Ptaki a zafajdany samochód

Data: 2017-07-11 03:11:51
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód
Hej,

nie będę pytał jak umyć samochód i czy ślady zostaną, ale o to ... czy właściciel parkingu nie powinien jednak zadbać o to, by ptaki nie narobiły na mój samochód :-)

No bo ... kiedy przyszedłem na parking i zastałem to co zastałem to zniesmaczyło mnie to, ale pomyślałem sobie, że ok, ptaki narobiły, ja posprzątam, nie jest to nie wiadomo jaki problem. No i tak zrobiłem. Jednak jak teraz zauważyłem zdaje się zostałem za skorzystanie z parkingu nieoczekiwanie skasowany co zniesmaczyło mnie znowu. Miał być darmowy, ale może jednak nie ten. Nie o to zresztą chodzi. Ja się bardziej ogólnie zastanawiam czy jak ktoś kręci biznes pod tytułem parking to może jednak coś powinien zrobić by jakość tej usługi była należyta. Mógłby np wyciąć drzewa na których te ptaki zagnieździły się. A może nie, może wystarczy, że to nie jego ptaki, ale w sumie, karmi je to chyba jego.

Taki sobie bzdurny albo niebzdurny problem prawny i praktyczny ...

Data: 2017-07-10 20:41:46
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:ok18kv$gkg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie gniewaj się, ale jak mieliby wycinać w mieście te nieliczne drzewa
które jakoś od betonowej pustyni miasta nasze odróżniają z tak błahego
powodu że Ty sobie musisz umyć samochód bo Ci ptaszek narobił
to sorry, ale chyba masz jakoś pomylone swoje priorytety...

Mi drzewa nie przeszkadzają i cieszy świergot ptaków nawet gdyby
mi na głowę miały narobić... ;-)

Jak tak się boisz o samochód to wybieraj
następnym razem parking kryty, bez drzew.

Data: 2017-07-11 19:25:16
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

-- -
Odróżniasz słowo parking od park ?

Data: 2017-07-11 17:36:18
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Fajnie jest gdy w miastach są drzewa wszędzie tam gdzie się da je posadzić,
nawet poza parkami.

Data: 2017-07-11 19:48:22
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

I poza parkingami. I jeszcze przed oknami, i i i

Data: 2017-07-11 17:58:19
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Wszędzie gdzie tylko się da!

Data: 2017-07-11 20:37:38
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

A gołębie niech Ci robią na głowę

Data: 2017-07-11 19:02:22
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

I szpaki!
I wróble!
I jaskółki!
I sikorki!

A nawet nietoperze, a niech tam :-)

Data: 2017-07-12 03:01:30
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Co z dzięciołami ? Wydają się być użyteczne w tej dyskusji choć w nieco innym sensie

Data: 2017-07-12 02:10:46
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

:-)) to Ci się udało.

Data: 2017-07-11 03:02:29
Autor: Kris
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu wtorek, 11 lipca 2017 03:12:02 UTC+2 użytkownik re napisał:
[...]

"Płatny niestrzeżony" pewnie
Wjeżdzając czy uiszczając opłatę regulamin zaakceptowałeś to w nim więc szukaj odpowiedzi na Swoje pytania

Data: 2017-07-11 19:27:49
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Kris"

[...]

Co ma "strzeżoność" parkingu do tego czy właściciel hoduje na nim gołębie ? Kompletnie bez związku.

Data: 2017-07-12 11:10:51
Autor: Kris
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu wtorek, 11 lipca 2017 19:28:01 UTC+2 użytkownik re napisał:

Co ma "strzeżoność" parkingu do tego czy właściciel hoduje na nim gołębie ? Kompletnie bez związku.
Regulamin czytałeś?

Data: 2017-07-12 22:09:43
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Kris"

Co ma "strzeżoność" parkingu do tego czy właściciel hoduje na nim gołębie ?
Kompletnie bez związku.
Regulamin czytałeś?
-- -
A Ty ? Myślisz, że jest w nim o tym, że ptak może narobić ?

Data: 2017-07-11 08:04:39
Autor: Tomasz Kaczanowski
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-11 o 03:11, re pisze:
[...]

Ciesz się że krowy skrzydeł nie mają :)

Kaczus
--
http://zrzeda.pl

Data: 2017-07-11 19:25:45
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"

[...]

Bardzo się cieszę :-)

Data: 2017-07-11 11:57:26
Autor: T.
Ptaki a zafajdany samochód
[...]

Powinien siedzieć koło Twojego auta i odganiać ptaki... :-)
T.

Data: 2017-07-11 19:26:37
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "T."

[...]

Nie wiem czy mam prawo :-)

Data: 2017-07-11 12:47:39
Autor: z
Ptaki a zafajdany samochód
Bo taka staruszka co karmi gołębie na placu dla dzieci albo tarasie, murku, albo gdziekolwiek powinna dostawać MANDAT :-)

Data: 2017-07-11 12:37:27
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
z <z@z.pl> wrote:
Bo taka staruszka co karmi gołębie na placu dla dzieci albo tarasie, murku, albo gdziekolwiek powinna dostawać MANDAT :-)

Jasne, odbierz kobiecie resztę tych drobnych przyjemności jakich doznaje
praktykując swoją matczyną opiekuńczość do zwierząt przed śmiercią bo Ty,
młody i silny, musisz teraz umyć samochód... współczuję Ci.

Data: 2017-07-11 14:59:57
Autor: z
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-11 o 14:37, Pszemol pisze:
Jasne, odbierz kobiecie resztę tych drobnych przyjemności

Jeśli nie stosuje się do regulaminów i obwieszczeń to jak najbardziej MANDAT.
Jesteś za bezprawiem.

PS. Te gołębie to już takie rozbestwione że nawet przed samochodami nie uciekają i codziennie widzę kolejnego rozjechanego :-)

PS.2 Przy okazji.
Sąsiadka ma nowego pieska. Nie szczeka przez 8 godzin jak czeka na właścicielkę. Szczeka tylko kiedy usłyszy najmniejszy szelest ;-)
To tak dla uświadomienia sobie że nie wszystko co nam się wydaje dobre dla zwierząt jest dla nich dobre.

