Puchar Polski dla Lecha

Data: 2009-05-19 22:07:46
Autor: yamma
Puchar Polski dla Lecha
Przede wszytkim gratulacje! Meczu niestety nie oglądałem. Natomiast w związku z tym, w naszej kochanej lidze zrobiła się ciekawa sytuacja: zarówno Bełchatów jak i Polonia Warszawa mają szanse na występ w EuroLidze. Wystarczy, że Lech nie zdobędzie MP. To oznacza, że najbliższy mecz Lecha właśnie z Polonią może być bardzo ciekawy. Gdyby jednak Lechowi udało się wygrać w stolicy, Legii we Wrocławiu a Wisła potknęłaby się w Gdańsku, to równie ciekawy może być ostatni mecz Ruchu z Legią, bo w przypadku zdobycia MP przez Lecha Ruch zagra w europejskich pucharach.
Końcówka ligi godna Hitchcocka. :-)
yamma

Data: 2009-05-19 22:26:32
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
yamma pisze:
Przede wszytkim gratulacje!
yamma
Przyłączam się - brawo Smuda, brawo Lech..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-19 23:07:32
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
Biorac pod uwage poprzednie finaly PP, ten stal na calkiem przyzwoitym poziomie z doskonalymi oprawami zarowno ze strony Lecha jak i Ruchu. Maly incydent poza korona stadionu na szczescie nie zepsul widowiska. Szkoda, ze "jak zwykle" jak to okreslili komentatorzy - PZPN dal ciala sprzedajac ograniczona liczbe biletow, final moglby pobic rekord frekwencji, a oprawy bylyby z pewnoscia jeszcze lepsze. Sponsor rzucil po 5 klockow przedstawicielom kibicow obu druzyn wlasnie na oprawy - to naprawde bardzo mily gest.
Co do przebiegu samego meczu - na pewno poziom nie powalajacy, Lech przez wieksza czesc meczu przewazal, ale ambitnie do konca grajacy Ruch nie pozwolil poznaniakom za bardzo rozwinac skrzydel. Druga czesc pierwszej polowy to kompletny chaos i kopanina, pilkarze wyraznie zwolnili tempo, druga polowa - pierwsza czesc pod dyktando Lecha, potem gra sie wyrownala, koncowka to grozne ataki Chorzowa, ktory jednak nie potrafil konczyc akcji nalezytym strzalem. Na pewno zasluzona wygrana Lecha ale wielkie brawa dla Ruchu za ambicje i dotrzymanie pola przynajmniej teoretycznie silniejszemu rywalowi.

ISS

Data: 2009-05-20 14:14:25
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "ISS" <iss@astronet.pl> napisał w wiadomości news:guv72p$31kb$1opal.icpnet.pl...
[...]

Organizatorzy też się nie popisali - jeden punkt z żarciem dla 9 tys luda to czysta kpina.
Zwłaszcza że kiełbaski się skończyły ZANIM wszyscy chętni się najedli.

Żeby coś zjeść trzeba było bitwę prawi stoczyć.
Ja się poddałem, nie chciało mi się pchać.

Oni chcieli Euro organizować, jak PP ich przerasta?
Śmiech na sali.

Data: 2009-05-20 15:30:33
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
[...]

========

mam tylko nadzieje, ze podczas Euro bedzie wiecej niz jeden punkt gastronomiczny na kazdym stadionie ;)
Swoja droga wiadomo, ze Polacy nie naleza - delikatnie ujmujac - do mistrzow organizacji imprez, regularnie zabarwiajac eventy ciezkimi wtopami.
Podczas EURO2012 bedziemy pewnie niejednokrotnie swiadkami przyslowiowej "siarki", najwieksza na wstepie beda juz wirtualne autostrady, zas wokol swiezo skleconych stadionow pewnie tez zablysnie aura fuszerki, przynajmniej widac juz to czesciowo po stadionie Lecha (odsylam na skyscrapercity i forum Lecha). Polacy jak to Polacy, pochleja na starcie z byle radosnej okazji, zas - jak juz wytrzezwieja - to chwytaja sie za ciezkie lby i zastanawiaja sie w co tak naprawde wdepneli, zaczyna sie fuszerka, picowanie i udawanie, ze bedzie dobrze.

ISS

Data: 2009-05-20 15:22:56
Autor: gienio
Puchar Polski dla Lecha
I powiedział(a) ISS:

wokol swiezo skleconych stadionow pewnie tez zablysnie aura fuszerki,
przynajmniej widac juz to czesciowo po stadionie Lecha (odsylam na
skyscrapercity i forum Lecha).

A moglbys w skrocie napisac o co chodzi?

Data: 2009-05-20 17:40:41
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha

Użytkownik "gienio" <seugenio@atezag.pl> napisał w wiadomości news:gv178g$eud$1news.dialog.net.pl...
I powiedział(a) ISS:

[...]

-- -- -- -- -- -

o fuszere odbebniana juz na etapie trybuny 4 (tej najmniejszej), wiecznymi problemami z "jakoscia toalet", powstajacych na etapie budowy spekaniach, fatalnym projektowaniu (motyw z wyburzaniem fragmentu dwojki) itd itd.

