Puchar Polski dla Lecha

Data: 2009-05-20 10:06:29
Autor: Bartosz B.
Puchar Polski dla Lecha

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:guv3lg$635$1inews.gazeta.pl...
>bo w przypadku zdobycia
MP przez Lecha Ruch zagra w europejskich pucharach.

Tylko po co?

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-05-20 10:44:52
Autor: yamma
Puchar Polski dla Lecha
Bartosz B. wrote:
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości
bo w przypadku zdobycia
MP przez Lecha Ruch zagra w europejskich pucharach.

Tylko po co?

Ba! Dobre pytanie. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że może zdarzyć się tak, że Ruch będzie jedynym zespołem, który będzie nas reprezentował w pucharach w sierpniu. Zespół, który załapał się poprzez PP zaczyna rozgrywki najpóźniej (od III rundy kwalifikacyjnej).
yamma

Data: 2009-05-20 11:09:34
Autor: bodyn
Puchar Polski dla Lecha
yamma pisze:
Bartosz B. wrote:
[...]

Ale jesli Lech nie zdobrze MP to bedzie gra Polonia/Belchatow.
Czyli teraz Lech sam zmotywowal Polonie przeciwko sobie:)

Data: 2009-05-20 11:13:30
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
bodyn pisze:
yamma pisze:
Bartosz B. wrote:
[...]

A co to ma za znaczenie? Lech jest najmocniejszą drużyną w Polsce i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-20 11:34:15
Autor: tees
Puchar Polski dla Lecha

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gv0hju$vbo$1news.task.gda.pl...

A co to ma za znaczenie? Lech jest najmocniejszą drużyną w Polsce i gdy mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Mam szczerą nadzieję, że podobnie myślą zawodnicy Lecha.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-20 12:57:53
Autor: bodyn
Puchar Polski dla Lecha
jadrys pisze:
bodyn pisze:
yamma pisze:
Bartosz B. wrote:
[...]

Tabela mowi co innego.

Data: 2009-05-21 12:36:27
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
bodyn pisze:

A co to ma za znaczenie? Lech jest najmocniejszą drużyną w Polsce i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Tabela mowi co innego.

Na początku lat osiemdziesiątych majstra zdobywał Lech, ale chyba nikt nie ma wątpliwości że Widzew był lepszym zespołem?

Data: 2009-05-21 14:50:45
Autor: bodyn
Puchar Polski dla Lecha
jadrys pisze:
bodyn pisze:
[...]

Skoro byl gorszy nie mogl byc lepszy.

Data: 2009-05-21 23:48:17
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
bodyn pisze:
jadrys pisze:
bodyn pisze:
[...]

Mógł, w tamtym czasie Widzew przewyższał Lecha przynajmniej o klasę.  Tak to już jest że sport to nie matematyczne wyliczenia.

Data: 2009-05-22 15:07:18
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha

Skoro byl gorszy nie mogl byc lepszy.

Mógł, w tamtym czasie Widzew przewyższał Lecha przynajmniej o klasę.  Tak to już jest że sport to nie matematyczne wyliczenia.
============