Data: 2017-07-11 15:01:40
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2017-07-11 o 14:37, Pszemol pisze:
Jasne, odbierz kobiecie resztę tych drobnych przyjemności

Jeśli nie stosuje się do regulaminów i obwieszczeń to jak najbardziej MANDAT.
Jesteś za bezprawiem.

Jestem za empatią dla starszych ludzi, którzy swoim dziwactwem nie robią
nikomu dużej krzywdy.

PS. Te gołębie to już takie rozbestwione że nawet przed samochodami nie uciekają i codziennie widzę kolejnego rozjechanego :-)

Widzę, że Cię to z jakiegoś powodu bardzo cieszy.

[...]

Niektórzy traktują psa jak zabawkę, którą odkłada się na półkę w czasie gdy
się nią nie bawisz.

Jak dom jest pół dnia pusty i masz psa zostawiać samego to lepiej nie brać
psa. Nie wytłumaczysz psu że wszystko w porządku i nie ma się czym
martwić...

Data: 2017-07-11 19:34:37
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Wydaje mi się, że małe krzywdy ludzie mogliby finansować ze swojej kieszeni a nie mojej. Mycie samochodu kosztuje mniej więcej tyle ile parkowanie na nim.

[...]

A takie gołębie, można zostawić czy będą samotne i narobią mi na parapet ?

Data: 2017-07-11 17:40:59
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Jak parkujesz pod chmurką to musisz liczyć się że w każdej chwili Ci ptak
może na samochód narobić.

[...]

Gołębie można zostawić.

A jak Ci narobią na parapet to posprzątaj wokół gniazda i nie zawracaj
gitary.

Data: 2017-07-11 20:36:06
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Dzięki za info, bez Ciebie nie dałbym sobie rady w życiu

[...]

Mój gołąb jest chyba samotny, prześlę Ci jego zdjęcie, ok ?

A jak Ci narobią na parapet to posprzątaj wokół gniazda i nie zawracaj
gitary.
-- -
Wuju, nie dawaj mi takich durnych rad

Data: 2017-07-11 19:02:21
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Skarżysz się na takie oczywistości płynące z prozy życia więc myślałem że
się źle poczułeś :-P i trzeba Ci deczko dokładniej wszystko tłumaczyć ;-)

[...]

Prześlij.
A jak Ci narobią na parapet to posprzątaj wokół gniazda i nie zawracaj
gitary.
-- -
Wuju, nie dawaj mi takich durnych rad
Dobra. Widzę, że się lepiej poczułeś, zatem ogarnij się, synu, i już
przestań stękać :-)

Data: 2017-07-12 02:55:24
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

No, to teraz jak już wszystko wiesz, to przeczytaj jeszcze raz inicjujący artykuł :-)

Data: 2017-07-11 19:39:21
Autor: z
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-11 o 17:01, Pszemol pisze:
Jestem za empatią dla starszych ludzi, którzy swoim dziwactwem nie robią
nikomu dużej krzywdy.

Dopóki wszystkie samochody nie są obesrane pod blokiem po 24 godzinach postoju też mam wielką empatię ;-)
We wszystkim trzeba zachować umiar. Na moim osiedlu to już przegięcie.
Fakt jest dużo drzew ale oprócz srania to nie można w nocy spać od tych bandujących się szpaków. Były nawet przez głośniki puszczane odgłosy sokołów do odstraszania. Do tego doszło.
Na pewno nie przeciwdziała temu łatwość zdobycia pożywienia.

Widzę, że Cię to z jakiegoś powodu bardzo cieszy.

Widzę że to stan anormalny bo przez pół życia (20 lat) mieszkałem na wsi i wiem jak się zachowują dzikie gołębie. Cieszy? dlaczego?
Potrafię zabić i wypatroszyć nie tylko gołębia ;-) Też mnie to nie cieszy.

A Ty co? Ekolog-wegetarianin?

Jak dom jest pół dnia pusty i masz psa zostawiać samego to lepiej nie brać
psa. Nie wytłumaczysz psu że wszystko w porządku i nie ma się czym
martwić...

Dlatego dalej twierdzę że ludzie nie wiedzą co jest dla zwierząt dobre poprawiają sobie humor to nakarmieniem gołąbka albo przygarnięciem psiaka do kawalerki w bloku.

Data: 2017-07-11 17:47:59
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
z <z@z.pl> wrote:
[...]

W Chinach karmili gołębie środkami antykoncepcyjnymi zmieszanymi z pokarmem
i tak się ich pozbyli - zaproponuj to w swojej Spółdzielni.

[...]

Nie, bynajmniej, ale mnie niepotrzebne cierpienie niczyje nie cieszy.

[...]

I sąsiedzkie, zgodne współżycie nakazuje Ci umyć samochód bez zbędnego
marudzenia jeśli staruszka sąsiadka może mieć dzięki Tobie odrobinę radości
na starość dzięki temu że wydasz 12 złociszy na myjnię raz na tydzień.

Data: 2017-07-11 20:37:01
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Raz na tydzień to Ty się myjesz

Data: 2017-07-11 19:02:22
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Codziennie prysznic biorę. Czasem dwa razy dziennie. Ale Ty się możesz myć
kiedy chcesz :-)

Data: 2017-07-12 02:56:36
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

A gołąb czy tam inny ptak ile razy robi na samochód dziennie ? To tak często się myj

Data: 2017-07-11 21:16:07
Autor: z
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-11 o 19:47, Pszemol pisze:
Nie, bynajmniej, ale mnie niepotrzebne cierpienie niczyje nie cieszy.

Co to znaczy niepotrzebne? Wyjaśnij.

I sąsiedzkie, zgodne współżycie nakazuje Ci umyć samochód bez zbędnego
marudzenia jeśli staruszka sąsiadka może mieć dzięki Tobie odrobinę radości
na starość dzięki temu że wydasz 12 złociszy na myjnię raz na tydzień.

Nie co tydzień a co drugi dzień a to trochę zmienia perspektywę.
A w innym punkcie regulaminu myć samochodu nie wolno.
Ja przestrzegam.