W tym watku dowiesz sie wiecej, jest tam mnostwo postow wiec radze przesledzic dokladnie od poczatku, wypowiadaja sie tam nie tylko zwykli kibice ale takze budowlancy

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=500509&page=275

ISS

Data: 2009-05-20 18:25:29
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
[...]

Akurat jedno z drugim związku nie ma - wyburzanie nadmiarowego kawałka trybuny ma związek tylko i wyłącznie ze zmianą projektu pod kątem Euro.
Gdyby stadion został zrealizowany taki jaki miał być, czyli na 30 tys z hakiem, nic takiego nie miałoby miejsca.

Data: 2009-05-20 19:26:24
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
[...]
====

w takim razie ten punkt - na szczescie - wypada, ale niestety pozostaje wiele innych

ISS

Data: 2009-05-21 00:56:42
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "ISS" <iss@astronet.pl> napisał w wiadomości news:gv1eg5$2g9t$1opal.icpnet.pl...
[...]

Wiesz - tak to jest gdy budowę prowadzi praktycznie już upadły wykonawca.
Pozostaje mieć tylko nadzieję że obecne pracę są już lepiej przygotowane i będą wyższej jakości.

Data: 2009-05-21 08:42:06
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
[...]

==============

pozostaje pytanie czy istnieje jakakolwiek mozliwosc sprawnego przeprowadzenia kampanii majacej na celu zniwelowanie wad wykrytych podczas np. budowy 4-ki.
Przeciez przed oddaniem stadionu przybedzie do Poznania inspeckcja UEFA, ktora oceni wykonane prace a co za tym idzie poziom bezpieczenstwa. Na ktoryms z forum widzialm zdjecia wklejone przez ktoregos z fachowcow pokazujace picowanie, ktore polegalo na zakryciu....gipsem spekan w podlodze na najwyzszym poziomie 4-ki....

ISS

Data: 2009-05-20 16:02:29
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Puchar Polski dla Lecha
ISS napisał:

[...]

A to dlatego, że stadion Lecha budują fani Legii...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-20 17:59:24
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha

A to dlatego, że stadion Lecha budują fani Legii...
-- -- -- -- -- --

z kolei patrzac na powstajacy stadion Legii ma sie wrazenie, ze buduja go fani Lecha ;-) Zartuje.
Prawdziwe kwiatki (oby nie) wyjda tam po oddaniu przynajmniej jednej nowej trybuny do uzytku publicznego, na Lechu 2 uzywane aktualnie trybuny juz maja swych "fanow & krytykow", nie martwia mnie jednak opinie dzieciarni ale fachowcow, ktorzy potrafia wskazac jaskrawe niedociagniecia w projekcie oraz w jego realizacji.

ISS

Data: 2009-05-20 18:20:38
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Puchar Polski dla Lecha
ISS napisał(a):

A to dlatego, że stadion Lecha budują fani Legii...
-- -- -- -- -- --

z kolei patrzac na powstajacy stadion Legii ma sie wrazenie, ze
buduja go fani Lecha ;-) Zartuje.

Ja też; to że budują legioniści przeczytałem na Forum Lecha :-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-20 17:11:00
Autor: UGI
Puchar Polski dla Lecha

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Organizatorzy też się nie popisali - jeden punkt z żarciem dla 9 tys luda to czysta kpina.

Na reprezentacji przelicznik jest wiekszy. I nie zdziwilbym sie gdyby to mialo zwiazek z obawa, że stoiska nie doczekaja konca meczu. Rok temu wlasnie na meczu z Lechem tak bylo.

Data: 2009-05-20 18:20:59
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv16hj$ffh$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Organizatorzy też się nie popisali - jeden punkt z żarciem dla 9 tys luda to czysta kpina.

Na reprezentacji przelicznik jest wiekszy.

Na reprezentacji to nie problem, bo każdy może się nawpierdzielać przed przyjściem na stadion ile chce i gdzie chce.
Co innego gdy jedziesz 7 godzin specjalnym pociągiem, po wyjściu z niego zasuwasz 4 km na stadion w asyście policji, nie mając gdzie uzupełnić zaopatrzenia, bo nawet stacje benzynowe na trasie przemarszu są pozamykane, to samo w drodze powrotnej.
Czyli 22 h bez prowiantu i picia, bo do tego wszystkie odbierali napoje na wejściu (a potem sprzedawali w 2 l butelkach na stadionie).

Dziadostwo organizacyjne i tyle.

Data: 2009-05-20 19:53:20
Autor: stebi
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:

[...]

Tak jest na każdym wyjeździe i tego nie zmienisz. A co do picia, to było w pociągu do kupienia w drodze powrotnej.

pozdr.
stebi

Data: 2009-05-21 00:59:18
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "stebi" <michalsnielupiespamu@net.pl> napisał w wiadomości news:

Dziadostwo organizacyjne i tyle.

Tak jest na każdym wyjeździe i tego nie zmienisz.

Ale to nie ja powinienem zmieniać, tylko organizatorzy powinni być na taką ewentualność przygotowani.

A co do picia, to było w pociągu do kupienia w drodze powrotnej.