Mocno rozbudowujac mysl:
Moze tak: Lech gra z pewnoscia najbardziej widowiskowy futbol na naszym marnym podworku, na pewno nie gra takiego chociazby Legia, ktora przypomina mi ciezka maszynke bez polotu a idzie z Lechem leb w leb. Jednoczesnie watpie by Lech byl najsilniejszy, z pewnoscia zas prym w naszym kraju wioda obecnie 3 kluby - Wisla, Lech i Legia. Duze miasta, duzi sponsorzy, duze (relatywnie do innych klubow budzety), transformacja pilki noznej w naszym kraju (czyt. bezwzgledny "finishing move" dla skorumpowanych cwaniaczkow) powoduje, ze chyba poraz pierwszy od niewiadomo jak dlugiego czasu mamy normalne, czyste rozgrywki (przynajmniej z grubsza tak to wyglada). W nastepnych sezonach Estraklase zdominuja na pewno kluby z duzych miast, w ktore bedzie sie pompowac coraz wieksze pieniadze (Wisla, Lech, Legia, Slask), dol tabeli sluzacy do dostarczania punktow przypominac zacznie ligi znacznie bardziej dojrzalsze jak niemiecka, ale przede wszystkim angielska czy hiszpanska. Ciag do odniesienia jakiegokolwiek sukcesu w pucharach europejskich zmusi wkoncu czolowe polskie kluby do jeszcze bardziej drastycznego zwiekszania swoich zasobow kapitalowych. i dopiero wtedy polskie kluby maja szanse zaistniec na arenie miedzynarodowej jak chociazby Szachtar.
Obecnie polską, tak naprawde dopiero teraz transformujaca sie lige, charakteryzuje spory przypadek, czesto teoretycznie duzo slabsze zespoly radza sobie z silniejszymi, te ostatnie zas nie potrafia trzymac wysokiego poziomu przez wiekszosc sezonu, wydaje mi sie, ze wlodarze pilki zaczynaja tak naprawde dojrzewac do poziomu europejskiego, ktory byc moze zaistnieje u nas wraz z oddaniem stadionow na EURO i narodzenia sie nowej swiadomosci pilki. Nowe, piekne obiekty przyciagac zaczna tlumy wielbicieli pilki, ale takze tych bardziej przypadkowych widzow, chcacych wziasc udzial w prawdziwym spektaklu sportowym na nowoczesnym obiekcie.
Brzmi to pieknie, ale - co wazne - staje sie calkiem realne, niemal w takim samym stopniu jak EURO.

ISS

Data: 2009-05-20 14:15:50
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:

A co to ma za znaczenie? Lech jest najmocniejszą drużyną w Polsce

Czy ze dwa tygodnie temu nie pisałeś, że to banda słabych kopaczy?
Zdanie zmieniasz jak chorągiewa na wietrze.

i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Z tym się oczywiście zgadzam.

Data: 2009-05-21 12:33:17
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Nic nie zmieniam. Cała zasługa leży po stronie Smudy - który to zrobił z miernych kopaczy najlepszy najlepszy zespół ligi..

i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Z tym się oczywiście zgadzam.

Franek Smuda czyni cuda.. ;-)

Data: 2009-05-21 12:46:56
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gv3alf$69j$1news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Podziwiam ludzi którzy tak ślepo trzymają się jakiejś bzdury którą sobie wymyślili.

W tym roku główne zasługi jakie ma Smuda, to sposób przygotowania Lecha do walki o mistrza i obierana taktyka.
Czyli główne powody dołowania i mocno prawdopodobnej utraty szans na tytuł.

i gdy  mu się chce to potrafi wygrać z każdym (nawet w słabszej formie)..

Z tym się oczywiście zgadzam.

Franek Smuda czyni cuda.. ;-)

Jasne, z o niebo lepszym składem udało mu się cudem powtórzyć sukces Michniewicza, tyle że zajęło mu to dwukrotnie więcej czasu.
Cuda jak diabli.

Ale może zarząd się wreszcie zreflektuje i da komu innemu pocudować.

Data: 2009-05-21 16:36:21
Autor: maciej
Puchar Polski dla Lecha
Tylko sprostowanie kłamstwa:

Jasne, z o niebo lepszym składem udało mu się cudem powtórzyć sukces Michniewicza, tyle że zajęło mu to dwukrotnie więcej czasu.

Michniewicz w Lechu nigdy nie powalczył na 3 frontach w jednym sezonie: dobry występ w pucharach, puchar Polski i podium ligi

Ale może zarząd się wreszcie zreflektuje i da komu innemu pocudować.