Data: 2017-07-11 19:25:35
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2017-07-11 o 19:47, Pszemol pisze:
Nie, bynajmniej, ale mnie niepotrzebne cierpienie niczyje nie cieszy.

Co to znaczy niepotrzebne? Wyjaśnij.

Nie służące niczemu i nikomu.

Np nie nakarmi głodnego, nie zrobi przyjemności samotnej staruszce, itp,
itd

[...]

Ale tylko trochę. Jakaż to dziura w Twoim budżecie?

Nie macie jakiś miesięcznych programów z ryczałtem na nieograniczone mycie
aut?

Ja kupuję u siebie za $19/miesiąc i mam spokój. Jadę gdy uznam że brudne i
nie dbam że jutro czy pojutrze ma padać.

A w innym punkcie regulaminu myć samochodu nie wolno.
Ja przestrzegam.

I słusznie, bo detergenty do rzeki i wód gruntowych niezdrowo wylewać... A
uliczna kratka ściekowa nie przechodzi przez oczyszczalnie ścieków tylko
deszczówkę prowadzi prosto do rzeki.

Data: 2017-07-11 21:41:13
Autor: z
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-11 o 21:25, Pszemol pisze:
Np nie nakarmi głodnego, nie zrobi przyjemności samotnej staruszce, itp,
itd

Przyjemność staruszki ma wiele twarzy niekoniecznie karmienie chmary gołębi z widokiem na fontannę i taplające się w niej dzieciaki.
Patrz Lublin Plac Litewski np. (tłumaczyć czy zajarzyłeś)

Nie macie jakiś miesięcznych programów z ryczałtem na nieograniczone mycie
aut?

jesteś jednak oderwany od polskich realiów. Nie pogadamy.

I słusznie, bo detergenty do rzeki i wód gruntowych niezdrowo wylewać... A
uliczna kratka ściekowa nie przechodzi przez oczyszczalnie ścieków tylko
deszczówkę prowadzi prosto do rzeki.

To nie muszą być detergenty (może być sól z kół) a jednak nie wolno.
tak samo jak karmić gołębi.
Ja przestrzegam

PS. Jak wiadomo lakiery coraz bardziej ekologiczne to i mniej trwałe. A ptasie gówno nie przestrzega unijnych dyrektyw i jest nadal tak samo toksyczne a może i bardziej niż kiedyś.

PS.2 O sorry. Napisałem unijne. Możesz nie zrozumieć. Poczytaj dokształć się. Przyjedź na wakacje...

Data: 2017-07-11 19:51:52
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Nie zajażyłem, ale nie musisz tłumaczyć jak nie chcesz...

Nie macie jakiś miesięcznych programów z ryczałtem na nieograniczone mycie
aut?

jesteś jednak oderwany od polskich realiów. Nie pogadamy.

No przecież dlatego grzecznie i cierpliwie pytam :-)

[...]

Spłukać Ci auto czystą wodą nikt Ci nie zabroni. O detergenty chodzi w
zakazach.

tak samo jak karmić gołębi.
Ja przestrzegam

Fajowo. Musisz być z siebie zasłużenie bardzo dumny ;-)

PS. Jak wiadomo lakiery coraz bardziej ekologiczne to i mniej trwałe. A ptasie gówno nie przestrzega unijnych dyrektyw i jest nadal tak samo toksyczne a może i bardziej niż kiedyś.

To musisz jeździć z buteleczką ze spryskiwaczem i ściereczką i zmywaj jak
tylko zauważysz nowe, póki nie wyschnie, wtedy trudniej zmyć.
PS.2 O sorry. Napisałem unijne. Możesz nie zrozumieć. Poczytaj dokształć się. Przyjedź na wakacje...

Jestem w PL conajmniej dwa razy w roku, czasem trzy-cztery. Nie martw się o
mnie zbyt bardzo.

Data: 2017-07-11 21:59:20
Autor: z
Ptaki a zafajdany samochód
I rada na koniec.
Więcej czytaj (najlepiej ze zrozumieniem) a mniej pisz bo coraz gorzej Ci to wychodzi.

Data: 2017-07-11 20:21:24
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
z <z@z.pl> wrote:
I rada na koniec.
Więcej czytaj (najlepiej ze zrozumieniem) a mniej pisz bo coraz gorzej Ci to wychodzi.

Dobrze Wuju :-)

Data: 2017-07-12 02:59:45
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Taka teza ?

[...]

No i jak zaparkujesz samochód to nie odchodź tylko go pilnuj

Data: 2017-07-12 02:10:45
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Nie bój żaby, jak wrócisz ze sprawunków za godzinę to nie wyschnie jeszcze
tak bardzo jak wyschłoby czekając na mycie auta za dwa dni.

Data: 2017-07-12 17:22:04
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Kiedy ja go tam właśnie na dwa dni postawiłem.

Data: 2017-07-12 16:22:07
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

No to pozostaje jedyna rada: nie być skąpcem wyszukującym najtańszego
parkingu pod chmurką tylko dołożyć odrobinkę i uniknąć mycia ptasich
niespodzianek na ciut droższym parkingu...

Czemu wyszukujesz najtańszego? Co Ty, z Krakowa jesteś, czy co? ;-)

Data: 2017-07-12 18:42:34
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Mam zrezygnować z parkingu obok hotelu ?

Czemu wyszukujesz najtańszego? Co Ty, z Krakowa jesteś, czy co? ;-)
-- -
Z Krakowa są ... niekumaci

Data: 2017-07-12 17:32:15
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Coś niekumaty jesteś skoro innego hotelu z innym, lepszym parkingiem nie
umiesz sobie znaleźć.

Czemu wyszukujesz najtańszego? Co Ty, z Krakowa jesteś, czy co? ;-)
-- -
Z Krakowa są ... niekumaci

My w Krakowie jesteśmy kumaci, mamy kulturalne hotele z parkingami
podziemnymi i żadne ptaki nam tam na auta nie robią...