Jasne.
Dwie jednostki wstecz (bez przejścia między nimi w czasie jazdy) i to ponoć tylko przez kilka minut od startu (jechałem ostatnim pociągiem).
Wolałem poczekać do końca podróży niż ryzykować utratę siedzącego miejsca, napoje które wlałem w siebie przed wejściem, co by ich nie stracić wystarczyły.

Data: 2009-05-21 11:39:30
Autor: stebi
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:

[...]

Pociągi były 4, a Ty sam mówisz, że jechałeś ostatnim (mówiłeś wcześniej, że jedziesz przez Ostrów, a nie przez Rawicz?), więc zakupy trzeba było zrobić na spokojnie w którymś z poprzednich przed odjazdem i nie byłoby problemu.

pozdr.
stebi

Data: 2009-05-21 11:51:50
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "stebi" <michalsnielupiespamu@net.pl> napisał w wiadomości news:gv37gg$1ehr$1opal.icpnet.pl...
Cavallino pisze:

[...]

No bo do tego co wracał przez Ostrów się już nie wbiłem (na miejsce siedzące), a podróż na wisząco jest nie dla mnie.

, więc zakupy trzeba było zrobić na spokojnie w którymś z poprzednich przed odjazdem

O tym że oprócz piwa można kupić wodę, dowiedziałem się już pociągu powrotnym i to wtedy gdy już jej nie było.
Browarem nie byłem zainteresowany.
Więc ciężko mówić że mogłem zrobić zakupy, zwłaszcza używając terminu "spokojnie" w stosunku do tego co się działo na peronie.

Może przy następnym wyjeździe, za 5 lat np., będę bardziej zorientowany, to kupię. ;-)

Data: 2009-05-21 17:48:24
Autor: Viking
Puchar Polski dla Lecha

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

[...]

przeciez to PZPN byl organizatorem nie stadion slaski czy bugdol czy ktokowliek inny, mysmy dali stadion a wszystko co na nim sie potem dzialo zorganizowal pzpn z remesem na spolke, czemu pijesz do slaskiego czy jego dyrektoriatu czy ogolnie do slazakow w sprawie organizacji????

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-05-22 00:31:03
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A co, Lato miał tam grille ustawiać?
Jestem dziwnie spokojny, że takimi rzeczami zajmuje się gospodarz obiektu.

Data: 2009-05-22 16:35:26
Autor: Viking
Puchar Polski dla Lecha

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

A co, Lato miał tam grille ustawiać?
Jestem dziwnie spokojny, że takimi rzeczami zajmuje się gospodarz obiektu.

to jestes dziwnie w bledzie...
PZPN wynajmuje catering ochrone i nawet ubikacje, ew zleca to gospodarzowi obiektu ktory ma doswiadczenie w tym zakresie skutecznie ograniczajac go kasa, gospodarz nie ma tu nic do powiedzenia...

Data: 2009-05-22 19:20:49
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
[...]

Znaczy nie uwierzę, dopóki nie zobaczę jakiegoś dowodu na umowę między właścicielem tego grilla a PZPN.
Jestem spokojny, że jedyną umowę on ma ze Stadionem Śląskim, COS czy do kogo ten burdel tam sobie należy.

O ograniczeniach kasą nawet mi nie wspominaj, jedna kiełbaska+skiba chleba+ogórek za 10 zł, to raczej przynosi dochody a nie straty, więc nie ma potrzeby dotowania.

Data: 2009-05-22 19:31:17
Autor: Viking
Puchar Polski dla Lecha

[...]

rozmowa z toba to jak rozmowa z drzewem
EOD

Data: 2009-05-22 23:35:29
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv6r24$61f$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo nie daję sobie tak łatwo wcisnąć każdego kitu, który wstawiasz.
Poszkaj sobie kogoś bardziej łatwowiernego do opowiadania bajeczek - będziesz miał łatwiej.

Data: 2009-05-20 10:06:29
Autor: Bartosz B.
Puchar Polski dla Lecha

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:guv3lg$635$1inews.gazeta.pl...
>bo w przypadku zdobycia
MP przez Lecha Ruch zagra w europejskich pucharach.

Tylko po co?

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-05-20 10:44:52
Autor: yamma
Puchar Polski dla Lecha
Bartosz B. wrote:
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości
bo w przypadku zdobycia
MP przez Lecha Ruch zagra w europejskich pucharach.

Tylko po co?

Ba! Dobre pytanie. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że może zdarzyć się tak, że Ruch będzie jedynym zespołem, który będzie nas reprezentował w pucharach w sierpniu. Zespół, który załapał się poprzez PP zaczyna rozgrywki najpóźniej (od III rundy kwalifikacyjnej).
yamma

Data: 2009-05-20 11:09:34
Autor: bodyn
Puchar Polski dla Lecha
yamma pisze:
Bartosz B. wrote:
[...]

Ale jesli Lech nie zdobrze MP to bedzie gra Polonia/Belchatow.
Czyli teraz Lech sam zmotywowal Polonie przeciwko sobie:)

Data: 2009-05-20 11:13:30
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
bodyn pisze:
yamma pisze:
Bartosz B. wrote:
[...]

