom. Jak jestem przy domu to je odstraszam ale jak pojade do pracy to robią co im sie podoba. Póki co nie znalazłem rozwiązania jak to towarzystwo przepędzić. Kota się nie boją...

Data: 2016-11-14 04:55:52
Autor: Lisciasty
Ptaki
W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 10:30:06 UTC+1 użytkownik tomekp napisał:
 Póki co nie znalazłem rozwiązania jak to towarzystwo przepędzić. Kota się nie boją...

U rodziny na wschodzie na lokalnym cmentarzu mieli problem
z wronami, zainstalowali takie rury podłączone do butli gazowych, działa to tak że gaz się sączy w rurę i co jakiś czas
leci iskra i jest gromkie "JEB!". Wrony się bały przez jakiś miesiąc,
potem im przeszło :]

L.

Data: 2016-11-14 15:07:06
Autor: Jarosław Sokołowski
Ptaki
Lisciasty napisał:

[...]

Co na to lokalni strażacy, przyzwyczaili się?

--
Jarek

Data: 2016-11-14 06:29:05
Autor: Lisciasty
Ptaki
W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 15:07:07 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
Co na to lokalni strażacy, przyzwyczaili się?

Nie mam pojęcia, ta instalacja wyglądała na legalną, może wiedzieli o tym? To stało dość długo, ktoś by się prawdopodobnie doczepił, jakby nie było uzgodnione ;)

L.

Data: 2016-11-14 15:36:14
Autor: Jarosław Sokołowski
Ptaki
Lisciasty napisał:

Co na to lokalni strażacy, przyzwyczaili się?

Nie mam pojęcia, ta instalacja wyglądała na legalną, może wiedzieli o tym? To stało dość długo, ktoś by się prawdopodobnie doczepił, jakby nie było uzgodnione ;)

Albo sie obawiali, że to sprawka jakiejś podziemnej
organizacji. W tamtych okolicznościach przyrody to
by było całkiem normalne.

--
Jarek

Data: 2016-11-14 10:11:08
Autor: Lisciasty
Ptaki
W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 15:36:16 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
Albo sie obawiali, że to sprawka jakiejś podziemnej
organizacji. W tamtych okolicznościach przyrody to
by było całkiem normalne.

Jakie by nie były okoliczności, robienie głośnego "JEB!" jest nieskuteczne w przypadku wron ;)

L.

Data: 2016-11-14 22:41:00
Autor: Ikselka
Ptaki
Dnia Mon, 14 Nov 2016 10:11:08 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

[...]

Wrony to bardzo inteligentne ptaki. Uczą się bardzo szybko.

Data: 2016-11-14 21:19:56
Autor: Zgr
Ptaki
Lisciasty napisał:

[...]

W większych sadach często się stosuje. Mam znajomych w okolicach Grójca (mazowieckie), pod Radomiem, w świętokrzyskim - prawie wszędzie strzelają armatki.
Natomiast nic mi nie wiadomo w temacie uzgadniania.

--
Adam

Data: 2016-11-14 22:39:50
Autor: Ikselka
Ptaki
Dnia Mon, 14 Nov 2016 04:55:52 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

[...]

Bo przysłowia sens w dwie strony:
między ludzi wlazły wrony.

Data: 2016-11-14 22:36:29
Autor: Ikselka
Ptaki
Dnia Mon, 14 Nov 2016 10:30:24 +0100, tomekp napisał(a):

Sam mam problem z wronami i srokami które tłuką się po dachu i wyżerają jedzenie kurom. Jak jestem przy domu to je odstraszam ale jak pojade do pracy to robią co im sie podoba. Póki co nie znalazłem rozwiązania

1) Nie zostawiać na podwórku kurzego żarcia jak wyjeżdżasz.
2) Kury trzymać w wolierze.

Zysk podwójny - kury najedzone i podwórko nieobsr...e.

Data: 2016-11-14 23:30:41
Autor: collie
Ptaki
W dniu 13.11.2016 15:28, Uzytkownik pisze:

Czym odstraszyc ptactwo aby ie przesiadało na balkonie i pod zacieniem domu.

Kupić na Alledrogo realistyczną atrapę siedzącego sokoła, albo kruka.
Jest jeszcze fruwający (na sznurku) jastrząb. I to niemały - 70 cm,
a także sowa z ruchomą głową. Jest to naturalna, nieszkodliwa
i przyjazna dla środowiska metoda odstraszania ptaków srających.
Na balkonie i pod zacieniem domu, cokolwiek to znaczy.

Ptaki