Puchar Polski dla Lecha

Data: 2009-05-20 13:20:47
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:guv3lg$635$1inews.gazeta.pl...
Przede wszytkim gratulacje!

Cel zostal osiagniety :).

Sam mecz pod wzgledem kibicowskim swietny. Znakomite liczby z obu stron, goraca atmosfera, swietny doping zarowno Lecha jak i Ruchu (zdecydowanie dali rade, spodziewalem sie, ze beda slabiej dopingowac). Pod tym wzgledem jeden z najlepszych meczow, na jakich bylem, a moze nawet i najlepszy. Nasz wyjazd w liczbie 9 tys. kibicow to w ostatnich latach zdecydowanie najwiekszy liczbowo wyjazd (poprzednio ok. 4 tys. w o wiele blizszym Lubinie), a i jeden z najlepszych w historii klubu. Logistycznie bylo co zalatwiac :). Ciekawostka jest fakt, ze przywiezlismy z soba profesjonalne naglosnienie, ktore pomagalo w organizacji dopingu.
Rzecz jasna w liczbie 9 tys. znalazlo sie sporo osob, ktorym wydawalo sie (i to pomimo wielu przestrog), ze w Polsce nastaly zwyczaje bundesligowe, ze mozna sobie w barwach podjechac pod stadion i paradujac wsrod kibicow rywala pojsc na sektor. Przekonali sie, ze nie mozna. Szkoda ze na wlasnej skorze i na skorze swoich aut.

Pod wzgledem sportowym pilkarze zadanie wykonali, aczkolwiek liczylem na lepsze widowisko i wieksza przewage Lecha ;). Ale liczy sie efekt koncowy, a ten byl pozytywny.

Pierwszy raz bylem na Stadionie Slaskim i musze powiedziec, ze oczekiwalem tragedii, a az tak zle nie bylo. Faktem jest, ze zajmowalem pewnie jedne z najlepszych miejsc na stadionie (na pietrze na wysokosci linii srodkowej), ale widocznosc byla do przyjecia. To, ze daleko od murawy to fakt, ale spodziewalem sie, ze bedzie gorzej. Raz w roku na final Pucharu Polski ten stadion sie nada, zwlaszcza jak bedziemy grali z rywalem, ktory potrafi wystawic kilkanascie tys. kibicow ;).

I na koniec jeszcze jedna uwaga. Kibice Ruchu wykorzystali ten mecz do propagowania swojej slaskosci (oprawa, niespiewanie hymnu - a nawet niektorzy gwizdali). Zasadniczo takie akcenty mi nie przeszkadzaja ani specjalnie mnie nie bulwersuja, ale ciekaw jestem czy z ta linia pogladowa zgadzaja sie wszyscy fani Ruchu, czy tylko czesc. Ktos sie moze orientuje?

Data: 2009-05-20 13:26:03
Autor: tees
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gv0pk9$3a0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Z tego co kiedyś rozmawiałem z pewnym fanem Ruchu - usiłował mnie przekonać, że jest tam zasada - "jeden klub, trzy narody" i nie ma żadnego parcia na którąkolwiek ze stron. Osobiście mnie nie przekonał - ale oczywiście opieram się tylko na własnych obserwacjach. Pewnie Viking mógłby napisać więcej.

A w związku z tym o czym pisałeś - pierwszy raz kibicowałem Lechowi z powodów innych niż czyste wyrachowanie i interes Wisły ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-20 17:21:46
Autor: Viking
Puchar Polski dla Lecha

"tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> wrote in message

[...]

nie wiem czy dobrze zrozumialem te wypowiedz ale moge z cala pewnoscia powiedziec ze mnie to nie interesowalo nigdy, napinki chuliganerii i proby przekonania spoleczenstwa ze nie identyfikujemy sie z polska sa zalosne, przyspiewki o hitlerze jeszcze bardziej itd...
mimo ze sam uwazam ze autonomia slaska bylaby spelnieniem marzen