A co to ma za znaczenie? Lech jest najmocniejszą drużyną w Polsce i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Data: 2009-05-20 11:34:15
Autor: tees
Puchar Polski dla Lecha

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gv0hju$vbo$1news.task.gda.pl...

A co to ma za znaczenie? Lech jest najmocniejszą drużyną w Polsce i gdy mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Mam szczerą nadzieję, że podobnie myślą zawodnicy Lecha.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-20 12:57:53
Autor: bodyn
Puchar Polski dla Lecha
jadrys pisze:
bodyn pisze:
yamma pisze:
Bartosz B. wrote:
[...]

Tabela mowi co innego.

Data: 2009-05-21 12:36:27
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
bodyn pisze:

A co to ma za znaczenie? Lech jest najmocniejszą drużyną w Polsce i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Tabela mowi co innego.

Na początku lat osiemdziesiątych majstra zdobywał Lech, ale chyba nikt nie ma wątpliwości że Widzew był lepszym zespołem?

Data: 2009-05-21 14:50:45
Autor: bodyn
Puchar Polski dla Lecha
jadrys pisze:
bodyn pisze:
[...]

Skoro byl gorszy nie mogl byc lepszy.

Data: 2009-05-21 23:48:17
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
bodyn pisze:
jadrys pisze:
bodyn pisze:
[...]

Mógł, w tamtym czasie Widzew przewyższał Lecha przynajmniej o klasę.  Tak to już jest że sport to nie matematyczne wyliczenia.

Data: 2009-05-22 15:07:18
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha

Skoro byl gorszy nie mogl byc lepszy.

Mógł, w tamtym czasie Widzew przewyższał Lecha przynajmniej o klasę.  Tak to już jest że sport to nie matematyczne wyliczenia.
============

Mocno rozbudowujac mysl:
Moze tak: Lech gra z pewnoscia najbardziej widowiskowy futbol na naszym marnym podworku, na pewno nie gra takiego chociazby Legia, ktora przypomina mi ciezka maszynke bez polotu a idzie z Lechem leb w leb. Jednoczesnie watpie by Lech byl najsilniejszy, z pewnoscia zas prym w naszym kraju wioda obecnie 3 kluby - Wisla, Lech i Legia. Duze miasta, duzi sponsorzy, duze (relatywnie do innych klubow budzety), transformacja pilki noznej w naszym kraju (czyt. bezwzgledny "finishing move" dla skorumpowanych cwaniaczkow) powoduje, ze chyba poraz pierwszy od niewiadomo jak dlugiego czasu mamy normalne, czyste rozgrywki (przynajmniej z grubsza tak to wyglada). W nastepnych sezonach Estraklase zdominuja na pewno kluby z duzych miast, w ktore bedzie sie pompowac coraz wieksze pieniadze (Wisla, Lech, Legia, Slask), dol tabeli sluzacy do dostarczania punktow przypominac zacznie ligi znacznie bardziej dojrzalsze jak niemiecka, ale przede wszystkim angielska czy hiszpanska. Ciag do odniesienia jakiegokolwiek sukcesu w pucharach europejskich zmusi wkoncu czolowe polskie kluby do jeszcze bardziej drastycznego zwiekszania swoich zasobow kapitalowych. i dopiero wtedy polskie kluby maja szanse zaistniec na arenie miedzynarodowej jak chociazby Szachtar.
Obecnie polską, tak naprawde dopiero teraz transformujaca sie lige, charakteryzuje spory przypadek, czesto teoretycznie duzo slabsze zespoly radza sobie z silniejszymi, te ostatnie zas nie potrafia trzymac wysokiego poziomu przez wiekszosc sezonu, wydaje mi sie, ze wlodarze pilki zaczynaja tak naprawde dojrzewac do poziomu europejskiego, ktory byc moze zaistnieje u nas wraz z oddaniem stadionow na EURO i narodzenia sie nowej swiadomosci pilki. Nowe, piekne obiekty przyciagac zaczna tlumy wielbicieli pilki, ale takze tych bardziej przypadkowych widzow, chcacych wziasc udzial w prawdziwym spektaklu sportowym na nowoczesnym obiekcie.
Brzmi to pieknie, ale - co wazne - staje sie calkiem realne, niemal w takim samym stopniu jak EURO.

ISS

Data: 2009-05-20 14:15:50
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:

A co to ma za znaczenie? Lech jest najmocniejszą drużyną w Polsce

Czy ze dwa tygodnie temu nie pisałeś, że to banda słabych kopaczy?
Zdanie zmieniasz jak chorągiewa na wietrze.

i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Z tym się oczywiście zgadzam.

Data: 2009-05-21 12:33:17
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Nic nie zmieniam. Cała zasługa leży po stronie Smudy - który to zrobił z miernych kopaczy najlepszy najlepszy zespół ligi..

i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Z tym się oczywiście zgadzam.

Franek Smuda czyni cuda.. ;-)

Data: 2009-05-21 12:46:56
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gv3alf$69j$1news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Podziwiam ludzi którzy tak ślepo trzymają się jakiejś bzdury którą sobie wymyślili.

