Puchar Konfederacji, zlodziejstwo i przyszle MS

Data: 2009-06-19 12:52:58
Autor: topek
Puchar Konfederacji, zlodziejstwo i przyszle MS
http://www.sport.pl/MS2010/1,99858,6735807,Puchar_Konfederacji__Okradziono_pilkarzy_Egiptu.html

 Niedługo trwała radość egipskich piłkarzy ze zwycięstwa nad mistrzami świata
Włochami (1:0) w meczu grupowym Pucharu Konfederacji. Po przybyciu do hotelu w
Jahannesburgu okazało się bowiem, że zostali okradzeni.
Podczas spotkania złodzieje weszli do pokojów zawodników i zabrali wszystkie
pieniądze jakie znaleźli. Dokładna kwota, jaka zniknęła nie jest jeszcze
znana, ale na pewno było to kilka tysięcy dolarów.

Reprezentacja Egiptu w piątek udała się z Johannesburga do Rustenburga, gdzie
w niedzielę rozegra ostatni grupowy mecz ze Stanami Zjednoczonymi.

======================

Leo tez chyba okradli?

Dokladajac do tego wysoka przestepczosc (ilosc zabojstw) w RPA, beznadziejny
klimat na stadionie (jakby transmisja z ula), nie bedzie mi zal jak nasi tam
nie pojada na MS :>

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-06-19 07:00:53
Autor: Rowerex
On 19 Cze, 13:52, "topek " <topek2000.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Leo tez chyba okradli?

Dokladajac do tego wysoka przestepczosc (ilosc zabojstw) w RPA, (...)

Jeśli kradzieże w RPA są rzeczą powszednią, to nic tylko tam jechać -
będzie można sobie przywieźć wiele pamiątek ;-)

beznadziejny klimat na stadionie (jakby transmisja z ula), nie bedzie
mi zal jak nasi tam nie pojada na MS :>

Szczerze - pamiętam mgliście z lat dziecinnych mecze reprezentacji
Polski oglądane w TV, Ciszewski i te sprawy, akcje i bramki w głowie
mi nie zostały, ale zaostała atmosfera, a konkretnie przeciągłe
trąbienie - wtedy był to rzecz normalna.

Dlatego ja lubię trąbki, pewnie dlatego że dobrze mi się kojarzą i nie
oglądam meczow na żywo - jakby mi "uszy zwiędły" na stadionie, to bym
może zmienił zdanie..., może :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-19 18:17:44
Autor: Przemek Budzyński
Puchar Konfederacji, zlodziejstwo i przyszle MS
Rowerex <rowerex@op.pl> napisał(a):
tr=B1bienie - wtedy by=B3 to rzecz normalna.

heh...pamiętam,  jak jako dzieciak mieszkałem na Warmii, to mój kolega
(ministrantem był) podpierniczał przed meczami dzwoneczki z kościoła i na
stadionie po bramkach dla naszych (ówczesna klasa okręgowa) dzwonił jak na
podniesienie....byli czasy :)

Data: 2009-06-22 09:05:21
Autor: WOJSAL
Przemek Budzyński pisze:

[...]

:)

Za moich mlodzienczych czasow (ech, kiedy to bylo) hitem byla
trabka "zapozyczona" z PKP.

Pozdrawiam,
Wojtek

Puchar Konfederacji, zlodziejstwo i przyszle MS