Pudło

Data: 2019-10-29 11:12:29
Autor: przemek.jedrzejczak
Pudło
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/bielany/warszawa-sokratesa-bielany-jest-areszt-dla-kierowcy-1392000

3 miechy na dzień dobry czyli święta w pudle a później Zero nakaże ścięcie albo rozerwanie końmi w zależności od sondaży ;-)

Data: 2019-10-29 19:32:06
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 29.10.2019 o 19:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/bielany/warszawa-sokratesa-bielany-jest-areszt-dla-kierowcy-1392000

To akurat pod publiczkę. No chyba że naprawdę obawiają się że da nogę do izraela. W sumie odkąd mu dożywociem zaczęli grozić to ma sens.

--
Shrek

Data: 2019-10-29 19:45:49
Autor: ąćęłńóśźż
Pudło
IMHO na wolności duże prawdopodobieństwo popełnienia podobnego czynu.
A z aresztu przecież nie wejdzie na tę grupę i nie dowie się, że tak można codziennie.

-- -- -
obawiają się że da nogę

Data: 2019-10-29 19:56:15
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 29.10.2019 o 19:45, ąćęłńóśźż pisze:
IMHO na wolności duże prawdopodobieństwo popełnienia podobnego czynu.

Bez przesady. Nie sądzę.

--
Shrek

Data: 2019-10-29 20:12:25
Autor: 'TomN'
Pudło
Shrek w <news:5db88b4f$0$511$65785112news.neostrada.pl>:

W dniu 29.10.2019 o 19:45, ąćęłńóśźż pisze:
IMHO na wolności duże prawdopodobieństwo popełnienia podobnego czynu.
Bez przesady. Nie sądzę.

Synu kretyna: Zawisza to piękny przykład, że podobny czyn da się popełnić w
24h

--
'Tom N'

Data: 2019-10-30 09:14:37
Autor: T.
Pudło
W dniu 2019-10-29 o 19:32, Shrek pisze:
[...]

Sprawca tragicznego wypadku na warszawskich Bielanach, w wyniku którego zginął 33-latek, został zapytany przez dziennikarza ,,Polsat News", czy zmierza przeprosić za to, co zrobił. 31-latek w odpowiedzi opowiedział o swoim stanie psychicznym.

"Na tą chwilę, jak pan chce cokolwiek wpisać, to pan wpisze, że wczoraj była sprawa popełnienia samobójstwa i to może pan wpisać. Jak pan chce, może pan to wpisać. Ja chciałem sobie wczoraj przez tą całą sytuację odebrać własne życie, a wy robicie z tego k... taką podpuchę i takie bzdury wypisujecie. Ja już, że tak powiem, trzeci dzień nie śpię, trzeci dzień nie jem i wizje mam cały czas przed oczami i wszystko widzę. Ja teraz na tą chwilę jestem już na izbie przyjęć w szpitalu i zaraz mnie po prostu będą zabierali. Jeżeli uznają, że jest ze mną tak źle, jak ja czuje, że jest ze mną źle, no to może się to skończyć jeszcze gorzej, niż ja sobie wyobrażam. A wiem, że ja już mam pętle na szyi, ja już to wiem" -- mówił w rozmowie z ,,Polsat News" Krystian O., sprawca wypadku na warszawskich Bielanach.

Ciekawe, jak ktoś bez mózgu i sumienia może cokolwiek myśleć i przeżywać jakiekolwiek emocje...

Ps. To taka nowa świecka tradycja - robić ze sprawcy wypadku celebrytę z wywiadami...

T.

Data: 2019-10-30 09:59:55
Autor: Budzik
Pudło
UĹźytkownik T. kuki543@interia.pl ...

[...]

Typowy syndrom - zapierdalał 130 po miescie a teraz robi z siebie ofiare.
Jezdze duzo, czesto niezgodnie z przepisami ale jeszcze mi sie 130 na ograniczeniu do 50 jakos nie zdarzyło... Wniosek z tego taki ze to sie przypadkowo jednak nie dzieje.

Wniosek - tempy bezmozg co dopiero teraz zrozumiał konsekwencje swoich czynów.

