Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anetą K.!

Data: 2009-10-13 12:06:49
Autor: mkarwan
Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anetą K.!

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:hb1idq$dkm$1news.onet.pl...
Okazuje się, że po dogłębnej analizie materiału dowodowego i nowych niczym nie motywowanych zeznania Anety K., istnieje podejrzenie, że ojcem jej dziecka może być Włodzimierz C.. Po za tym powódka utrzymuje, że mogła być uprowadzona do USA, w celu usunięcia elementu sporu, co wnioskuje po jankeskim akcencie tamtejszych weterynarzy. Prokuratura wystąpiła o udostępnienie materiału genetycznego Włodzimierza C. w celu wykonania testu na ojcostwo. Oraz nie czekając na wynik testu, w świetle dowodów i przesłanek dostarczonych przez Pułkownika Alfreda M., z obawy o groźbę matactwa, prokurator wystąpił o tymczasowe aresztowanie sprawcy w.w. czynu.

Oj szykujÄ… nam siÄ™ znowu ciekawe wybory...

Podaj źródło i link do tych rewelacji.

Data: 2009-10-13 12:14:38
Autor: lord_donald
W dniu 13.10.2009 12:06, mkarwan pisze:

[...]
WÅ‚odzimierza C. w celu wykonania testu na ojcostwo. Oraz nie czekajÄ…c
[...]

Nie mogę, jak we wszystkich przekrętach w naszym kraju takie informacje są objęte klauzulą poufności. Ale rozesłałem już te listy, jak jesteś korupcyjnym przydupasem Donalda lub Kaczora to powinieneś wkrótce takie informacje niezwłocznie otrzymać, jeżeli nie to musisz zadowolić się jedynie tym krótkim przeciekiem :) Przykro mi!

Data: 2009-10-13 15:34:28
Autor: CYC
Pu³kownik Alfred M. dogada³ siê z Anet± K.!

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hb1jk6$1ko$1atlantis.news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hb1idq$dkm$1news.onet.pl...
Okazuje siê, ¿e po dog³êbnej analizie materia³u dowodowego i nowych niczym nie motywowanych zeznania Anety K., istnieje podejrzenie, ¿e ojcem jej dziecka mo¿e byæ W³odzimierz C.. Po za tym powódka utrzymuje, ¿e mog³a byæ uprowadzona do USA, w celu usuniêcia elementu sporu, co wnioskuje po jankeskim akcencie tamtejszych weterynarzy. Prokuratura wyst±pi³a o udostêpnienie materia³u genetycznego W³odzimierza C. w celu wykonania testu na ojcostwo. Oraz nie czekaj±c na wynik testu, w ¶wietle dowodów i przes³anek dostarczonych przez Pu³kownika Alfreda M., z obawy o gro¼bê matactwa, prokurator wyst±pi³ o tymczasowe aresztowanie sprawcy w.w. czynu.

Oj szykuj± nam siê znowu ciekawe wybory...

Podaj ¼ród³o i link do tych rewelacji.
Jest tez druga opcja tej rewelacji . Zrodla rowniez sa tajne i dla dobra ogolnego nie moga byc udostepnione .
|Ojcem ma byc Wielgas,lub jakos tak , najwiekszy z wielkich a w najgorszym przypadku Benek . Problem w tym , ze sie nie przyznaja ale badania DNA sa w stanie potwierdzic prawde .

cyc

Pułkownik Alfred M. dogadał się z Anetą K.!