Na przeciwko Filharmonii jest taki fajny hotel Radisson z parkingiem
podziemnym - rzut beretem od Rynku jeszcze bliżej do Wawelu. Polecam gorąco - jak się kiedyś do Krakowa pykniesz.

Data: 2017-07-12 22:00:48
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Przecież piszę, że gdybym wiedział, że ptaki narobią na samochód to bym nie parkował. Skoro nie wiedziałem to zaparkowałem. I Ty mi zarzucasz niekumatość ? A idź w ...j !!! Nie ma sensu z Tobą dyskutować bo nie rozumiesz co się do Ciebie pisze. Na grzyba komu te twoje komentarze ?!

Data: 2017-07-12 20:09:50
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

A to tak trudno wykoncypować, że skoro jest drzewo to może być na drzewie
gniazdo a w gnieździe pisklaki?

Do szkoły nie chodziłeś czy biologii nie miałeś? :-)

Skoro nie wiedziałem to zaparkowałem. I Ty mi zarzucasz niekumatość ?

No a jak nazwiesz kogoś, kto nie wie ze na drzewie może być ptasie gniazdo
w lipcu?

A idź w ...j !!! Nie ma sensu z Tobą dyskutować bo nie rozumiesz co się do Ciebie pisze. Na grzyba komu te twoje komentarze ?!

:-)

Data: 2017-07-13 00:02:15
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

-- -
[...]

Idź w ...j, bo nie ma sensu z Tobą dyskutować

Data: 2017-07-12 15:19:21
Autor: J.F.
Ptaki a zafajdany samochód
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ok330f$o94$1@dont-email.me...
W Chinach karmili gołębie środkami antykoncepcyjnymi zmieszanymi z pokarmem
i tak się ich pozbyli - zaproponuj to w swojej Spółdzielni.

Kiedy ?

W Chinach to kiedys sie wrobli pozbyli znacznie prostszymi srodkami.
A potem byl głód ..

[...]

Tak nawiasem mowiac, to golebie czy inne gawrony w miastach sa coraz mniej zdziczale i nie chce im sie przed samochodami uciekac, gdy np na drodze siedza.
A potem trzeba malowac :-)

J.

Data: 2017-07-12 14:12:45
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie mam pojęcia kiedy, jakoś niedawno - z 5 lat temu? Opowiadał mi to
kolega z pracy, Chinczyk. A mówił to przy okazji popularnych podobno w
Chinach potraw z gołębi i jeszcze mniejszych synogarlic - uznawane za
przysmak. Chinczyk potrafi o swój interes zadbać i gołąbka sobie na obiad
złapać, nawet gdy się ze wsi do miasta przeprowadzi no z tym że jak sobie
takiego miejskiego będzie co drugi dzień łapał, a będzie gołąbek przez
służby miasta dobrze napasiony ziarnem nafaszerowanym jakimiś estrogenami
to się potem mogą problemy u jego dzieci czy ogólnie rodzin pojawią. Ten
problem mi kolega zasygnalizował jako ostrzeżenie, i co najciekawsze -
brzmiał w 100% na serio - gdy przy okazji naszej służbowej wycieczki do
Krakowa kolega uznał że robi się głodny gdy widzi te stada gołębi (dawno
już podobno w Chinach wytrzebione) pod nogami na Rynku Głównym a ja
zażartowałem że można by parę gołąbków zjeść :-) Ja oczywiście próbowałem
(nieudolnie) nawiązać do polskiej potrawy z kapusty i kaszy o tej nazwie -
nie wziąłem pod uwagę że kolega odbierze propozycję polowania na gołębie w
Krakowie na poważnie :-)))

[...]

Nie przesadzaj z tym malowaniem :-)

p.s. Robie się głodny, może by gołąbka spróbować ;-)

Data: 2017-07-11 21:25:05
Autor: 007
Ptaki a zafajdany samochód
Pszemol w <news:ok2p8k$l3a$1dont-email.me>:

Jestem za empatią dla starszych ludzi, którzy swoim dziwactwem nie robią
nikomu dużej krzywdy.

Przepraszam Cię Przemolu za moje wcześniejsze posty. Nie wynikały one z
braku empatii dla Twojego upośledzenia, dopiero tą wiadomością uświadomiłeś
mi jak bardzo sie myliłem, i będąc w tym błędzie, usiłowałem dyskutować na
zasadach partnerskich. Jeszcze raz Cię za podejrzenia o inteligencję
przepraszam, nie robisz nikomu krzywdy i tego sie trzymaj.

CROSS:  pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
--
'Tom N'

Data: 2017-07-11 19:31:15
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

To może chcesz fotkę gniazda gołębi z mojego balkonu ?

Data: 2017-07-11 17:40:58
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Wiem jak takie gniazdo wygląda. Fotka niepotrzebna. Miałem takie gniazdo na
półpiętrze jak byłem dzieckiem.

Data: 2017-07-11 20:32:23
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Odniosłem wrażenie, że potrzebujesz widoku gołębia

Data: 2017-07-11 20:41:57
Autor: t-1
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-11 o 19:31, re pisze:

To może chcesz fotkę gniazda gołębi z mojego balkonu ?

A może masz fotkę gniazda szczura z piwnicy?

Data: 2017-07-11 19:12:44
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> wrote:
W dniu 2017-07-11 o 19:31, re pisze:

To może chcesz fotkę gniazda gołębi z mojego balkonu ?

A może masz fotkę gniazda szczura z piwnicy?

Ja to bym chciał zobaczyć gniazdo wilczycy z jej nory :-)))

Data: 2017-07-12 03:03:25
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "t-1"

To może chcesz fotkę gniazda gołębi z mojego balkonu ?

A może masz fotkę gniazda szczura z piwnicy?
-- -
Całkiem trafne porównanie, ale nie, nie mam

Data: 2017-07-11 19:28:37
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "z"

Bo taka staruszka co karmi gołębie na placu dla dzieci albo tarasie,
murku, albo gdziekolwiek powinna dostawać MANDAT :-)
-- -
A drzewo, drzewo (co karmi ptaki) też powinno dostawać mandat ?

