Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe

Data: 2009-05-14 13:15:33
Autor: boukun
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe
Ciemnogród postêpuje, mamy XXI wiek.

Odebra³em przed chwil± synka ze szko³y (2 klasa) i po wyj¶ciu z klasy pytam siê go czy pani nie ma cos do przekazania, nie ma jaki¶ uwag, nie zbiera na cos pieni±dze?
Synek mówi nie, aaa, ale zbiera po 30 z³otych, mnie to nie odtyczy, na udekorowanie ko¶cio³a. I parsknêli¶my oboje ¶miechem.

I znów mi sie upiek³o z kolejnym haraczem, tym razem na re¿im koscielny ¶ci±gany przez nauczycieli w powszechnej szkole. A niech biedota i têpota p³aci i dekoruje, ja tam mam z tego pó³ kube³ka 10 litrowego gruntu i zaraz idê dekorowaæ (malowaæ) swoje ogrodzenie do koñca.
--
boukun

"Jestem, jaka jestem. Nie zmieniê siê. Lubcie mnie albo nie. A je¶li wam siê
nie podobam, to - przepraszam - ale odp...cie siê" - Sharon Stone

Data: 2009-05-14 13:34:27
Autor: Piotr
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe
Dnia Thu, 14 May 2009 13:15:33 +0200, boukun napisa³(a):

[...]

Synek wie, ¿e na jego szko³ê te¿ nie p³acisz? I na lekarza, i na
policjanta i na drogi... Wie o tym, ¿e rodzice jego kolegów to
frajerzy, ktorzy tyraj± na to, ¿eby sie móg³ uczyæ?
Wychowujesz idealnego klienta MOPS-u, oni tam te¿ nie lubi± koscio³a.
Piotr

Data: 2009-05-14 13:35:44
Autor: sofu
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Dnia Thu, 14 May 2009 13:15:33 +0200, boukun napisa³(a):
-- -- -- -- -- -
[...]

Ciebie pewnie jednak najbardziej boli, ¿e tych 30 z³ na udekorowanie
ko¶cio³a nie da³?!

sofu

Data: 2009-05-14 13:42:07
Autor: Piotr
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe
Dnia Thu, 14 May 2009 13:35:44 +0200, sofu napisa³(a):

Ciebie pewnie jednak najbardziej boli, ¿e tych 30 z³ na udekorowanie
ko¶cio³a nie da³?!

A nie.
Piotr

Data: 2009-05-14 13:39:18
Autor: boukun
[...]

Pêd¼ z tym frajerze do sejmu, wymy¶l coæ, ¿ebym musia³ p³aciæ. Ja i ty, bo szko³y s± na razie obowi±zkowe bezp³atne, a leczenie poni¿ej krytyki, patrz nastêpny w±tek.

--
"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobra¼ sobie, ¿e zak³adasz w±tek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Data: 2009-05-14 13:45:10
Autor: Piotr
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe
Dnia Thu, 14 May 2009 13:39:18 +0200, boukun napisa³(a):

Pêd¼ z tym frajerze do sejmu, wymy¶l coæ, ¿ebym musia³ p³aciæ. Ja i ty, bo szko³y s± na razie obowi±zkowe bezp³atne, a leczenie poni¿ej krytyki, patrz nastêpny w±tek.

Wisi mi to czy p³acisz, czy nie. Mam p³acenie podatków wkalkulowane.
Nie jest mi obojêtne, ¿e takie mendo-paso¿yty, co nic nie wnosz±,
najwiêcej gard³uj±.
Piotr

Data: 2009-05-14 13:51:33
Autor: boukun
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3g11w1rnla1p$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Co wiêcej, te paso¿ydy likwiduj± miejsca pracy, zamiast je tworzyæ. I to od 20 lat systematycznie, teraz bêd± z tego tytu³u rocznicê obchodziæ. Oni celowo produkuj± klientów MOPsu. Ty jeste¶ prawdopodobnie jednym z tych paso¿ydów, bo od rana do nocy tylko gard³ujesz w internecie i nic nie robisz.

Pa, pa, dupku, idê malowaæ murki, na swoim..

PS. Na policjê i Stra¿ Miejsk± to ja nigdy nie p³acê. Stali przed chwil± szmaciarze za zakrêtem z radarem (SM) po cywilnemu, ¿eby mieæ na kim paso¿ydowaæ...

boukun

Data: 2009-05-14 14:15:37
Autor: bolek
[...]

Masz na my¶li tych wyzyskiwaczy w kieckach ?

bolek

Data: 2009-05-14 14:19:24
Autor: Piotr
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe
Dnia Thu, 14 May 2009 14:15:37 +0200, bolek napisa³(a):

Masz na my¶li tych wyzyskiwaczy w kieckach ?

Sugerujesz, ¿e wa³kun w kiecce chodzi? Hehh, ja tylko ¿artowa³em z tym "hausfrau"...
Piotr

Data: 2009-05-14 14:45:11
Autor: bolek
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:9a2ip5mgs1r.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Raczej wa³oñ.
Nie myliæ z boukunem.

Data: 2009-05-14 15:31:32
Autor: Piotr
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe
Dnia Thu, 14 May 2009 14:45:11 +0200, bolek napisa³(a):

Raczej wa³oñ.
Nie myliæ z boukunem.

He, he, to chyba tylko ty by¶ pomyli³...
Piotr

Data: 2009-05-14 16:30:52
Autor: raff
[...]

Myslisz o zydowskich ortodoksach ?

Ty antysemito!

R.

Data: 2009-05-14 18:06:59
Autor: CYC
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gugv2e$3bk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Mysle , ze ta pani to pani od katechezy . Nie sadze bowiem aby nauczcyiel zdobyl sie na tak jaskrawe naruszenie norm !.

cyc

Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe