Public relations.

Data: 2010-01-25 08:09:49
Autor: Artur Borubar
Public relations.
Lech Kaczyński będzie miał nietypowych gości. W Pałacu Prezydenckim odwiedzą go w poniedziałek dzieci, których historiami swego czasu żyła Polska. Są w różnym wieku i pochodzą z różnych domów. Łączy je jednak jedna rzecz - każde z nich zapobiegło śmierci bądź utracie zdrowia innej osoby.

http://www.tvn24.pl/-1,1639796,0,1,mali-bohaterowie-u-prezydenta,wiadomosc.html

Przemek

Public relations (PR) (z ang. - publiczne relacje, kontakty z otoczeniem) dotyczą kształtowania stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem.

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-25 09:09:26
Autor: cytryna
Public relations.
[...]

Donald Tusk będzie miał nietypowych gości. W URM odwiedzą go w poniedziałek aferzyści, których historiami swego czasu żyła Polska. Są w różnym wieku i pochodzą z różnych domów. Łączy je jednak jedna rzecz - każdy z nich jest autorem skoku na społeczną kasę pod hasłem: pierwszy milion trzeba ukraść,
bądź zagwarantował utratę miejsc pracy wielu innym osobom.

http://www.tvn24.pl/-1,1639796,0,1,wielcy - aferzyści - u - premiera, wiadomości.html

Przemek

Data: 2010-01-25 09:13:28
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Public relations.

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

autorem skoku na społeczną kasę pod hasłem: pierwszy milion trzeba ukraść,
bądź zagwarantował utratę miejsc pracy wielu innym osobom.

   Dobre!

   AR

Data: 2010-01-25 10:04:57
Autor: cirrus
Public relations.
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjjg3v$p1i$1news.onet.pl...
[...]

Cóż, na starość dziecinnieje.

--
stevep

Data: 2010-01-25 13:47:02
Autor: awe
Public relations.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hjjjs7$l3i$1news.vectranet.pl...
[...]

wierze ci, mysle ze masz osobiste doswiadczenia - bogate jak malo u kogo
awe

Data: 2010-01-25 13:46:02
Autor: awe
Public relations.

[...]