Publikacja pism urzędowych w internecie

Data: 2010-02-22 04:34:00
Autor: parkowanie
Publikacja pism urzędowych w internecie
Witam Serdecznie
Dysponuję sporą korespondencją pomiędzy mną, a urzędami w pewnej
sprawie. Wiele informacji zawartych w pismach urzędowych budzi moje
wątpliwości. Chciałbym opublikować je w internecie, aby skonsultować z
Internautami. Czy nie naruszę prawa publikując, wraz z treścią tych
pism personalia (stanowisko, imię i nazwisko) urzędników, którzy te
pisma podpisali ?
Pozdrawiam

Data: 2010-02-22 16:33:05
Autor: Tiber
Publikacja pism urzędowych w internecie
Silly, silly Użytkownik nabazgrału:

[...]

Jeśli masz wątpliwości, to po prostu zamaż te personalia. Chyba nie są
istotne dla sprawy, prawda?

--
tbr

Data: 2010-02-22 17:13:23
Autor: Massai
Tiber wrote:

> [...]

> Pozdrawiam

Jeśli masz wątpliwości, to po prostu zamaż te personalia. Chyba nie są

Ale co to za frajda, jak nie można wytknąć ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-22 09:47:19
Autor: parkowanie
Publikacja pism urzędowych w internecie

Ale co to za frajda, jak nie można wytknąć ;-)

--
Pozdro
Massai

Nie chodzi o frajdę tylko o rozstrzygnięcie prawne. Urzędnik jest
osobą publiczną i wydając decyzję, postanowienie lub inną opinię w
sprawie reprezentuje Państwo, więc chyba nie ma się czego wstydzić ?

Data: 2010-02-22 19:01:30
Autor: Tiber
[...]

Czyli jednak o frajdę, bo ja nie widzę związku z "rozstrzygnięcia
prawnego" z podawaniem personaliów. Ale jak masz taką wiedzę co wolno, a
co nie, to nie wiem po co w ogóle pytasz.

--
tbr

Data: 2010-02-22 10:36:31
Autor: parkowanie
> [...]

prawnego" z podawaniem personaliów. Ale jak masz taką wiedzę co wolno, a
co nie, to nie wiem po co w ogóle pytasz.

Proszę czytać ze zrozumieniem. Na końcu mojej wypowiedzi jest
pytajnik, a nie jest to pytanie retoryczne.
Nie wniosłeś nic mądrego do sprawy, gdyż nie taki był sens mojego
pytania, ale za to zaistniałeś w wątku i zabłysnąłeś niezbyt bystrą
ripostą.
Proszę o merytoryczne odpowiedzi.

Data: 2010-02-22 19:34:08
Autor: Stokrotka
Publikacja pism urzędowych w internecie
Rozmowa na grupie dyskusyjnej to rozmowa prywatna, tak jak byś rozmawiał z sąsiadem i pokazywał mu te pisma - wtedy nie zamazujesz nic.
Nie wolno - jesli to było tajne, poufne itp, ale z tego co piszesz to nie wynika.
Ale ja nie jestem prawnikiem.

Data: 2010-02-22 19:47:29
Autor: Tiber
Publikacja pism urzędowych w internecie
Silly, silly Stokrotka nabazgrału:

Rozmowa na grupie dyskusyjnej to rozmowa prywatna,

Generalnie bzdura.

--
tbr

Data: 2010-02-22 20:42:00
Autor: Imiennika
Publikacja pism urzędowych w internecie
Jesli nie ma klauzuli ściśle tajne, to nie ma przeszkód

Data: 2010-02-22 12:01:30
Autor: parkowanie
On 22 Lut, 20:42, "Imiennika" <imienn...@vp.pl> wrote:
Jesli nie ma klauzuli ściśle tajne, to nie ma przeszkód

Dziękuję

Publikacja pism urzędowych w internecie