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-05-21 09:04:39
Autor: tees
Puchar Polski dla Lecha

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:gv1gol$36q$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zeby wyjasnic - nie chodzilo mi o to, ze Ty cos takiego kiedys mówiles, albo popierales, tylko ze jestes kibicem Ruchu, wiec znasz pewnie temat o wiele bardziej szczególowo i od srodka.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-21 17:21:10
Autor: Viking
Puchar Polski dla Lecha

[...]

jak milo ze zakodowales:)
nie znam, nie biore udzialu, nie mam stycznosci, z wlasnego wyboru z chuliganeria niebieska ani z jakakolwiek niebieska grupa kibicowska, nawet z najwiekszymi piknikami, wyroslem z tego ze tak powiem...
nie mam zielonego pojecia co tym debilom procz echa w glowach siedzi:)

Data: 2009-05-20 14:18:51
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
[...]

Nie zgadzam się.
Widoczność z tej trybuny jest na pewno lepsza niż z przeciwnej, ale odległość zabija cały efekt.
Czasami zastanawiałem się gdzie jest piłka, zwłaszcza jak chłopcy do podawania piłek mieli problem z jej podaniem, nie wiedziałem czy już gra się toczy czy nie bardzo.
Fakt, że siedziałem w okolicach linii końcowej, ale niewiele lepiej było na środku, np. jak patrzyłem na dekorację.

Data: 2009-05-20 16:01:04
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
[...]
-- -- -

Nie widzialem tego fragmentu z hymnem, ale takie zachowanie jest - moim skromnym zdaniem - nieco zenujace, nie wiem po co taka manifestacja na sam pokaz i to z okazji swieta sportowego. Jakis popis trendy pod tytulem "separacja" ?

ISS

Data: 2009-05-20 16:03:42
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"ISS" <iss@astronet.pl> wrote in message news:gv12f6$21kv$1opal.icpnet.pl...
[...]

A kiedy maja sie z tym przebic do powszechnej swiadomosci jak nie podczas finalu PP? Na meczu z Odra Wodzislaw?

Data: 2009-05-20 16:25:05
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
A kiedy maja sie z tym przebic do powszechnej swiadomosci jak nie podczas finalu PP? Na meczu z Odra Wodzislaw?
-- -- -

no i po co taka pseudo-manifa? Da im to cos poza satysfakcja na 90 minut z cyklu "jakim to ja nie jestem wielki separatysta"?

ISS

Data: 2009-05-20 16:28:23
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"ISS" <iss@astronet.pl> wrote in message news:gv13s6$242r$1opal.icpnet.pl...
[...]

Po to, aby o ich pogladach dowiedzialo sie jak najwiecej osob. I mysle, ze swoj cel osiagneli, choc media wolaly sie skupic na jakichs malo istotnych utarczkach niz na takim ciekawym temacie jak ta manifestacja odrebnosci Ruchu.

Data: 2009-05-20 16:33:41
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gv1464$mcb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W jaki sposób niby?
Ja o ich separatystycznych amibicjach dowiedziałem się z grupy, od Ciebie, więc nie sądzę że ktokolwiek postronny coś się dowiedział na tym meczu.
Herb Śląska to trochę za mało, czy jak my byśmy umieścili informacje o Wielkopolsce na flagach, to by znaczyło że mamy separatystyczne ambicje?

Data: 2009-05-20 16:41:32
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gv14c7$bkl$1news.onet.pl...
[...]

Bo to trzeba patrzec, sluchac i kojarzyc fakty :).
1. Brak spiewania z ich strony hymnu (czesc osob nawet gwizdze).
2. Zaraz po zakonczeniu hymnu Ruch skanduje "Gorny Slask"
3. Wywieszonych kilka flag w barwach gornoslazackich.
4. Sektorowka z dowodem osobistym, gdzie w miejscu panstwa wpisano Gorny Slask i pare innych przerobek zdaje sie zrobiono - to bylo nawet calkiem pomyslowe :).