Moze rzeczywiście nalezałoby na kursach pokazywac przez godzine filmy jak łatwo moze dojsc do wypadku i jakie sa potem tego konsekwencje...?

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2019-10-30 20:21:48
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 30.10.2019 o 10:59, Budzik pisze:

[...]

Może naszym grupowym idiotom "nie mogłem się zatrzymać przed przejściem, bo prawo zakazuje". Ciekawe, że ten kretyn tak nie pajacował, skoro wina pieszego:P

--
Shrek

Data: 2019-10-30 23:11:24
Autor: kk
Pudło
On 2019-10-30 10:59, Budzik wrote:
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

[...]

Ale pierdoły

Data: 2019-10-31 17:59:51
Autor: Budzik
Pudło
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

Ale pierdoły

Dziekuje za merytoryczny wkład w dyskusje ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2019-10-31 23:50:49
Autor: kk
Pudło
On 2019-10-31 18:59, Budzik wrote:
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

Ale pierdoły

Dziekuje za merytoryczny wkład w dyskusje ;-DDD

To ja Ci dziękuję, jesteś boski

Data: 2019-10-31 21:35:59
Autor: Janusz
Pudło
W dniu 2019-10-30 o 10:59, Budzik pisze:

Moze rzeczywiście nalezałoby na kursach pokazywac przez godzine filmy jak
łatwo moze dojsc do wypadku i jakie sa potem tego konsekwencje...?
Dokładnie, dzisiaj w Katowicach 29 latek zabił na pasach 90 lataka, trudno tu raczej mówić
o szybkim czy gwałtownym wtargnięciu, dziadzio sobie szedł a młodzieniec go
rozjechał na przejściu.

--
Janusz

Data: 2019-10-31 14:43:19
Autor: Zenek Kapelinder
Pudło
Wypadki związane z transportem wpisane są w ten fragment rozwoju ludzkiej cywilizacji. Były czasy że najwięcej wypadków związanych z transportem spowodowanych bylo kopnięciem lub zrzuceniem przez konia. Oczywiscie nie można przejść dzisiaj do porządku dziennego ze ludzie maja ginąć na przejsciach dla pieszych. Nie da sie uregulować stosunku kierowca-pieszy wymagając i karząc tylko kierowcow. Wypadki na przejsciach to nie jest tylko problem Polski. U nas jest takich wypadkow proporcjonalnie troche wiecej niz w państwach zachodniej Europy. Wynika to z tego że tam ludzie są na wyższym poziomie tresury. Przywołam przykład z Francją bo o niej niedawno pisali na niemieckim  polskojęzycznym onanecie. Za razace naruszenie przepisów była tam konfiskata pojazdu. Od niedawna za 50+ jest konfiskata. Chcę się ktoś założyć że w Polsce tez to zrobia? Zrobia drastyczne ograniczenia prędkości w miastach. Zrobia jeszcze sporo rzeczy przez które smycz będzie bardzo krótka a obroża zaciśnięta na maksa.

Data: 2019-11-01 19:40:05
Autor: Uzytkownik
Pudło
[...]

Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

Data: 2019-10-31 22:25:38
Autor: ąćęłńóśźż
Pudło
www.se.pl/wroclaw/11-letnia-dziewczynka-potracona-przez-busa-na-pasach-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.html

-- -- -

Data: 2019-11-01 08:58:57
Autor: ąćęłńóśźż
Pudło
https://wroclaw.onet.pl/bus-wjechal-w-dzieci-zbierajace-cukierki-11-latka-w-stanie-ciezkim/pz35kd4

-- -- -

Data: 2019-11-01 06:59:41
Autor: przemek.jedrzejczak
Pudło
-- 21-letni kierowca busa, który początkowo uciekł z miejsca wypadku, został już zatrzymany - poinformowało Radio Zet.

Znaczy się Krystian będzie miał koleżkę w pierdlu ? Za ucieczkę mam nadzieję dołożą mu extra ...