Data: 2017-07-11 21:12:07
Autor: z
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-11 o 19:28, re pisze:
A drzewo, drzewo (co karmi ptaki) też powinno dostawać mandat ?

Jak wyjdzie takie prawo to oczywiście że TAK :-)

Data: 2017-07-12 03:04:46
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "z"

A drzewo, drzewo (co karmi ptaki) też powinno dostawać mandat ?

Jak wyjdzie takie prawo to oczywiście że TAK :-)
-- -
To może jak ktoś bierze kasę za parkowanie to powinien coś robić z tymi drzewami ?

Data: 2017-07-12 02:10:46
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
re <re@re.invalid> wrote:

[...]

Absolutnie nie powinien robić niczego z drzewami.

Data: 2017-07-12 16:46:15
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Jak dla mnie powinien je ściąć lub zlikwidować parking. Bo jak nie to powinien z góry płacić za mycie, czyli mniej więcej figę z makiem zarobić na tym swoim parkingu.

Data: 2017-07-12 19:33:56
Autor: RadoslawF
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-12 o 16:46, re pisze:

[...]

Nie dotarło że to parking dla tych co im srające ptaki nie przeszkadzają.
Ci którym przeszkadzają proszeni są o przeniesienie swoich aut
na bardziej im odpowiadające parkingi.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-07-12 17:36:08
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
[...]

Dokładnie tak.

Nastepnym razem bedzie patrzył czy parkuje pod drzewem :-)

Data: 2017-07-12 22:08:45
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Pszemol"

[...]

A jak nie pod drzewem to pod murem, a jak nie pod murem to koło płotu. Idź w ....j z takimi dennymi wypowiedziami. Nic one nie wnoszą konstruktywnego.

Data: 2017-07-12 22:05:13
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

Ano nie :- ) Bo jak mogą nie przeszkadzać ? Nie przesądzam, że komuś konkretnemu może akurat nie przeszkadzać, ale zwykle przeszkadza, więc takie jest słuszne oczekiwanie w stosunku do parkingu. Oczywiście nie musi chodzić o wycięcie drzew, ale np o oznakowanie parkingu.

Data: 2017-07-12 23:12:05
Autor: RadoslawF
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-12 o 22:05, re pisze:

[...]

Ja często obserwuje jak ludzie parkują na parkingach.
I są dwie grupy, pierwsi parkują blisko wejścia/wyjścia a drudzy
w cieniu pod drzewami. Więc swoje "zwykle przeszkadza" ogranicz
do grupy sobie podobnych. Z wypowiedzi na grupie wynika że jest
to sporo mniejsza grupa niż sądzisz.

Co do oznakowania to proponujesz napisy jak dla durnych amerykanów
informujące że ptaki srają ? Czy nowy piktogram do PoRD ?

Pozdrawiam

Data: 2017-07-12 21:16:40
Autor: Pszemol
Ptaki a zafajdany samochód
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
Co do oznakowania to proponujesz napisy jak dla durnych amerykanów
informujące że ptaki srają ? Czy nowy piktogram do PoRD ?

:-))))))))

No to oplułem sobie herbatą klawiaturę - dzięki bardzo!

Data: 2017-07-13 00:14:37
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

A pod murem widziałeś by parkowali ? A na wolnym miejscu czy może przepychają z zajętego ? Pierdoły pierdoły.

Więc swoje "zwykle przeszkadza" ogranicz
do grupy sobie podobnych. Z wypowiedzi na grupie wynika że jest
to sporo mniejsza grupa niż sądzisz.
-- -
Ale, że oni mówią, że im nie przeszkadza jak im ptak narobi ? To chyba inne wypowiedzi czytamy.

Co do oznakowania to proponujesz napisy jak dla durnych amerykanów
informujące że ptaki srają ? Czy nowy piktogram do PoRD ?
-- -
Można nie znakować i wtedy odczuwam ten problem jednak jako zaniedbanie zarządcy czy właściciela. Może trochę na wyrost, ale ... jeśli istnieje jakaś odpowiedzialność to raczej nie polega ona na tym by korzystający z parkingu studiowali wszelkie możliwe zagrożenia, które czyhają na ich samochody na parkingu. Co za różnica czy parking jest strzeżony, czy gdzieś są inne parkingi i inne pierdoły.

Data: 2017-07-13 12:23:56
Autor: RadoslawF
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-13 o 00:14, re pisze:

[...]

Inaczej je interpretujemy.
Przeszkadza tym którzy piszą że przeszkadza.
Innym nie przeszkadza, wręcz lubią lub jest im to obojętne.

[...]

Mylisz zaniedbanie z czynnikami naturalnymi.
Ptaki u nas są, latają, srają, nawet na samochody.
Jak ktoś nie lubi mieć zasranych to kupuje garaż zamiast miejsca
parkingowego pod chmurką i srającymi ptakami. Jak ktoś nie myśli
lub jest biedak to nie kupi garażu tylko płacze że mu srają.
I ma pretensję do właściciela czy zarządcy parkingu.

Pozdrawiam

Data: 2017-07-13 15:57:41
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

Ja myślę, że jak komuś nie przeszkadza to dlatego, że jeszcze mu się nie przytrafiło nic.

[...]

A co to ma wspólnego ? Ja mówię o parkingu w hotelu. Jakby nie drzewa to by problemu nie było. Już tu ktoś jasno napisał, że ten problem u niego też istnieje. Dokładnie ten, nie żaden inny.

Data: 2017-07-13 16:47:53
Autor: RadoslawF
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-13 o 15:57, re pisze:

[...]

Przyczyna nieprzeszkadzania jest mało ważna.

[...]

1. Nie mówisz tylko piszesz.
2. Nie o parkingu w hotelu tylko o parkingu ogólnie. Przynajmniej
do tego posta.
3. Masz problemy ze zjawiskami naturalnymi to zwracaj uwagę gdzie
samochód stawiasz. Nie podoba się parking hotelowy nie korzystaj.
Korzystaj z innego parkingu lub innego hotelu.

Pozdrawiam

Data: 2017-07-14 00:33:14
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

Takie nieprzeszkadzanie jest mało ważne. Po prostu na parkingach z reguły nie ma drzew.