Jakos wokol mnie nikt nie mial problemow z zebraniem tych wszystkich faktow do kupy.

Data: 2009-05-20 18:23:31
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gv14uq$o3m$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wiesz, ja hymn śpiewałem, ludzie dookoła również, więc usłyszeć czy śpiewają kilometr dalej było niemożliwością.
To samo dotyczy zobaczeniu ruchów ust.

[...]

Tylko kto normalny zwraca uwagę na takie rzeczy?
Tylko tzw. "kumaci" którzy wiedzą o co chodzi mogliby się z tego cokolwiek domyślić.

Jakos wokol mnie nikt nie mial problemow z zebraniem tych wszystkich faktow do kupy.

Ty pewnie już przed meczem wiedziałeś czego wypatrywać i na co uwagę zwracać, stąd Twoje wrażenia.

Data: 2009-05-20 20:15:23
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gv1aq6$ug4$1news.onet.pl...
[...]

Zakladam, ze normalni lubia rozumiec, co sie wokolo nich dzieje.

Data: 2009-05-21 01:00:21
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
[...]

Znaczy co chodzi po głowach kibolii?
Chyba przeceniasz stopień zainteresowania społeczeństwa kibolskimi pomysłami.....

Data: 2009-05-21 10:07:40
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gv2227$18j$1news.onet.pl...
[...]

Po jakiego diabla kontynuujesz temat? Musisz miec ostatni post w watku czy co?

Data: 2009-05-21 10:55:31
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gv3289$8ko$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przepraszam bardzo, nie byłem świadom, że Tobie tak bardzo zależy, aby to Twój był ostatni.
Mogę tylko odpowiedzieć "i vice versa".

Data: 2009-05-21 11:02:58
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gv34u5$ae8$1news.onet.pl...
[...]

Jak zwykle. Bez odbioru.

Data: 2009-05-21 11:21:55
Autor: Cavallino
Puchar Polski dla Lecha
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

Po jakiego diabla kontynuujesz temat? Musisz miec ostatni post w watku czy co?

Przepraszam bardzo, nie byłem świadom,

Jak zwykle.

Ano jak zwykle.
Wystarczy grzecznie poprosić o Twoje prawo do ostatniego posta, wtedy się zastanowię czy Twoją prośbę spełnić.

Data: 2009-05-21 16:37:42
Autor: maciej
Puchar Polski dla Lecha
Andy napisał:

Musisz miec ostatni post w watku czy co?

Co to w ogóle za pytanie? :P

Data: 2009-05-20 16:44:18
Autor: ISS
Puchar Polski dla Lecha
[...]
=====

media poględzą, poględzą a Slask oddziela sie od Polski za rok, cel osiagniety. To nie Kosovo. Ok ,zeszlismy zbyt off-topicowo, eot.

ISS

Data: 2009-05-20 17:06:56
Autor: UGI
Puchar Polski dla Lecha

Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości

Sam mecz pod wzgledem kibicowskim swietny. Znakomite liczby z obu stron, goraca atmosfera, swietny doping zarowno Lecha jak i Ruchu

Niestety gowniana stacja transmitowala ten mecz wiec przed telewizorem nie dalo sie wyczuc ze doping byl dobry.

Data: 2009-05-20 17:08:53
Autor: gasper
Puchar Polski dla Lecha
[...]

dziecinada... powinni sprawców wyłapać i niech płacą...

Data: 2009-05-20 20:13:14
Autor: Andy
Puchar Polski dla Lecha
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:gv16e5$f43$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mysle, ze rady udzielane przez Wiare Lecha (by stawic sie na zbiorce samochodowej i zostawic auto na przygotowanym parkingu) byly o wiele lepsze niz Twoje rady.

Puchar Polski dla Lecha