Data: 2019-11-01 16:38:22
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pudło
Hello ąćęłńóśźż,

Thursday, October 31, 2019, 10:25:38 PM, you wrote:

www.se.pl/wroclaw/11-letnia-dziewczynka-potracona-przez-busa-na-pasach-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.html

Tu akurat było wtargnięcie. Ale skazany zostanie kierowca, bo był pod
wpływem i jechał za szybko - przed tym przejściem - od kiedy pamiętam
- zawsze było ograniczenie.

https://www.google.com/maps/@50.7790963,16.107639,3a,75y,317.19h,99.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1saheVAdZ0IIlHSjpqXVMjDQ!2e0!7i16384!8i8192?hl=pl&authuser=0

-- -- -
dzisiaj w Katowicach 29 latek zabił na pasach 90 lataka, trudno tu raczej mówić o szybkim czy gwałtownym wtargnięciu, dziadzio sobie szedł a młodzieniec go rozjechał na przejściu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-01 21:00:06
Autor: Budzik
Pudło
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

www.se.pl/wroclaw/11-letnia-dziewczynka-potracona-przez-busa-na-pasac
h-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.html

Tylko ze tutaj gosc był na prochach wiec trudno mowic o kulturze jazdy czy czyms podobnym...

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2019-11-03 17:03:33
Autor: J.F.
Pudło
Dnia 01 Nov 2019 21:00:06 GMT, Budzik napisał(a):

Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

www.se.pl/wroclaw/11-letnia-dziewczynka-potracona-przez-busa-na-pasach-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.html

Tylko ze tutaj gosc był na prochach wiec trudno mowic o kulturze jazdy czy czyms podobnym...

Przydalby sie jednak film, bo kierowca nawet na prochach mogl jechac
"normalnie".

A dziewczynka ... jedna przejechal, a reszte nie ?
Czy ta jedna wtargnela ...

J.

Data: 2019-11-03 17:16:52
Autor: 'TomN'
Pudło
J.F. w <news:1two1iefh58ph.1woddn97djnns.dlg40tude.net>:

www.se.pl/wroclaw/11-letnia-dziewczynka-potracona-przez-busa-na-pasach-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.html
Przydalby sie jednak film,

No to nawet Roman cię już IDIOTO nie będzie potrafił wytłumaczyć. Na grupie tyle linków, w internecie jeszcze więcej, a ty sie o film
dopytujesz...

--
'Tom N'

Data: 2019-11-03 18:47:20
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Sun, 3 Nov 2019 17:16:52 +0100, 'TomN' napisał(a):
[...]

Zamiast sie wywnetrzac, to bys podal ten link.

J.

Data: 2019-11-03 19:28:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pudło
Hello J.F.,

Sunday, November 3, 2019, 6:47:20 PM, you wrote:

[...]

Jarek, opamiętaj się - nie wkurwiaj ludzi bez sensu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-01 07:16:11
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 31.10.2019 o 21:35, Janusz pisze:

Dokładnie, dzisiaj w Katowicach 29 latek zabił na pasach 90 lataka, trudno tu raczej mówić
o szybkim czy gwałtownym wtargnięciu, dziadzio sobie szedł a młodzieniec go
rozjechał na przejściu.

Nie znasz się. Skoro go pierdolnął, to znaczy że wtargnął - innej możliwości nie ma. Zenek tak twierdzi, a on się zna:P

--
Shrek

Data: 2019-11-01 17:29:41
Autor: Zenek Kapelinder
Pudło
Jak już jesteś Szrek bystry niczym woda w kiblu to napisz co by dziadka zabezpieczylo. Czy przepis ze mial pierwszenstwo bo stal przy przejsciu albo że miał pierwszeństwo bo już był na przejsciu by go zabezpieczylo? W Warszawie zawiedli ludzie a nie przepisy i to nie podlega dyskusji.

Data: 2019-11-02 08:18:41
Autor: Uzytkownik
Pudło
Jak już jesteś Szrek bystry niczym woda w kiblu to napisz co by dziadka zabezpieczylo. Czy przepis ze mial pierwszenstwo bo stal przy przejsciu albo że miał pierwszeństwo bo już był na przejsciu by go zabezpieczylo?

