[info] Puchar Artemisu 13.06.2009 - Lasowice ko³o Mi licza.

Data: 2009-06-02 00:08:44
Autor: Dominik Mirowski
[info] Puchar Artemisu 13.06.2009 - Lasowice ko³o Mi licza.
Wszystkich biegaczy i rowerzystów, którzy lubi± mapê i kompas, a nie boj± siê ciemnego lasu, zapraszamy w sobotê, 13 czerwca, na Pierwszy Puchar Artemisu, imprezê z okazji 10. urodzin Klubu Artemis.

Centrum imprezy lokujemny w ma³ej wiosce Lasowice ko³o Milicza.

Od godziny 22:00 rozpoczniemy indywidualne starty w *nocnych zawodach na orientacjê*, po których przy ognisku udekorujemy zwyciêzców, upieczemy kie³baski, obejrzymy slajdy, pogawêdzimy, powspominamy i potañcujemy do bia³ego rana. Kto wcze¶niej padnie, zdrzemnie siê w namiocie, aby w niedzielne po³udnie rozejrzeæ siê jeszcze turystycznie po rozleg³ej atrakcyjnej okolicy.

Zawody na mapie 1:10 000
Pomiar czasu i kontrola punktów : SportIdent

Wpisowe : 20 pln
Termin zg³oszeñ : 10.06.2009

Zg³oszenia : http://puchar.artemis.wroclaw.pl/
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

[info] Puchar Artemisu 13.06.2009 - Lasowice ko³o Mi licza.