W tym roku główne zasługi jakie ma Smuda, to sposób przygotowania Lecha do walki o mistrza i obierana taktyka.
Czyli główne powody dołowania i mocno prawdopodobnej utraty szans na tytuł.

i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Z tym się oczywiście zgadzam.

Franek Smuda czyni cuda.. ;-)

Jasne, z o niebo lepszym składem udało mu się cudem powtórzyć sukces Michniewicza, tyle że zajęło mu to dwukrotnie więcej czasu.
Cuda jak diabli.

Ale może zarząd się wreszcie zreflektuje i da komu innemu pocudować.

Data: 2009-05-21 16:36:21
Autor: maciej
Puchar Polski dla Lecha
Tylko sprostowanie kłamstwa:

Jasne, z o niebo lepszym składem udało mu się cudem powtórzyć sukces Michniewicza, tyle że zajęło mu to dwukrotnie więcej czasu.

Michniewicz w Lechu nigdy nie powalczył na 3 frontach w jednym sezonie: dobry występ w pucharach, puchar Polski i podium ligi

Ale może zarząd się wreszcie zreflektuje i da komu innemu pocudować.

Mam osobiście taką nadzieję, będę miał neizły ubaw jak Lech będzie się pałętał w środku tabeli i będziemy tutaj raczeni kolejnymi "mądrościami" jak to kolejny trener co się nic a nic nie zna :P

Data: 2009-05-21 16:45:45
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gv3p1t$2k4$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wiem o tym.
Ale z materiałem który miał, gorszym o klasę (jak widać po tym co jego większa część wyprawia teraz w Arce), w warunkach finansowych które miał (porónywać nie ma sensu) zdobył jednak w Polsce to samo co Smuda.

Ale może zarząd się wreszcie zreflektuje i da komu innemu pocudować.

Mam osobiście taką nadzieję, będę miał neizły ubaw jak Lech będzie się pałętał w środku tabeli

Oczywiście jest takie ryzyko, zwłaszcza jak się zatrudni jakiegoś debiutanta w stylu Uli czy Probierza.
Ale kto nie ryzykuje - ze Smudą cieniuje.

Mnie osobiście nie bawią 3 czy 4 miejsca, wisi mi czy zmieni się to na 7 czy 8.
Jeśli na drugiej szali jest możliwość zdobycia majstra, to ja jestem gotów na to ryzyko.
Za długo już czekamy, ja jeszcze pamiętam ostatniego, ale są kibice Lecha, których jeszcze na świecie wtedy nie było.

P.S.
Oczywiście pamiętam co pisałem pól roku temu i uznaję obecny puchar za sukces, więc nie jestem aż tak negatywnie nastawiony do sytuacji co np. przed rokiem.
Jak Smuda zrezygnuje z 50% pensji, a konto drugich 50% w formie premii za majstra, to nawet mógłby zostać. ;-)

Data: 2009-05-22 00:01:01
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Chłopie, Arka wydała na transfery zawodników więcej niż Lech..

Data: 2009-05-22 11:09:03
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

W swoim czasie było o tym głośno..

--
Kapitalizm jest chorobą, którą należy leczyć..

Data: 2009-05-22 11:26:18
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Chłopie, Arka wydała na transfery zawodników więcej niż Lech..

Kiedy i ile?

W swoim czasie było o tym głośno..

No to na pewno jesteś w stanie to podać....

Data: 2009-05-22 12:22:29
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Niestety nie mam czasu żeby poszukać i podać na tacy..

Data: 2009-05-22 12:28:31
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gv5ud1$o8m$7news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Ale liczyłeś i wiesz że wydali miliony Euro? ;-)

Data: 2009-05-22 12:53:34
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Dokładnej sumy to nie pamiętam, ale wiem że wydali więcej od Lecha..

Data: 2009-05-22 13:07:28
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Ale liczyłeś i wiesz że wydali miliony Euro? ;-)

Dokładnej sumy to nie pamiętam, ale wiem że wydali więcej od Lecha..

Bez konkretów się nie obędzie.
Pamiętaj że Lech kupował dwa razy i przed rundą wiosenną i przed jesienną.

Data: 2009-05-24 14:40:41
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Tak, pamiętam, chodzi o cały sezon, ale szczegółów raczej nie podam - nie pamiętam nawet gdzie czytałem o tych transferach..

Data: 2009-05-24 17:52:25
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Tak, pamiętam, chodzi o cały sezon, ale szczegółów raczej nie podam - nie pamiętam nawet gdzie czytałem o tych transferach..

Obstawiam jednak, że to było kiepskie źródło informacji.
Lech wydał naprawdę spore pieniądze przez ostatni rok.
Szkoda że tak mało efektu przyniosły.

Data: 2009-05-26 15:13:39
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Ani to nie były wielkie pieniądze (zakup egzotyki z nieznanych klubów i naszych drugoligowców), ani nie można mówić o braku efektu.. Takie emocje za sprawą Lecha przeżywałem ostatnio chyba w osiemdziesiątych latach..

Data: 2009-05-26 15:45:18
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvgptv$emm$1news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Jasne, przy twojej odporności na fakty i bezczelności w nazywaniu czarnego białym, wszystko jest możliwe.
Ale to Twoja bajka - nie zanudzaj innych opowieściami z Twojego wymiaru.