Mam osobiście taką nadzieję, będę miał neizły ubaw jak Lech będzie się pałętał w środku tabeli i będziemy tutaj raczeni kolejnymi "mądrościami" jak to kolejny trener co się nic a nic nie zna :P

Data: 2009-05-21 16:45:45
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gv3p1t$2k4$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wiem o tym.
Ale z materiałem który miał, gorszym o klasę (jak widać po tym co jego większa część wyprawia teraz w Arce), w warunkach finansowych które miał (porónywać nie ma sensu) zdobył jednak w Polsce to samo co Smuda.

Ale może zarząd się wreszcie zreflektuje i da komu innemu pocudować.

Mam osobiście taką nadzieję, będę miał neizły ubaw jak Lech będzie się pałętał w środku tabeli

Oczywiście jest takie ryzyko, zwłaszcza jak się zatrudni jakiegoś debiutanta w stylu Uli czy Probierza.
Ale kto nie ryzykuje - ze Smudą cieniuje.

Mnie osobiście nie bawią 3 czy 4 miejsca, wisi mi czy zmieni się to na 7 czy 8.
Jeśli na drugiej szali jest możliwość zdobycia majstra, to ja jestem gotów na to ryzyko.
Za długo już czekamy, ja jeszcze pamiętam ostatniego, ale są kibice Lecha, których jeszcze na świecie wtedy nie było.

P.S.
Oczywiście pamiętam co pisałem pól roku temu i uznaję obecny puchar za sukces, więc nie jestem aż tak negatywnie nastawiony do sytuacji co np. przed rokiem.
Jak Smuda zrezygnuje z 50% pensji, a konto drugich 50% w formie premii za majstra, to nawet mógłby zostać. ;-)

Data: 2009-05-22 00:01:01
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Chłopie, Arka wydała na transfery zawodników więcej niż Lech..

Data: 2009-05-22 11:09:03
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

W swoim czasie było o tym głośno..

--
Kapitalizm jest chorobą, którą należy leczyć..

Data: 2009-05-22 11:26:18
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Chłopie, Arka wydała na transfery zawodników więcej niż Lech..

Kiedy i ile?

W swoim czasie było o tym głośno..

No to na pewno jesteś w stanie to podać....

Data: 2009-05-22 12:22:29
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Niestety nie mam czasu żeby poszukać i podać na tacy..

Data: 2009-05-22 12:28:31
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gv5ud1$o8m$7news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Ale liczyłeś i wiesz że wydali miliony Euro? ;-)

Data: 2009-05-22 12:53:34
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Dokładnej sumy to nie pamiętam, ale wiem że wydali więcej od Lecha..

Data: 2009-05-22 13:07:28
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Ale liczyłeś i wiesz że wydali miliony Euro? ;-)

Dokładnej sumy to nie pamiętam, ale wiem że wydali więcej od Lecha..

Bez konkretów się nie obędzie.
Pamiętaj że Lech kupował dwa razy i przed rundą wiosenną i przed jesienną.

Data: 2009-05-24 14:40:41
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Tak, pamiętam, chodzi o cały sezon, ale szczegółów raczej nie podam - nie pamiętam nawet gdzie czytałem o tych transferach..

Data: 2009-05-24 17:52:25
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Tak, pamiętam, chodzi o cały sezon, ale szczegółów raczej nie podam - nie pamiętam nawet gdzie czytałem o tych transferach..

Obstawiam jednak, że to było kiepskie źródło informacji.
Lech wydał naprawdę spore pieniądze przez ostatni rok.
Szkoda że tak mało efektu przyniosły.

Data: 2009-05-26 15:13:39
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Ani to nie były wielkie pieniądze (zakup egzotyki z nieznanych klubów i naszych drugoligowców), ani nie można mówić o braku efektu.. Takie emocje za sprawą Lecha przeżywałem ostatnio chyba w osiemdziesiątych latach..

Data: 2009-05-26 15:45:18
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvgptv$emm$1news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Jasne, przy twojej odporności na fakty i bezczelności w nazywaniu czarnego białym, wszystko jest możliwe.
Ale to Twoja bajka - nie zanudzaj innych opowieściami z Twojego wymiaru.