Tylko dotkliwe i nieuchronne kary. Jebać debili ile tylko wlezie, zwłaszcza tych, którzy trąbią na pieszych zamiast udzielać im należnego im pierwszeństwa, a za tłumaczenie się, że "nie możne wyhamować, bo masa auta", natychmiast rekwirować i złomować auto. Na wszelki wypadek odebrać staruchowi prawo jazdy i wysłać na badania lekarskie. Oddać P.J. jak przejdzie badania psychotechniczne.

Poza tym gówniarze w starych BMW powinni płacić pięciokrotnie wyższe opłaty, bo zazwyczaj kupują stare, wyeksploatowane strucle nie nadające się do jeżdżenia tylko po to, żeby szaleć.

W Warszawie zawiedli ludzie a nie przepisy i to nie podlega dyskusji.

Zawsze zawodzą debile, którzy mają w dupie przepisy i interpretują je po swojemu. Zazwyczaj są to staruchy, którym się popierdoliło w głowie oraz gówniarze, którzy jeszcze mają w główkach niepoukładane.

Data: 2019-11-02 08:24:25
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 02.11.2019 o 08:18, Uzytkownik pisze:

[...]

Przecież oni tylko w necie tak pieprzą. Nikt normalny (ani nawet nienormalny ale z papugą) nie będzie pierdolił przed sądem, że z pierwszeństwa pieszego wynika tak jakby pierwszeństwo kierowcy i na pieszych na przejściach należy trąbić, bo art 49 zabrani mu zatrzymyweania się przed przejściem.

Po półtorej dekady na usenecie odpaliłem kaefa i tobie też polecam - idiotów nie przegadasz.

--
Shrek

Data: 2019-11-05 23:55:30
Autor: kk
Pudło
On 2019-11-02 08:24, Shrek wrote:
[...]

Rozumiem, że chciałeś przegadać bo argumentów za mało masz. No i nie udało się. Może czas do lekarza.

Data: 2019-11-05 23:52:56
Autor: kk
Pudło
On 2019-11-02 08:18, Uzytkownik wrote:
[...]

Przepisy należy zmienić tak, by pieszy w ogóle nie miał pierwszeństwa na pasach a debili piszącym idiotyzmy na niusach odebrać prawo korzystania z nich.

Data: 2019-11-05 16:01:06
Autor: Zenek Kapelinder
Pudło
W radio jeden taki co duzo może mowil ze będzie szło w drugą stronę, znaczy sie w kierowców. Wyższe mandaty, obligatoryjnie ograniczenia prędkości o 10 w dół, więcej kamer i fotoradarów. Rozważali możliwość konfiskaty pojazdów i nie wykluczone że w przyszłości wprowadza. Jak by ktoś miał pytania to nie do mnie a na Al.Ujazdowskie.

Data: 2019-11-09 10:59:42
Autor: Uzytkownik
Pudło
[...]

Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

Data: 2019-11-06 17:13:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pudło
Hello kk,

Tuesday, November 5, 2019, 11:52:56 PM, you wrote:

[...]

Przepisy należy zmienić tak, by pieszy w ogóle nie miał pierwszeństwa na
pasach a debili piszącym idiotyzmy na niusach odebrać prawo korzystania
z nich.

Wygrałbyś w głosowaniu na debila piszącego idiotyzmy na newsach.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-08 21:54:15
Autor: kk
Pudło
On 2019-11-06 17:13, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello kk,

[...]

Ciebie nie przebiję na pewno.

Data: 2019-11-04 10:42:43
Autor: ąćęłńóśźż
Pudło
W porządnym kraju odebraliby Ci prawo jazdy za same wpisy w internecie.

-- -- -
W Warszawie zawiedli ludzie a nie przepisy i to nie podlega dyskusji.

Data: 2019-11-01 23:56:34
Autor: Marcin Debowski
Pudło
On 2019-11-01, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Wystarczy, że szedł przeciwnie do ruchu obrotowego Ziemi i zlekka podskoczył. ~500km/h, to już jest solidne wtargnięcie.

--
Marcin

Data: 2019-10-30 10:03:24
Autor: Poldek
Pudło
W dniu 2019-10-30 o 09:14, T. pisze:
[...]

Sprawcą będzie, kiedy uprawomocni się wyrok skazujący.
Jak już pisałem wcześniej, ale powtórzę - obstawiam, że sprawa zakończy się uznaniem winy zabitego pieszego.

