Publiczne radio zablokowało antyrządowy spot "Solidarności".

Data: 2011-05-24 10:15:58
Autor: Tomaszek
Publiczne radio zablokowało antyrządowy spot "Solidarności".
W dniu 2011-05-24 08:32, Przemysław W pisze:
Radio Wrocław odmówiło emisji spotu dolnośląskiej "S", bo mowa w nim o
"nieludzkiej polityce tego rządu".

Tylko idiota powie, że nie ma w Polsce cenzury...

Data: 2011-05-24 01:29:54
Autor: matador
On 24 Maj, 10:15, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> wrote:
W dniu 2011-05-24 08:32, Przemys aw W pisze:

> Radio Wroc aw odm wi o emisji spotu dolno l skiej "S", bo mowa w nim o
> "nieludzkiej polityce tego rz du".

Tylko idiota powie, e nie ma w Polsce cenzury...

Oraz Kawecki, oczywiście...

matador.

Data: 2011-05-24 12:19:38
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irfpfj$gug$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-24 08:32, Przemysław W pisze:
Radio Wrocław odmówiło emisji spotu dolnośląskiej "S", bo mowa w nim o
"nieludzkiej polityce tego rządu".
Tylko idiota powie, że nie ma w Polsce cenzury...

To co tu robisz idioto?

--
stevep

Data: 2011-05-24 15:31:51
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-24 12:19, cirrus pisze:
Tylko idiota powie, że nie ma w Polsce cenzury...

To co tu robisz idioto?

Ja właśnie twierdzę, że jest cenzura. Masz problemy z czytaniem?

Data: 2011-05-24 17:09:05
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irgbvr$245$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-24 12:19, cirrus pisze:
Tylko idiota powie, że nie ma w Polsce cenzury...
To co tu robisz idioto?
Ja właśnie twierdzę, że jest cenzura. Masz problemy z czytaniem?

To, że wolno ci tu pisać co ślina na język przyniesie?

--
stevep

Data: 2011-05-25 11:51:26
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-24 17:09, cirrus pisze:
To, że wolno ci tu pisać co ślina na język przyniesie?

A dlaczego akurat Ty masz decydować co mi wolno, a co nie?

Data: 2011-05-25 14:20:07
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irijeh$lhh$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-24 17:09, cirrus pisze:
To, że wolno ci tu pisać co ślina na język przyniesie?
A dlaczego akurat Ty masz decydować co mi wolno, a co nie?

A gdzieś to wydedukował, musiałeś być szpakami karmiony, jeżeli o mnie chodzi to nie kiwnąłbym palcem w przeciwdziałaniu kompromitowania się idiotów jak ty.

--
stevep

Publiczne radio zablokowało antyrządowy spot "Solidarności".