Data: 2009-05-26 19:57:33
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Nie, to Twoje urojenia. Zamiast dawać posłuch  głupim opiniom  "ekspertów" z Canal + i  Polsatu sam przyjrzyj się gołym faktom i wyciągnij właściwe  wnioski..

Data: 2009-05-26 21:04:30
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
[...]

Nie, to Twoje urojenia.

To nie ja opowiadam banialuki bez pokrycia.

Zamiast dawać posłuch  głupim opiniom  "ekspertów" z Canal + i  Polsatu sam przyjrzyj się gołym faktom i wyciągnij właściwe  wnioski..

Ano właśnie się przyglądam.
Stilic, Arboleda, Lewandowski - z milion Euro lekko licząc.

Zimowe zakupy - z pół miliona.

Efekty - praktycznie żadne (w lidze).

Data: 2009-06-01 11:01:27
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Np. Górnik i Arka wydały więcej..

Data: 2009-06-01 12:29:37
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

A skąd ja je teraz wezmę? Jestem kompletnym laikiem w posługiwaniu się tymi wszystkimi wyszukiwarkami, przeglądarkami itp. internetowymi instrumentami..

Data: 2009-06-01 12:34:41
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h00aia$t57$2news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Wymyśl je, tak jak tą całą informację którą szermujesz. ;-)

Data: 2009-05-21 23:58:42
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:

[...]

Znów ten Michniewicz, Lecha mimo usilnych prób nie całkowicie udało mu się rozłożyć.. Z Zagłębiem i Arką  poszło mu już znacznie łatwiej..
Weźmy taką Arkę - z takim składem powinna walczyć przynajmniej o puchary, a tu co najprawdopodobniej spadek.. Nie ma co - Czesiu to naprawdę "talent"..

Data: 2009-05-22 00:32:12
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Znów ten Michniewicz, Lecha mimo usilnych prób nie całkowicie udało mu się rozłożyć.. Z Zagłębiem i Arką  poszło mu już znacznie łatwiej..

I niechby Lecha tak rozłożył jak Zagłębie, nie mam nic przeciwko.
Gdyby to Smuda dał radę zrobić zresztą też nie.

Data: 2009-05-22 11:14:29
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Zagłębie po Smudzie, gdy tam zaczął Michniewicz "rządzić" znalazło się na równi pochyłej. Z tendencją do wylądowania co najwyżej w środku tabeli..

--
Kapitalizm jest chorobą, którą należy leczyć..

Data: 2009-05-22 11:28:43
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Zagłębie po Smudzie, gdy tam zaczął Michniewicz "rządzić" znalazło się na równi pochyłej.

Po Smudzie równia pochyła była bliska pionu, z miejsca przebili się do góry i zdobyli majstra.
Czyli coś czego ze Smudą by nie zdobyli, tak jak o wiele silniejszy Lech.

Z tendencją do wylądowania co najwyżej w środku tabeli..

Bo taka byla realna siła tego zespołu.
To że Michniewicz dokonał z nim cudu i zdobył majstra to tylko jego zasługa, oraz szczęśliwy zbieg okoliczności, że mocne kluby akurat cieniowały.

Data: 2009-05-22 12:26:48
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

No dobrze - założymy się o to czy cudotwórcę Michniewicza ktoś zatrudni w najbliższych latach? Warunek jest tylko jeden - Ty nie możesz zostać prezesem żadnego klubu.. ;-)

Data: 2009-05-22 12:29:43
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

No dobrze - założymy się o to czy cudotwórcę Michniewicza ktoś zatrudni w najbliższych latach?

Nie ma sprawy.
O dużą Finlandię?

Data: 2009-05-22 12:51:55
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

 No to musimy to dograć w szczegółach -  ja mu daję przynajmniej 2 lata przerwy, może być?

Data: 2009-05-22 13:06:08
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gv604b$c9f$1news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Może być.
Załóżmy 31 lipca 2011.

Data: 2009-05-20 13:20:47
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:guv3lg$635$1inews.gazeta.pl...
Przede wszytkim gratulacje!

Cel zostal osiagniety :).

Sam mecz pod wzgledem kibicowskim swietny. Znakomite liczby z obu stron, goraca atmosfera, swietny doping zarowno Lecha jak i Ruchu (zdecydowanie dali rade, spodziewalem sie, ze beda slabiej dopingowac). Pod tym wzgledem jeden z najlepszych meczow, na jakich bylem, a moze nawet i najlepszy. Nasz wyjazd w liczbie 9 tys. kibicow to w ostatnich latach zdecydowanie najwiekszy liczbowo wyjazd (poprzednio ok. 4 tys. w o wiele blizszym Lubinie), a i jeden z najlepszych w historii klubu. Logistycznie bylo co zalatwiac :). Ciekawostka jest fakt, ze przywiezlismy z soba profesjonalne naglosnienie, ktore pomagalo w organizacji dopingu.
Rzecz jasna w liczbie 9 tys. znalazlo sie sporo osob, ktorym wydawalo sie (i to pomimo wielu przestrog), ze w Polsce nastaly zwyczaje bundesligowe, ze mozna sobie w barwach podjechac pod stadion i paradujac wsrod kibicow rywala pojsc na sektor. Przekonali sie, ze nie mozna. Szkoda ze na wlasnej skorze i na skorze swoich aut.