Data: 2019-10-30 04:14:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Pudło
-- Jak już pisałem wcześniej, ale powtórzę - obstawiam, że sprawa zakończy się uznaniem winy zabitego pieszego.

widac wiec ze (podobnie jak JF) potrafisz wciagac dziwne wnioski na podstawie jednoznacznych faktow :-) jest nagranie, sa zeznania swiadka, biegly klepnie przekroczenie predkosci i juz Krystian zaklada pasiak na pare latek :-) ale nie uprzedzajmy faktow 3 miechy szybko mina

Data: 2019-10-30 12:21:54
Autor: Poldek
Pudło
W dniu 2019-10-30 o 12:14, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Na nagraniu widać, że pieszy zawrócił podczas przechodzenia przez przejście dla pieszych. Krystian O. dostanie 1500 zł mandatów 15 pkt. karnych i prawo jazdy zabrane na 3 miesiące za przekroczenie prędkości o ponad 50 w terenie zabudowanym (minie zanim wyjdzie z aresztu). Taki mamy system.

Data: 2019-10-30 12:55:38
Autor: Liwiusz
Pudło
W dniu 2019-10-30 o 12:21, Poldek pisze:
[...]

Gdzie jest nagranie z wypadku, na którym byłoby rzeczywiście coś widać?

--
Liwiusz

Data: 2019-10-30 14:54:30
Autor: Liwiusz
Pudło
W dniu 2019-10-30 o 14:51, Poldek pisze:
[...]

Zatem nie widziałeś?

--
Liwiusz

Data: 2019-10-30 19:59:42
Autor: 'TomN'
Pudło
Liwiusz w <news:5db97a3c$0$516$65785112news.neostrada.pl>:

W dniu 2019-10-30 o 12:21, Poldek pisze:
Na nagraniu widać, że pieszy zawrócił podczas przechodzenia przez przejście dla pieszych.
Gdzie jest nagranie z wypadku, na którym byłoby rzeczywiście coś widać?

<https://twitter.com/i/status/1187286609059876864>

<https://natemat.pl/288565,nowe-nagranie-z-wypadku-na-sokratesa-na-bielanach-moment-uderzenia-film>

Zastanów się chwilę, skoro on dostał strzał, to był pierwszy (i tekst o tym,
ze prowadził wózek jest kłamstwem). Skoro odepchnął, to odepchnął do tyłu,
bo gdyby popchnął to do przodu.
A na tym co widać to ponieważ prowadził owieczki pół kroku za sobą, to
nikogo nie odepchnął, ot się żona z wózkiem lekko zdziwiła, że mąż nagle
został "lotnikiem".

Tyle wiarygodności pismaków!

--
'Tom N'

Data: 2019-10-31 16:43:33
Autor: Poldek
Pudło
W dniu 2019-10-30 o 19:59, 'TomN' pisze:
[...]

Pod tym linkiem otwiera mi się film o burmistrzu Włoch, który przyjął łapówkę gdy przyglądało mu się CBA.

Data: 2019-10-31 17:44:14
Autor: 'TomN'
Pudło
Poldek w <news:qpevf4$1ufv$1gioia.aioe.org>:

<https://natemat.pl/288565,nowe-nagranie-z-wypadku-na-sokratesa-na-bielanach-moment-uderzenia-film>
Pod tym linkiem otwiera mi się film o burmistrzu Włoch, który przyjął łapówkę gdy przyglądało mu się CBA.

Napraw sobie komputer.

--
'Tom N'

Data: 2019-10-30 20:19:03
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 30.10.2019 o 10:03, Poldek pisze:

Sprawcą będzie, kiedy uprawomocni się wyrok skazujący.
Jak już pisałem wcześniej, ale powtórzę - obstawiam, że sprawa zakończy się uznaniem winy zabitego pieszego.

O masz - w końcu ktoś chce się założyć - o ile?

--
Shrek

Data: 2019-10-30 11:19:47
Autor: ąćęłńóśźż
Pudło
Prawie tak, jak wywiady ze wszystkimi sąsiadami zgwałconej nastolatki - miasto X, szkoła Y, tabliczki adresowe w tle, dziennikarskie ścierwa.