[...]

Mówię jak piszę, więc sp...

2. Nie o parkingu w hotelu tylko o parkingu ogólnie. Przynajmniej
do tego posta.
-- -
Ale wywołał to parking w hotelu. Już było, że z oczywistych względów nie mają więc sensu takie rozważania jak kupno garażu czy parkowanie w innym miejscu. Bo to nie jest problem wyboru tylko podstawowej jakości usługi.

3. Masz problemy ze zjawiskami naturalnymi to zwracaj uwagę gdzie
samochód stawiasz. Nie podoba się parking hotelowy nie korzystaj.
Korzystaj z innego parkingu lub innego hotelu.
-- -
Wuju, ja nie potrzebuję takich rad. Rozwodzę się nad kwestią racjonalności a nie pustaczę.

Data: 2017-07-14 04:33:48
Autor: RadoslawF
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-14 o 00:33, re pisze:

[...]

Na tych które odwiedzam z reguły są.   :-)

[...]

Jak zaczniesz poprawnie cytować to możesz to zaproponować.
A do tego czasu sam sp... .

[...]

Usługa przewiduje przechowanie pojazdu a nie zabezpieczanie go
przed naturalnymi zjawiskami jak sranie ptaków.
Nie pasuje taka usługa to nie korzystaj lub zmień hotel na taki
z lepszą.  :-)

[...]

Twoje rozwodzenie to właśnie piękny przykład "pustaczenia".
"Wuju".

Pozdrawiam

Data: 2017-07-15 11:09:44
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

No nie gadaj, wychylam głowę za okno i nie ma.

[...]

A co ja z tego miałbym gdybym ręcznie dodawał dla Ciebie znaczki ">" ? No ....

[...]

Usługa parkingu coś przewiduje ? Moim zdaniem to jest zwyczajowe i nic ponadto. Zwyczajowo w Polsce wszystkie usługi są niskiej jakości, co też wydaje mi się, tłumaczy twoje wypowiedzi. Osobiście nie widzę absolutnie żadnego sensu w sadzeniu drzew na parkingu. Oceniam to raczej jako nieogarnianie tematu, albo właśnie taka zaszłość, że mieliśmy niskiej jakości usługi, miejmy je dalej. A myślę o jakości bo poza skalą niczym nie różni się to od innych zaniedbań zarządcy parkingu w przypadku których też możnaby mówić o tym, że można wybrać inny parking albo hotel. Ale to moim zdaniem nie jest tak. Zakładamy, że korzystając z usługi nic nam się nie stanie a tu ... samochód do myjni. No na ślub nie jechałem, ale samochód umyć jednak musiałem.

[...]

Na czym niby by ono miało polegać ? Podaję Ci moje spojrzenie na kwestię jakości usługi parkingowej. Ty mi wmawiasz jakieś problemy i wątpliwej jakości rady dajesz a uzasadnienia tego jakoś nie widać.

Data: 2017-07-15 12:46:15
Autor: RadoslawF
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-15 o 11:09, re pisze:

[...]

Nie moja wina że na pustyni mieszkasz.

[...]

I uważasz ze to zwalnia z poprawności wyrażania się ?

Jak zaczniesz poprawnie cytować to możesz to zaproponować.
A do tego czasu sam sp... .
-- -
A co ja z tego miałbym gdybym ręcznie dodawał dla Ciebie znaczki ">" ? No ...

Wyszedł byś na uprzejmego idiotę, a tak jesteś nieuprzejmym
idiotą. Myślisz że tak masz lepiej ?
A jest jeszcze możliwość że jesteś osobnikiem nie potrafiącym
odpowiednio dobrać luk skonfigurować program.
Nie pytaj jak takich nazywamy.

[...]

Skoro wiesz że usługa nie przewiduje odstraszania ptaków czy wycinkę
drzew to dlaczego poruszasz ten temat ?

[...]

Zmień spojrzenie i podejście a i uzasadnienie dostrzeżesz. Bo było.

Pozdrawiam

Data: 2017-07-18 20:44:07
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

Znowu gdzieś mieszkam, coś nie tak -> zmień podejście

1. Nie mówisz tylko piszesz.
-- -
Mówię jak piszę, więc sp...

I uważasz ze to zwalnia z poprawności wyrażania się ?
-- -
Uważam, że ..j Ci do tego

[...]

Myślę, że nikt Ci kopa nie zasadził albo zasadził, ale jesteś tak głupi, że nie dotarło

A jest jeszcze możliwość że jesteś osobnikiem nie potrafiącym
odpowiednio dobrać luk skonfigurować program.
Nie pytaj jak takich nazywamy.
-- -
Pierdolisz

[...]

Dlatego, że mi ptaki narobiły z powodu tego, że właściciel nasadził drzew. Dotąd nie ogarnąłeś ?

Sam se zmień.

Data: 2017-07-13 07:35:21
Autor: z
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-12 o 23:12, RadoslawF pisze:
Ja często obserwuje jak ludzie parkują na parkingach.

Ja też obserwuję :-)
Są dwa priorytety.
- mieć miejsce parkingowe
- nie pod drzewem z powodu burzy i tych nieszczęsnych ptaków.

A widzę z wysoka bo z 6 piętra więc wiem :-)

Data: 2017-07-13 17:30:32
Autor: Jingiel
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 11.07.2017 o 12:47, z pisze:
Bo taka staruszka co karmi gołębie na placu dla dzieci albo tarasie, murku, albo gdziekolwiek powinna dostawać MANDAT :-)

E, od razu strzał z broni palnej w tył głowy.

Data: 2017-07-12 12:22:46
Autor: Stokrotka
Ptaki a zafajdany samochód
Jak udowodnisz, że ptaki nie były państwowe, a prywatne, to możesz do właściciela ptaka o odszkodowanie się ubiegać.
Ptaki dzikie, także gołąb miejski, dodatkowo będący pod częściową ohroną, są państwowe, a dokarmianie poza latem jest zalecane .

