Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anet ą K.!

Data: 2009-10-13 11:48:41
Autor: lord_donald
Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anet ą K.!
Okazuje się, że po dogłębnej analizie materiału dowodowego i nowych niczym nie motywowanych zeznania Anety K., istnieje podejrzenie, że ojcem jej dziecka może być Włodzimierz C.. Po za tym powódka utrzymuje, że mogła być uprowadzona do USA, w celu usunięcia elementu sporu, co wnioskuje po jankeskim akcencie tamtejszych weterynarzy. Prokuratura wystąpiła o udostępnienie materiału genetycznego Włodzimierza C. w celu wykonania testu na ojcostwo. Oraz nie czekając na wynik testu, w świetle dowodów i przesłanek dostarczonych przez Pułkownika Alfreda M., z obawy o groźbę matactwa, prokurator wystąpił o tymczasowe aresztowanie sprawcy w.w. czynu.

Oj szykujÄ… nam siÄ™ znowu ciekawe wybory...

Data: 2009-10-13 11:50:52
Autor: lord_donald
W dniu 13.10.2009 11:48, lord_donald pisze:
Okazuje się, że po dogłębnej analizie materiału dowodowego i nowych
niczym nie motywowanych zeznania Anety K., istnieje podejrzenie, ĹĽe
[...]

Acha, zapomniałem dodać!

Nazwiska został skrucone aby uniemożliwić identyfikację osób. Jaka kol wiek zbieżność wymienionych osób może być czysto przypadkowa

Data: 2009-10-13 12:06:49
Autor: mkarwan

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:hb1idq$dkm$1news.onet.pl...
[...]

Podaj źródło i link do tych rewelacji.

Data: 2009-10-13 12:14:38
Autor: lord_donald
W dniu 13.10.2009 12:06, mkarwan pisze:

[...]
WĹ‚odzimierza C. w celu wykonania testu na ojcostwo. Oraz nie czekajÄ…c
[...]

Nie mogę, jak we wszystkich przekrętach w naszym kraju takie informacje są objęte klauzulą poufności. Ale rozesłałem już te listy, jak jesteś korupcyjnym przydupasem Donalda lub Kaczora to powinieneś wkrótce takie informacje niezwłocznie otrzymać, jeżeli nie to musisz zadowolić się jedynie tym krótkim przeciekiem :) Przykro mi!

Data: 2009-10-13 15:34:28
Autor: CYC
Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anet± K.!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hb1jk6$1ko$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hb1idq$dkm$1news.onet.pl...
Okazuje się, że po dogłębnej analizie materiału dowodowego i nowych niczym nie motywowanych zeznania Anety K., istnieje podejrzenie, że ojcem jej dziecka może być Włodzimierz C.. Po za tym powódka utrzymuje, że mogła być uprowadzona do USA, w celu usunięcia elementu sporu, co wnioskuje po jankeskim akcencie tamtejszych weterynarzy. Prokuratura wyst±piła o udostępnienie materiału genetycznego Włodzimierza C. w celu wykonania testu na ojcostwo. Oraz nie czekaj±c na wynik testu, w ¶wietle dowodów i przesłanek dostarczonych przez Pułkownika Alfreda M., z obawy o groĽbę matactwa, prokurator wyst±pił o tymczasowe aresztowanie sprawcy w.w. czynu.

Oj szykuj± nam się znowu ciekawe wybory...

Podaj Ľródło i link do tych rewelacji.
Jest tez druga opcja tej rewelacji . Zrodla rowniez sa tajne i dla dobra ogolnego nie moga byc udostepnione .
|Ojcem ma byc Wielgas,lub jakos tak , najwiekszy z wielkich a w najgorszym przypadku Benek . Problem w tym , ze sie nie przyznaja ale badania DNA sa w stanie potwierdzic prawde .

cyc

Data: 2009-10-13 13:15:14
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 11:48:41 +0200, lord_donald napisał(a):

[...]

Ten pułkownik to napewno Alfred? Piotr

Data: 2009-10-13 13:48:24
Autor: awe
Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anet± K.!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:10zh1jn4ciq44$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Alfred Miodowicz, Wlodzimierz Cimoszewicz i Aneta wiadomo ktora:-)
No dobra a teraz pokaz dowody - mozesz to zrobic przed sadem
awe

Data: 2009-10-13 14:07:04
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:48:24 +0200, awe napisał(a):

Ten pułkownik to napewno Alfred?
Piotr

Alfred Miodowicz, Wlodzimierz Cimoszewicz i Aneta wiadomo ktora:-)
No dobra a teraz pokaz dowody - mozesz to zrobic przed sadem

Alfred nie żyje, od kilku lat.
Piotr

Data: 2009-10-13 14:24:02
Autor: Grzegorz Z.
Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anet± K.!
Dnia Tue, 13 Oct 2009 14:07:04 +0200, Piotr napisał(a):

Alfred nie żyje, od kilku lat.

http://www.mmszczecin.pl/22705/2009/2/6/jak-oceniamy-dzisiaj-okragly-stol?districtChanged=true

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-13 14:45:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 14:24:02 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Alfred nie żyje, od kilku lat.

http://www.mmszczecin.pl/22705/2009/2/6/jak-oceniamy-dzisiaj-okragly-stol?districtChanged=true

Hehh, nawet w tak prostej sprawie, jak sprostowanie nie umiesz poprostu... Chyba mi cię żal.
A co do meritum, to sam nie wiem... Byłem przekonany, że nie żyje, a tu proszę, jaka miła wiadomo¶ć dla Alfreda!
Piotr

Data: 2009-10-13 15:19:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 13 Oct 2009 14:45:33 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Sam widzisz jak to czasem bywa z t± Wikipedi±.

A ¶miali¶ta się ze mnie...

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-13 16:09:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 15:19:43 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Sam widzisz jak to czasem bywa z t± Wikipedi±.

A ¶miali¶ta się ze mnie...

A co znowu bywa z t± Wikipedi±? Piotr

Data: 2009-10-13 14:08:25
Autor: Dirko
Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anet± K.!
W wiadomo¶ci news:920ry7ww9srd$.dlgmasz.facet.luzik  Piotr
<pnat@wp.pl> napisał(a):
[...]

Alfred nie żyje.
Piotr

    No co Ty, nie wierzysz w życie pozagrobowe? ;-)
PS Konstaty, tfu, a kysz - syn Alfreda - członka KC

Data: 2009-10-13 14:14:19
Autor: Piotr
Dnia Tue, 13 Oct 2009 14:08:25 +0200, Dirko napisał(a):

 No co Ty, nie wierzysz w życie pozagrobowe? ;-)
PS Konstaty, tfu, a kysz - syn Alfreda - członka KC

Wierzę w zbawienie i życie wieczne... Ale tu, w aparacie
bezpieczeństwa PO, co¶ takiego nie zachodzi.
A powie¶ć była z kluczem.
Piotr

Data: 2009-10-13 14:23:42
Autor: awe
Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anet± K.!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:920ry7ww9srd$.dlgmasz.facet.luzik...

no to co
awe

Data: 2009-10-13 15:36:19
Autor: CYC
[...]

I syn najprominentniejszego za czasow komuny zwiazkowca , czyli OPZZ  .

cyc

Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anet ą K.!