-- -- -
robić ze sprawcy wypadku celebrytę z wywiadami.

Data: 2019-10-30 20:18:22
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 30.10.2019 o 09:14, T. pisze:

[...]

To niech wsiądze w samochód rozpędzi się do 130 i pierdolnie w drzewo. Bedzie nieumyślne samobójstwo. Mamy się teraz rozczulać nad kretynem? Za późno - jak to linna obrony, to trzeba było świrować przed.

--
Shrek

Data: 2019-10-29 20:32:12
Autor: Poldek
Pudło
W dniu 2019-10-29 o 19:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Sprawa będzie się toczyła długo, więc kozak posiedzi. Po paru latach zakończy się tym, że winny był pieszy.

Data: 2019-10-29 20:47:00
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Tue, 29 Oct 2019 20:32:12 +0100, Poldek napisał(a):
[...]

Przy czym niekoniecznie sad przedluzy areszt.
Albo tym razem zazalenie zlozy jego adwokat i wypuszcza.

A swoja droga - jak prokurator argumentowal ?

Po paru latach zakończy się tym, że winny był pieszy.

Gdyby mial tekie znajomosci, to by nie aresztowali :-)

J.

Data: 2019-10-29 13:08:53
Autor: Zenek Kapelinder
Pudło
Widziales jak go aresztowali?

Data: 2019-10-29 21:55:07
Autor: Poldek
Pudło

Widziales jak go aresztowali?

Z tego, co można wyczytać w ogólnodostępnych portalach sprawca jest w szpitalu i w związku z tym nie trafił do aresztu.

Data: 2019-10-29 21:57:14
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 29.10.2019 o 21:55, Poldek pisze:

Z tego, co można wyczytać w ogólnodostępnych portalach sprawca jest w szpitalu i w związku z tym nie trafił do aresztu.

Uuuu. A co mu się stało?

--
Shrek

Data: 2019-10-29 23:10:29
Autor: Czarek
Pudło

CHGWhttp://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,25361357,kierowca-ktory-smiertelnie-potracil-mezczyzne-na-bielanach.html
--
Czarek

Data: 2019-10-29 15:35:38
Autor: Zenek Kapelinder
Pudło
Ulica zostanie zmodernizowana, zostaną zainstalowane progi zwalniające. Niech kurwa od razu zamkną dla ruchu. Jeden tani znak załatwi sprawę.

Data: 2019-10-30 05:53:15
Autor: Shrek
Pudło
Ulica zostanie zmodernizowana, zostaną zainstalowane progi zwalniające. Niech kurwa od razu zamkną dla ruchu. Jeden tani znak załatwi sprawę.

A co cię to obchodzi. Jak ci się nie podoba to nie przyjeżdzaj. Nikt za tobą tu tęsknic nie będzie.

--
Shrek

Data: 2019-10-30 04:00:23
Autor: Zenek Kapelinder
Pudło
Obchodzi mnie bo wybitna przedstawicielka tej samej partii rządzi w Lodzi. Teraz domaga się od rzadu pieniędzy na remonty kamienic. Ale jak miało być głosowanie w którym mieście ma być EXPO i gdyby Lodz wygrala to dostala by gorka ok 30 miliardow ( trójka i dziesiec zer) to na dzień przed głosowanie jej partia zrobila siwy dym z łamaniem prawa w Polsce. Przegralismy jednym glosem. Jak by kurwy w dzień po głosowaniu nie mogli się wykazać.

Data: 2019-11-03 20:41:12
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Wed, 30 Oct 2019 04:00:23 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):
[...]

Nie przesadzasz z ta kwota ? Spora.

I czy aby na pewno bylby to zarobek a nie koszt ?

J.