Podobno bywają spraje odstraszające ptaki , cena 15 - 50 zł za około 500ml. Nie testowałam. Podobno działa też ocet, ale ma tę wadę, że szybko paruje i pszetaje śmierdzieć i działać.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-07-12 16:49:15
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Stokrotka"

Jak udowodnisz, że ptaki nie były państwowe, a prywatne, to możesz do
właściciela ptaka o odszkodowanie się ubiegać.
-- -
MZ nie jest potrzebna relacja własności do tego by za szkody dzikich zwierząt odpowiadać. Z tym, że gołębie chyba nie są dzikie.

Ptaki dzikie, także gołąb miejski, dodatkowo będący pod częściową ohroną, są
państwowe, a dokarmianie poza latem jest zalecane .
-- -
Jak państwowe to prościej bo od państwa

Data: 2017-07-12 16:51:15
Autor: Cavallino
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 12-07-2017 o 12:22, Stokrotka pisze:
Jak udowodnisz, że ptaki nie były państwowe, a prywatne, to możesz do właściciela ptaka o odszkodowanie się ubiegać.
Ptaki dzikie, także gołąb miejski, dodatkowo będący pod częściową ohroną,

Że co?
Latające szczury są pod ochroną?

Data: 2017-07-12 18:02:02
Autor: Stokrotka
Ptaki a zafajdany samochód
....także gołąb miejski, dodatkowo będący pod częściową ohroną,

Że co?
Latające szczury są pod ochroną?

A żebyś wiedział pod częściową ohroną, czyli w jakimś tam okresie w roku (około połowy roku, tej części letniej) nie wolno, niszczyć gniazd, jaj, itp.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-07-13 16:36:32
Autor: Cavallino
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 12-07-2017 o 18:02, Stokrotka pisze:
[...]

Ten kraj jest chory.

Data: 2017-07-14 18:19:30
Autor: Stokrotka
Ptaki a zafajdany samochód

[...]

Dlaczego hory? Że latające szczury pod ohroną?
Strasznie brudzą to fakt, ale to o, że komuś pszeszkadza ich gruhanie nie pszekonuje mnie.
Jak gruhają znaczy, że coś jest nie tak.
Gruhanie można traktować podobnie jak ujadanie pilnującego psa. One pilnują podobnie. Pilnuja też ludzi na swój sposób.

Natomiast ewidentną zaletą ptactwa jest wyjadanie owadów, zjadających nas, i nam zbiory. Co prawda gołąb jest głównie roślinożerny, ale czasem owadem niepogrdzi.
Drugą ważną zaletą jest to , że po ptactwie często najwcześniej widać degradację środowiska, że coś jest nie tak.
Np jak się wyprowadzają, albo zdychają itp, znaczy, że coś jest nie tak i należy szukać pszyczyny, prawie zawsze zagrażającej także ludziom.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-07-14 18:44:03
Autor: Cavallino
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 14-07-2017 o 18:19, Stokrotka pisze:

[...]

Specjalnie walisz takie byki, czy jakieś upośledzenie?

Tak, właśnie dlatego.
Coś co do niczego nie służy, za to roznosi pasożyty i choróbska, powinno być tępione jak inne zbędne elementy w rodzaju komarów.

Data: 2017-07-15 11:11:16
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Stokrotka"

[...]

Ale my nie jesteśmy w więzieniu. Możemy wybierać czy chcemy by nas pilnowały.

Data: 2017-07-15 19:28:38
Autor: Stokrotka
Ptaki a zafajdany samochód

[...]

Ale ja wolę by mnie pilnowały gołębie niż policja.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-07-18 20:44:38
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Stokrotka"

[...]

To zamieszkaj w gołębniku

Data: 2017-07-12 21:07:13
Autor: Sonn
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-12 o 12:22, Stokrotka pisze:
[...]

Stonka ziemniaczana pewnie też jest państwowa? W Wołominie taką specjalna hodują.

--
Sonn

Data: 2017-07-12 15:55:39
Autor: Maurycy Poszepszyński
Ptaki a zafajdany samochód
[...]

A co za problem? Wyskocz ze skargą do zarzadcy parkingu, a gościu wychodząc do ciebie z szerokim frontem zatrudni sokolnika i będziesz bulił stówę za dobę. Pasuje?
ps. z muszkami i komarami, które zbierasz na szyby też masz taki dylemat? Kogo byś chciał obdarzyć swoim weltschmertzem? Zarządcę drogi, że komarów nie pilnuje, nadleśnictwo?
Ludziom się pierdoli we łbach od tego pińcet+.
--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2017-07-12 17:00:51
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Maurycy Poszepszyński"

[...]

1. Ja tylko podejrzewam, że za ten parking zapłaciłem, ale jeszcze tego nie wiem.
2. Jak bym wiedział, że właściciel ma problem z ptakami na swoim parkingu to oczywiście nie zaparkowałbym tam.
3. Podobnież, gdyby właściciel życzył sobie 100zł/dobę za parkowanie to po prostu bym tam nie zaparkował szczególnie, że pkt 1.

ps. z muszkami i komarami, które zbierasz na szyby też masz taki
dylemat?
-- -
Kwestia skali. Nie chodzi przecież o to, że mi ptak narobił tylko, że cały samochód był tak udekorowany, że wymagał umycia.

[...]

Wydaje się, że ... gdyby właściciel/zarządca drogi mógł zadbać o to, by muszek nie było a tego nie zrobił to słusznym byłoby roszczenie do niego o naprawę szkody powstałej przez to, że tego nie zrobił. Tylko uciążliwość ptaków jest mniejsza, ale jakaś jest i dokładnie tylko moim zdaniem powinno się należeć.

Ludziom się pierdoli we łbach od tego pińcet+.
-- -
Ja myślę, że ludzie nie szanują się a potem nie szanują innych.

Data: 2017-07-25 17:34:00
Autor: Hesia
Ptaki a zafajdany samochód
Użytkownik "re" <re@re.invalid> naskrobał:

[...]

Wiadomość stara ale NSPCM, jak czytam takie opowieści to jedno co mi przychodzi do głowy - autor słoik, znaczy ze wsi, bo takim każda żywa i nieprodukcyjna istota przeszkadza.

Wcześniejsza rada była dobra, poszukaj parkingu najlepiej takiego wyasfaltowanego, bez drzew, który latem upala się do 60stC. Albo kup sobie plandekę. Prosty wynalazek a skuteczny.

PS. Tylko zimą nie miej pretensji do śniegu, że ci pada na samochód i musisz odśnieżać, bo tu już trzeba by pisać skargę do Pana Boga.

-- --
pzdr

Data: 2017-07-25 18:49:17
Autor: Sonn
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-25 o 17:34, Hesia pisze:

PS. Tylko zimą nie miej pretensji do śniegu, że ci pada na samochód i musisz odśnieżać, bo tu już trzeba by pisać skargę do Pana Boga.

Zaraz ci Stokrotka napisze, że to obowiązek państwa. ;)

--
Sonn

Data: 2017-07-25 23:30:15
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Hesia"

[...]

A ja jak czytam takie wypowiedzi to myślę sobie, że jesteś głupia jak but z lewej nogi :-)

Data: 2017-07-26 07:20:38
Autor: RadoslawF
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-25 o 23:30, re pisze:

[...]

Nie przejmuj się, wszyscy pozostali uważają że to ty jesteś głupi jak but.
Potwierdzasz to zresztą nieumiejętnością cytowania.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-07-26 18:24:56
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Sonn"

Nie przejmuj się, wszyscy pozostali uważają że to ty jesteś głupi jak but.
Potwierdzasz to zresztą nieumiejętnością cytowania.  :-)

10/10
-- -
A Ty co tutaj robisz ?

Data: 2017-07-26 18:24:32
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

Że z Tobą dyskutuję ? To chyba mają rację

Potwierdzasz to zresztą nieumiejętnością cytowania.  :-)
-- -
No jesteś głupi jak but z lewej nogi

Data: 2017-07-26 19:09:21
Autor: RadoslawF
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-26 o 18:24, re pisze:

[...]

Jakbyś jeszcze poprawnie zacytował to może ktoś by ci uwierzył.
A tak to co najwyżej możesz powalczyć o stanowisko grupowego
idioty.

Pozdrawiam

Data: 2017-07-26 21:37:36
Autor: Liwiusz
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-26 o 19:09, RadoslawF pisze:
[...]

Nie musi walczyć, z palcem w bucie pokonuje nawet ąckiego.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-26 22:47:52
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

Luzik, ciągle twierdzisz, że ktoś jest idiotą i tak samo myślimy o Tobie

Data: 2017-07-26 23:36:38
Autor: RadoslawF
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-26 o 22:47, re pisze:

[...]

Nie twierdzę że ktoś, twierdzę ze ty nim jesteś.
A ty zgodnie to potwierdzasz np. niepoprawnym cytowaniem.
No ale skoro ktoś jest idiotą to nie będziemy od niego wymagali
poprawnego cytowania. Tak to sobie wykombinowałeś ?

Pozdrawiam

Data: 2017-07-28 03:16:37
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "RadoslawF"

[...]
Idź stąd

Data: 2017-07-28 19:25:24
Autor: Sonn
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-28 o 03:16, re pisze:

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

Powiem krótko i tak żeby taki głupek jak ty zrozumiał.

Naucz się cytować albo wypierdalaj.

Grupowiczów przepraszam za wyrażenie, ale z niektórymi jełopami inaczej po prostu się nie da. Po prostu normalny język nie dociera do pustych łbów.

--
Sonn

Data: 2017-07-28 22:29:52
Autor: Akarm
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-28 o 19:25, Sonn pisze:

Powiem krótko i tak żeby taki głupek jak ty zrozumiał.

Naucz się cytować

Jesteś idiotą?
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-07-28 23:19:23
Autor: Sonn
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-28 o 22:29, Akarm pisze:
W dniu 2017-07-28 o 19:25, Sonn pisze:

Powiem krótko i tak żeby taki głupek jak ty zrozumiał.

Naucz się cytować

Jesteś idiotą?

Ty najwyraźniej jesteś.

--
Sonn

Data: 2017-07-29 00:00:02
Autor: Akarm
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-28 o 23:19, Sonn pisze:
[...]

Nieczęsto spotyka się takiego kretyna jak ty.
Każdy człowiek o ilorazie inteligencji ciut wyższym od taboretu ignoruje chama lekceważącego wszystkich pozostałych dyskutantów. Nikt, kto ma choć trochę oleju w głowie, nie dyskutuje z takim cieciem, nie wyciąga go innym z kibla. Widzę, że prezentujecie podobny poziom, zatem i ty wont do KF.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-07-29 10:11:08
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Akarm"

           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/
-- -
A jeśli my uważamy, że twoje aktywność to chamstwo, nieuctwo i bydło wszelakie ?

Data: 2017-07-29 10:09:22
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Sonn"

[...]

Ty półgłówku, cytowanie nie zależy ode mnie tylko od programu.

Naucz się cytować albo wypierdalaj.
-- -
Cytowanie nie zależy ode mnie tylko od programu. Ode mnie zależy czy go użyję. A od Ciebie nic.

Grupowiczów przepraszam za wyrażenie, ale z niektórymi jełopami inaczej
po prostu się nie da. Po prostu normalny język nie dociera do pustych łbów.
-- -
Możesz se pisać

Data: 2017-07-30 20:10:57
Autor: Sonn
Ptaki a zafajdany samochód
W dniu 2017-07-29 o 10:09, re pisze:

Cytowanie nie zależy ode mnie tylko od programu. Ode mnie zależy czy go użyję. A od Ciebie nic.

Jakim trzeba być baranem żeby używać tego do postowania?

Pogratulować.

--
Sonn

Data: 2017-07-30 22:39:36
Autor: re
Ptaki a zafajdany samochód

Użytkownik "Sonn"

Cytowanie nie zależy ode mnie tylko od programu. Ode mnie zależy czy go użyję. A od Ciebie nic.

Jakim trzeba być baranem żeby używać tego do postowania?
-- -
Normalnie, ja publikuję, Ty się pasiesz

Ptaki a zafajdany samochód