Pułkownik milicji obywatelskiej zbign iew owsiak

Data: 2013-10-24 17:36:22
Autor: Wiesiaczek
Pułkownik milicji obywatelskiej zbign iew owsiak
W dniu 24.10.2013 08:22, Mark Woydak pisze:
Jest 1989 rok, tłumy „zdegenerowanej” młodzieży biją się z ZOMO, okupują
komitety PZPR, krzyczą „Sowieci do domu”. Ale wkrótce zaczyna się
demokracja i w TVP pojawia się program Jerzego Owsiaka, w którym leci –
szok - zakazana dotąd muzyka....

Kiedy kurwa muzyka była zakazana cymbale?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-10-24 17:03:23
Autor: Mark Woydak
Dnia Thu, 24 Oct 2013 17:36:22 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Kiedy? Wtedy czerwony tlumoku:

http://www.ruchmuzyczny.pl/PelnyArtykul.php?Id=1977
http://www.magazyngitarzysta.pl/ludzie/artykuly/9813-weryfikacja-muzykow-w-okresie-prl-u.html
http://www.moskwa.serpent.pl/prasa_zw_sito.htm
http://pl.wikipedia.org/wiki/Czarna_ksi%C4%99ga_cenzury_PRL

Data: 2013-10-25 05:48:02
Autor: Mark Woydak
Pułkownik milicji obywatelskiej zbigniew owsiak
Ten psychopata podpisujący się "Mark Woydak" piszący z
mx05.eternal-september.org uzywający czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
pisowcki oszołom podszywaniec. Fakt, że podszywa się pod moje dane świadczy
od daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonały całkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma już dla
niego ratunku!

MW

Data: 2013-10-25 07:43:34
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.10.2013 00:03, Mark Woydak pisze:
[...]

Mógłbyś to skrócić?
Nie chce mi się czytać wszystkich pierdół.

Data: 2013-10-25 18:58:11
Autor: Mark Woydak
Pułkownik milicji obywatelskiej zbigniew owsiak
To ten psychopata podpisujący się "Mark Woydak" piszący z

Data: 2013-10-26 00:20:16
Autor: jr
> [...]

| Mógłbyś to skrócić?
| Nie chce mi się czytać wszystkich pierdół.

Pytasz się, to ci człowiek odpowiada. A jak ci odpowiedź nie pasuje, to morda w kubeł.

Data: 2013-10-24 17:58:18
Autor: u2
W dniu 2013-10-24 17:36, Wiesiaczek pisze:
[...]

n.p. w stanie wojennym zakazali grania zagramanicznej muzy.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-10-24 18:04:18
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Nie mieli na płacenie za prawa autorskie?

--
A. Filip
Zawsze uważaj na nieżyczliwych ci ludzi. (Przysłowie kurdyjskie)

Data: 2013-10-24 18:16:51
Autor: u2
W dniu 2013-10-24 18:04, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

wtedy w PRL-u nie placono za prawa autorskie.

Data: 2013-10-25 02:07:24
Autor: jr

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l4bepn$lf9$1node1.news.atman.pl...

| Kiedy kurwa muzyka była zakazana cymbale?

Czerwona kurwa-muzyka nigdy. Natomiast inne rodzaje muzyki były w PRL tępione. Szczególnie te nowatorskie, np. za Bieruta tępili jazz, za Gomółki Beatlesów itd.

Data: 2013-10-25 05:57:15
Autor: u2

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4ceuv$om8$3@node1.news.atman.pl...

> [...]

Szczególnie te nowatorskie, np. za Bieruta tępili jazz, za Gomółki Beatlesów

Powiedz jeszcze kiedy nie można było spiewać Bogurodzicy? ;-))))

Data: 2013-10-25 07:45:53
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.10.2013 02:07, jr pisze:

> [...]

Szczególnie te nowatorskie, np. za Bieruta tępili jazz, za Gomółki Beatlesów

No nie wiem. Niedługo po premierze wyświetlano w naszych kinach film "The Beatles".
Poszedłem do kina i nikt mnie nie rewidował ani nie sprawdzał dokumentów :)

Data: 2013-10-26 00:17:50
Autor: jr

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l4d0ih$6tf$2node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| No nie wiem. Niedługo po premierze wyświetlano w naszych kinach film
| "The Beatles".

Kiedy to było?
Gdy Beatlesi byli na fali, robili o nich złośliwe skecze w gomółkowskiej TV, a milicja obcinała chłopakom długie włosy. Prześladowania długich fryzur ustąpiły po zagranicznych występach orłów Górskiego.

Pułkownik milicji obywatelskiej zbign iew owsiak