Data: 2009-05-26 19:57:33
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Nie, to Twoje urojenia. Zamiast dawać posłuch  głupim opiniom  "ekspertów" z Canal + i  Polsatu sam przyjrzyj się gołym faktom i wyciągnij właściwe  wnioski..

Data: 2009-05-26 21:04:30
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
[...]

Nie, to Twoje urojenia.

To nie ja opowiadam banialuki bez pokrycia.

Zamiast dawać posłuch  głupim opiniom  "ekspertów" z Canal + i  Polsatu sam przyjrzyj się gołym faktom i wyciągnij właściwe  wnioski..

Ano właśnie się przyglądam.
Stilic, Arboleda, Lewandowski - z milion Euro lekko licząc.

Zimowe zakupy - z pół miliona.

Efekty - praktycznie żadne (w lidze).

Data: 2009-06-01 11:01:27
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Np. Górnik i Arka wydały więcej..

Data: 2009-06-01 12:29:37
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

A skąd ja je teraz wezmę? Jestem kompletnym laikiem w posługiwaniu się tymi wszystkimi wyszukiwarkami, przeglądarkami itp. internetowymi instrumentami..

Data: 2009-06-01 12:34:41
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h00aia$t57$2news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Wymyśl je, tak jak tą całą informację którą szermujesz. ;-)

Data: 2009-05-21 23:58:42
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:

[...]

Znów ten Michniewicz, Lecha mimo usilnych prób nie całkowicie udało mu się rozłożyć.. Z Zagłębiem i Arką  poszło mu już znacznie łatwiej..
Weźmy taką Arkę - z takim składem powinna walczyć przynajmniej o puchary, a tu co najprawdopodobniej spadek.. Nie ma co - Czesiu to naprawdę "talent"..

Data: 2009-05-22 00:32:12
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Znów ten Michniewicz, Lecha mimo usilnych prób nie całkowicie udało mu się rozłożyć.. Z Zagłębiem i Arką  poszło mu już znacznie łatwiej..

I niechby Lecha tak rozłożył jak Zagłębie, nie mam nic przeciwko.
Gdyby to Smuda dał radę zrobić zresztą też nie.

Data: 2009-05-22 11:14:29
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

Zagłębie po Smudzie, gdy tam zaczął Michniewicz "rządzić" znalazło się na równi pochyłej. Z tendencją do wylądowania co najwyżej w środku tabeli..

--
Kapitalizm jest chorobą, którą należy leczyć..

Data: 2009-05-22 11:28:43
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Zagłębie po Smudzie, gdy tam zaczął Michniewicz "rządzić" znalazło się na równi pochyłej.

Po Smudzie równia pochyła była bliska pionu, z miejsca przebili się do góry i zdobyli majstra.
Czyli coś czego ze Smudą by nie zdobyli, tak jak o wiele silniejszy Lech.

Z tendencją do wylądowania co najwyżej w środku tabeli..

Bo taka byla realna siła tego zespołu.
To że Michniewicz dokonał z nim cudu i zdobył majstra to tylko jego zasługa, oraz szczęśliwy zbieg okoliczności, że mocne kluby akurat cieniowały.

Data: 2009-05-22 12:26:48
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

No dobrze - założymy się o to czy cudotwórcę Michniewicza ktoś zatrudni w najbliższych latach? Warunek jest tylko jeden - Ty nie możesz zostać prezesem żadnego klubu.. ;-)

Data: 2009-05-22 12:29:43
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

No dobrze - założymy się o to czy cudotwórcę Michniewicza ktoś zatrudni w najbliższych latach?

Nie ma sprawy.
O dużą Finlandię?

Data: 2009-05-22 12:51:55
Autor: jadrys
Puchar Polski dla Lecha
Cavallino pisze:
[...]

 No to musimy to dograć w szczegółach -  ja mu daję przynajmniej 2 lata przerwy, może być?

Data: 2009-05-22 13:06:08
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gv604b$c9f$1news.task.gda.pl...
[...]

[...]