Pucz Tysiąca Kanapek

Data: 2016-12-28 01:21:58
Autor: u2
Pucz Tysiąca Kanapek
https://www.facebook.com/197674077236262/photos/pb.197674077236262.-2207520000.1482228957./386289141708087/?type=3&theater

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-12-28 12:50:45
Autor: Tomasz Chmielewski
Pucz Tysiąca Kanapek
On 12/28/2016 09:21 AM, u2 wrote:
https://www.facebook.com/197674077236262/photos/pb.197674077236262.-2207520000.1482228957./386289141708087/?type=3&theater

http://www.rp.pl/Nowoczesna/161229236-Ryszard-Petru-o-slowach-Jaroslawa-Kaczynskiego-na-temat-puczu-w-Sejmie.html#ap-1

Lider Nowoczesnej odniósł się m.in. do kanapek, które rzekomo
miała zamówić przed obradami opozycja, co miało być dowodem na
to, że już wtedy przygotowywała się do okupacji sali sejmowej.

- Jeżeli z kanapek ma wynikać cały pucz, to chciałem
przypomnieć, że kanapki zamówił marszałek Kuchciński. Byłem na
tym konwencie, gdzie zamawiał te kanapki po to, żeby obrady
Sejmu przebiegały szybciej. To kanapkowy pucz - ironizował.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-12-28 09:52:03
Autor: u2
Pucz Tysiąca Kanapek
W dniu 2016-12-28 o 04:50, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

wiadomo chmieluś, kanapkowa opozycja niczego nie potrafi kupić za swoje, zawsze pasożytuje:)

Data: 2016-12-28 10:38:58
Autor: A. Filip
Pucz Tysiąca Kanapek
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:
W dniu 28.12.2016 o 04:50, Tomasz Chmielewski pisze:
On 12/28/2016 09:21 AM, u2 wrote:
[...]

Bez kateringu nie było by okupacji. POsrańcy musieli się zorganizować
do tego mini majdanu. Głupio by to wyglądało jakby te świnie zdechły z
głodu walcząc o koryto.

Czyli "pucz" doszedł do skutku tylko przez zdradę/głupotę Kuchcińskiego?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-12-28 10:56:38
Autor: u2
Pucz Tysiąca Kanapek
W dniu 2016-12-28 o 10:38, A. Filip pisze:
Czyli "pucz" doszedł do skutku tylko przez zdradę/głupotę Kuchcińskiego?

to było celowe zagranie aby was nienażarte świnie wpuścić w kanapki:)

Data: 2016-12-28 11:04:24
Autor: Lord Donald
Pucz Tysiąca Kanapek
W dniu 28.12.2016 o 10:56, u2 pisze:
W dniu 2016-12-28 o 10:38, A. Filip pisze:
Czyli "pucz" doszedł do skutku tylko przez zdradę/głupotę Kuchcińskiego?

to było celowe zagranie aby was nienażarte świnie wpuścić w kanapki:)

Świnie po roku są już tak wygłodniałe że rzucą się na wszystko.

Pucz Tysiąca Kanapek