Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe

Data: 2009-05-14 18:06:59
Autor: CYC
Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gugv2e$3bk$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ciemnogród postêpuje, mamy XXI wiek.

Odebra³em przed chwil± synka ze szko³y (2 klasa) i po wyj¶ciu z klasy pytam siê go czy pani nie ma cos do przekazania, nie ma jaki¶ uwag, nie zbiera na cos pieni±dze?
Synek mówi nie, aaa, ale zbiera po 30 z³otych, mnie to nie odtyczy, na udekorowanie ko¶cio³a. I parsknêli¶my oboje ¶miechem.

I znów mi sie upiek³o z kolejnym haraczem, tym razem na re¿im koscielny ¶ci±gany przez nauczycieli w powszechnej szkole. A niech biedota i têpota p³aci i dekoruje, ja tam mam z tego pó³ kube³ka 10 litrowego gruntu i zaraz idê dekorowaæ (malowaæ) swoje ogrodzenie do koñca.
-- boukun

Mysle , ze ta pani to pani od katechezy . Nie sadze bowiem aby nauczcyiel zdobyl sie na tak jaskrawe naruszenie norm !.

cyc

Publiczne szko³y podstawowe wyznaniowe