Publikowanie w sieci w艂asnych opinii np. n a blogu a cenzura i odpowiedzialno艣膰 karna

Data: 2009-10-12 16:16:57
Autor: ant
Publikowanie w sieci w艂asnych opinii np. n a blogu a cenzura i odpowiedzialno艣膰 karna
PiotrAF wrote:
b) Czy mo偶ecie poleci膰 kt贸ry艣 blog kt贸ry sprawdza si臋 w zakresie braku cenzury - oczywi艣cie nie ca艂kowitej ale przynajmniej jednostronnej by w sytuacjach konfliktowych chocia偶 rozmawia艂 z drug膮 stron膮

W艂asny hosting, najlepiej w Chinach ;) i np. WordPress.

Data: 2009-10-14 00:54:48
Autor: PiotrAF
Publikowanie w sieci w砤snych opinii np. na blogu a cenzura i odpowiedzialno舵 karna
Dnia Mon, 12 Oct 2009 16:16:57 +0200, ant napisa艂(a):

PiotrAF wrote:
[...]

W艂asny hosting mam na rootnode.net - serwery w Amsterdamie chyba, ale jak to si臋 ma do mojego obywatelstwa i miejsca pobytu? w znaczeniu odpowiedzialno艣ci.
Chiny to akurat chyba szybciej by si臋 dogada艂y w zakresie zamkni臋cia stron z rz膮dem RP lub US.
Najbardziej mi zale偶y na hostingu kt贸ry najpierw powiadomi 偶e co艣 jest niezgodne i spr贸buje wyja艣ni膰 a nie po prostu zamyka - oczywi艣cie chodzi mi o zwyczajowe post臋powanie bo w regulaminie na pewno musi by膰 inaczej.

PiotrAF

Publikowanie w sieci w艂asnych opinii np. n a blogu a cenzura i odpowiedzialno艣膰 karna