Data: 2019-11-03 12:22:48
Autor: Zenek Kapelinder
Pudło
Lodz dostala by gorka 30 miliardow zeby za nie zrobić ulice, kamienice, parki i to wszystko pomalowac. To były by pieniądze do wydania. Jak chcesz możesz sobie to nazywać zarobkiem albo kosztem. Finał taki że pieniędzy nie będzie. Jeden dzień by skurwysyny poczekali i kasa by była. A po całej imprezie w Lodzi mieszkało by z dwiescie tysiecy ludzi więcej bo przecież kimś to wszystko trzeba było by zrobić. Do tego była by kasa od tych co by przyjechali Lodz zobaczyć. I to już bylby czysty zarobek dla łodzian.

Data: 2019-11-03 22:03:48
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Sun, 3 Nov 2019 12:22:48 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
Lodz dostala by gorka 30 miliardow zeby za nie zrobić ulice,
kamienice, parki i to wszystko pomalowac. To były by pieniądze do
wydania. Jak chcesz możesz sobie to nazywać zarobkiem albo kosztem.

Od kogo by dostala ?
Bo w budzecie nie ma takich pieniedzy :-)

Unia tez by tyle nie dala ... moze Ci sie z milionami pomylilo, albo
na stare pieniadze liczysz ?

Wroclaw postawil na Euro w pilce kopanej. Dostalismy obwodnice za 3
mld, ale 1 mld trzeba bylo zaplacic za stadion ... ktory ciagle wymaga
doplat ...
No i dostalismy kawalek S8 do Piotrkowa, i S5 do Poznania mielismy
dostac ... i trudno powiedziec kiedy bysmy dostali, gdyby nie ten
stadion. Innych zyskow to jakos nie widzialem ... Wczesniej nasz prezydent chcial Expo ... ale nie dostal.
Na szczescie ? Mial parcie na igrzyska :-)

[...]

I co by robili po imprezie ?

Taaa ... jak znam zycie, to najpierw mieszkania by podrozaly, bo
deweloperzy maja lepsza robote, a potem by spadly ...

Do tego była by kasa od tych co by przyjechali Lodz
zobaczyć. I to już bylby czysty zarobek dla łodzian.

O tyle lepszy interes, ze mysmy mieli trzy mecze z tego Euro.
Ze 120 tys turystow ...ale ilu z nich na pare godzin ?

http://wyborcza.pl/1,153803,394072.html
"Wrocław nie jest w stanie sam sfinansować Expo. Całość
przedsięwzięcia ma kosztować 3 mld euro (ok. 10 mld zł), czyli tyle
ile siedem rocznych budżetów miasta. W tej sumie mieszczą się wydatki
państw i organizacji międzynarodowych, które same finansują własne
hale wystawowe (ok. 1,5 mld euro). Pozostałe koszta pokryją sponsorzy,
miasto i budżet państwa. "

Ale oczywiscie masz racje - trzeba patrzec na to, jak na zysk miasta.
Ale jakie koszty musi miasto poniesc ?

"Poza tym Expo to także wpływy. Przynajmniej 1,3 mld euro mają
przynieść same wejściówki na tereny wystawy. Ok. 270 mln euro to
wpływy z ruchu turystycznego. Dalsze 653-745 mln euro to wpływy z
wynajmu pomieszczeń i inwestycji sponsorów. Oblicza się, że Expo
przyniesie dodatkowych 20 tys. miejsc pracy. - Myślę, że całość się
zbilansuje - zapewnia Paweł Moras. - Poza tym to się opłaca całej
gospodarce. W Hanowerze jednym ze sponsorów był Siemens i wpłacił za
to 100 mln marek. Dzięki kontaktom w czasie wystawy podpisał kontrakty
na 11 razy większą kwotę. Oni sami twierdzą, że są na tej inwestycji
do przodu. "

A nam by Siemens zaplacil ?

https://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/wroclaw;walczy;o;expo;2012,63,0,294463.html

J.

Data: 2019-10-30 05:42:29
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 29.10.2019 o 23:10, Czarek pisze:

Uuuu. A co mu się stało?

CHGWhttp://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,25361357,kierowca-ktory-smiertelnie-potracil-mezczyzne-na-bielanach.html

A zawsze mówili, że to pieszy ma uważać, bo kierowcy nic się nie stanie. A tu proszę - samobója chce strzelić. Normalnie pieszy co mu wtargnął jest prawie winien jego śmierci:P

Tak się panowie kozaki w necie kończy to w realu.