Pod wzgledem sportowym pilkarze zadanie wykonali, aczkolwiek liczylem na lepsze widowisko i wieksza przewage Lecha ;). Ale liczy sie efekt koncowy, a ten byl pozytywny.

Pierwszy raz bylem na Stadionie Slaskim i musze powiedziec, ze oczekiwalem tragedii, a az tak zle nie bylo. Faktem jest, ze zajmowalem pewnie jedne z najlepszych miejsc na stadionie (na pietrze na wysokosci linii srodkowej), ale widocznosc byla do przyjecia. To, ze daleko od murawy to fakt, ale spodziewalem sie, ze bedzie gorzej. Raz w roku na final Pucharu Polski ten stadion sie nada, zwlaszcza jak bedziemy grali z rywalem, ktory potrafi wystawic kilkanascie tys. kibicow ;).

I na koniec jeszcze jedna uwaga. Kibice Ruchu wykorzystali ten mecz do propagowania swojej slaskosci (oprawa, niespiewanie hymnu - a nawet niektorzy gwizdali). Zasadniczo takie akcenty mi nie przeszkadzaja ani specjalnie mnie nie bulwersuja, ale ciekaw jestem czy z ta linia pogladowa zgadzaja sie wszyscy fani Ruchu, czy tylko czesc. Ktos sie moze orientuje?

Data: 2009-05-20 13:26:03
Autor: tees
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gv0pk9$3a0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Z tego co kiedyś rozmawiałem z pewnym fanem Ruchu - usiłował mnie przekonać, że jest tam zasada - "jeden klub, trzy narody" i nie ma żadnego parcia na którąkolwiek ze stron. Osobiście mnie nie przekonał - ale oczywiście opieram się tylko na własnych obserwacjach. Pewnie Viking mógłby napisać więcej.

A w związku z tym o czym pisałeś - pierwszy raz kibicowałem Lechowi z powodów innych niż czyste wyrachowanie i interes Wisły ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-20 17:21:46
Autor: Viking
Puchar Polski dla Lecha

"tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> wrote in message

[...]

nie wiem czy dobrze zrozumialem te wypowiedz ale moge z cala pewnoscia powiedziec ze mnie to nie interesowalo nigdy, napinki chuliganerii i proby przekonania spoleczenstwa ze nie identyfikujemy sie z polska sa zalosne, przyspiewki o hitlerze jeszcze bardziej itd...
mimo ze sam uwazam ze autonomia slaska bylaby spelnieniem marzen

Data: 2009-05-21 09:04:39
Autor: tees
Puchar Polski dla Lecha

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:gv1gol$36q$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zeby wyjasnic - nie chodzilo mi o to, ze Ty cos takiego kiedys mówiles, albo popierales, tylko ze jestes kibicem Ruchu, wiec znasz pewnie temat o wiele bardziej szczególowo i od srodka.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-21 17:21:10
Autor: Viking
Puchar Polski dla Lecha

[...]

jak milo ze zakodowales:)
nie znam, nie biore udzialu, nie mam stycznosci, z wlasnego wyboru z chuliganeria niebieska ani z jakakolwiek niebieska grupa kibicowska, nawet z najwiekszymi piknikami, wyroslem z tego ze tak powiem...
nie mam zielonego pojecia co tym debilom procz echa w glowach siedzi:)

Data: 2009-05-20 14:18:51
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
[...]

Nie zgadzam się.
Widoczność z tej trybuny jest na pewno lepsza niż z przeciwnej, ale odległość zabija cały efekt.
Czasami zastanawiałem się gdzie jest piłka, zwłaszcza jak chłopcy do podawania piłek mieli problem z jej podaniem, nie wiedziałem czy już gra się toczy czy nie bardzo.
Fakt, że siedziałem w okolicach linii końcowej, ale niewiele lepiej było na środku, np. jak patrzyłem na dekorację.

Data: 2009-05-20 16:01:04
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
[...]
-- -- -

Nie widzialem tego fragmentu z hymnem, ale takie zachowanie jest - moim skromnym zdaniem - nieco zenujace, nie wiem po co taka manifestacja na sam pokaz i to z okazji swieta sportowego. Jakis popis trendy pod tytulem "separacja" ?

ISS

Data: 2009-05-20 16:03:42
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"ISS" <iss@astronet.pl> wrote in message news:gv12f6$21kv$1opal.icpnet.pl...
[...]

A kiedy maja sie z tym przebic do powszechnej swiadomosci jak nie podczas finalu PP? Na meczu z Odra Wodzislaw?

Data: 2009-05-20 16:25:05
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
A kiedy maja sie z tym przebic do powszechnej swiadomosci jak nie podczas finalu PP? Na meczu z Odra Wodzislaw?
-- -- -

no i po co taka pseudo-manifa? Da im to cos poza satysfakcja na 90 minut z cyklu "jakim to ja nie jestem wielki separatysta"?

ISS

Data: 2009-05-20 16:28:23
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"ISS" <iss@astronet.pl> wrote in message news:gv13s6$242r$1opal.icpnet.pl...
[...]

Po to, aby o ich pogladach dowiedzialo sie jak najwiecej osob. I mysle, ze swoj cel osiagneli, choc media wolaly sie skupic na jakichs malo istotnych utarczkach niz na takim ciekawym temacie jak ta manifestacja odrebnosci Ruchu.

Data: 2009-05-20 16:33:41
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gv1464$mcb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W jaki sposób niby?
Ja o ich separatystycznych amibicjach dowiedziałem się z grupy, od Ciebie, więc nie sądzę że ktokolwiek postronny coś się dowiedział na tym meczu.
Herb Śląska to trochę za mało, czy jak my byśmy umieścili informacje o Wielkopolsce na flagach, to by znaczyło że mamy separatystyczne ambicje?

Data: 2009-05-20 16:41:32
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gv14c7$bkl$1news.onet.pl...
[...]

Bo to trzeba patrzec, sluchac i kojarzyc fakty :).
1. Brak spiewania z ich strony hymnu (czesc osob nawet gwizdze).
2. Zaraz po zakonczeniu hymnu Ruch skanduje "Gorny Slask"
3. Wywieszonych kilka flag w barwach gornoslazackich.
4. Sektorowka z dowodem osobistym, gdzie w miejscu panstwa wpisano Gorny Slask i pare innych przerobek zdaje sie zrobiono - to bylo nawet calkiem pomyslowe :).

Jakos wokol mnie nikt nie mial problemow z zebraniem tych wszystkich faktow do kupy.

Data: 2009-05-20 18:23:31
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gv14uq$o3m$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wiesz, ja hymn śpiewałem, ludzie dookoła również, więc usłyszeć czy śpiewają kilometr dalej było niemożliwością.
To samo dotyczy zobaczeniu ruchów ust.

[...]

Tylko kto normalny zwraca uwagę na takie rzeczy?
Tylko tzw. "kumaci" którzy wiedzą o co chodzi mogliby się z tego cokolwiek domyślić.

Jakos wokol mnie nikt nie mial problemow z zebraniem tych wszystkich faktow do kupy.

Ty pewnie już przed meczem wiedziałeś czego wypatrywać i na co uwagę zwracać, stąd Twoje wrażenia.

Data: 2009-05-20 20:15:23
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gv1aq6$ug4$1news.onet.pl...
[...]

Zakladam, ze normalni lubia rozumiec, co sie wokolo nich dzieje.

Data: 2009-05-21 01:00:21
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
[...]

Znaczy co chodzi po głowach kibolii?
Chyba przeceniasz stopień zainteresowania społeczeństwa kibolskimi pomysłami.....

Data: 2009-05-21 10:07:40
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gv2227$18j$1news.onet.pl...
[...]

Po jakiego diabla kontynuujesz temat? Musisz miec ostatni post w watku czy co?

Data: 2009-05-21 10:55:31
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gv3289$8ko$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przepraszam bardzo, nie byłem świadom, że Tobie tak bardzo zależy, aby to Twój był ostatni.
Mogę tylko odpowiedzieć "i vice versa".

Data: 2009-05-21 11:02:58
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gv34u5$ae8$1news.onet.pl...
[...]

Jak zwykle. Bez odbioru.

Data: 2009-05-21 11:21:55
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

Po jakiego diabla kontynuujesz temat? Musisz miec ostatni post w watku czy co?

Przepraszam bardzo, nie byłem świadom,

Jak zwykle.

Ano jak zwykle.
Wystarczy grzecznie poprosić o Twoje prawo do ostatniego posta, wtedy się zastanowię czy Twoją prośbę spełnić.

Data: 2009-05-21 16:37:42
Autor: maciej
Puchar Polski dla Lecha
Andy napisał:

Musisz miec ostatni post w watku czy co?

Co to w ogóle za pytanie? :P

Data: 2009-05-20 16:44:18
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
[...]
=====

media poględzą, poględzą a Slask oddziela sie od Polski za rok, cel osiagniety. To nie Kosovo. Ok ,zeszlismy zbyt off-topicowo, eot.

ISS

Data: 2009-05-20 17:06:56
Autor: UGI
Puchar Polski dla Lecha

Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości

Sam mecz pod wzgledem kibicowskim swietny. Znakomite liczby z obu stron, goraca atmosfera, swietny doping zarowno Lecha jak i Ruchu

Niestety gowniana stacja transmitowala ten mecz wiec przed telewizorem nie dalo sie wyczuc ze doping byl dobry.

Data: 2009-05-20 17:08:53
Autor: gasper
Puchar Polski dla Lecha
[...]

dziecinada... powinni sprawców wyłapać i niech płacą...

Data: 2009-05-20 20:13:14
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:gv16e5$f43$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mysle, ze rady udzielane przez Wiare Lecha (by stawic sie na zbiorce samochodowej i zostawic auto na przygotowanym parkingu) byly o wiele lepsze niz Twoje rady.

Puchar Polski dla Lecha