--
Shrek

Data: 2019-10-30 09:29:35
Autor: Uzytkownik
Pudło
W dniu 2019-10-29 o 21:57, Shrek pisze:
W dniu 29.10.2019 o 21:55, Poldek pisze:

Z tego, co można wyczytać w ogólnodostępnych portalach sprawca jest w szpitalu i w związku z tym nie trafił do aresztu.

Uuuu. A co mu się stało?

Może "pomroczność jasna"? :)

Data: 2019-11-03 17:06:59
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Wed, 30 Oct 2019 09:29:35 +0100, Uzytkownik napisał(a):
[...]

Kto wie - bo szpital psychiatryczny :-)

A co to - tylko Walesie wolno ? :-)
Mysle, ze jego jednak nie stac na taka chorobe :-)

J.

Data: 2019-10-30 09:25:11
Autor: Uzytkownik
Pudło
Widziales jak go aresztowali?

Oczywiście nie mieli prawa go aresztować bo to wina pieszego, że się wpierdolił pod samochód na przejściu dla pieszych.

Wspaniały kierowca z BMW jest niewinny i czysty jak łza, choć można mu zarzucić pewne uchybienia, że nie trąbił jak widział pieszych na chodniku. Ale to nie jest takie duże wykroczenie, bo piesi powinni wiedzieć, że nie wolno jest im wchodzić przed nadjeżdżające BMW. Zwłaszcza przed BMW. Za coś takiego to powinni rozstrzelać całą rodzinę, włącznie z dzieckiem w wózku, bo przez takich .... to niewinny, młody człowiek z BMW będzie miał teraz dużo pracy, aby nałożyć dużą ilość szpachli i sprzedać auto jako niebite i nieśmigane.

Data: 2019-10-29 13:36:36
Autor: przemek.jedrzejczak
Pudło
-- Przy czym niekoniecznie sad przedluzy areszt.Albo tym razem zazalenie zlozy jego adwokat i wypuszcza.

Nadzieja matką głupich ;-)

Data: 2019-10-29 21:52:11
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Tue, 29 Oct 2019 13:36:36 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

-- Przy czym niekoniecznie sad przedluzy areszt.Albo tym razem zazalenie zlozy jego adwokat i wypuszcza.
Nadzieja matką głupich ;-)

Ale glupi maja szczescie :-)

Poczekamy, zobaczymy.

J.

Data: 2019-10-29 21:43:15
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 29.10.2019 o 20:47, J.F. pisze:

A swoja droga - jak prokurator argumentowal ?

Zgodnie z tym co pisali pismaki to (o ile nie przekręcili) najbardziej kretyńsko - obaw o wpływ na świadków (oraz zagrożenie wysoką karą).

Gdyby mial tekie znajomosci, to by nie aresztowali :-)

To zwykły dresiarz jest. No może ciut nowszy - bez dresów ale dresiarz;)

--
Shrek

Data: 2019-10-29 21:42:13
Autor: mk4
Pudło
On 2019-10-29 19:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
[...]

A jaki jest powód tego aresztu? Przecież to Sad pierwszej instancji w sumie miał rację - nie ma przesłanek żeby gościa aresztować.

To jakie są to przesłanki teraz? Coś się zmieniło istotnego? Czy jednak, już nie mamy prawa i o losie człowieka ma decydować żądza zemsty ze strony tłumu?

Wreszcie pytanie zasadnicze, która zadałem już gdzieś indziej. Czy ktokolwiek zyska na tym, że potencjalnie ten człowiek będzie siedział? No i czy rzeczywiście jest on kryminalistą? No i wreszcie - jaką rolę ma spełnić ZK w jego przypadku (czy to teraz czy później)?

Niestety źle się dzieje jak głupi tłum usiłuje narzucać jak stosować paragrafy wedle własnego ograniczonego i spaczonego pojmowania w imię zaspokojenia własnej żądzy zemsty i/lub poczucia sprawiedliwości. Źle się to kończy, źle. Zazwyczaj totalnym wypaczeniem a na najwyższych szczeblach władzy - takim czy innym autorytaryzmem.

Wygląda to wszystko jak makabryczny żart skoro wiwatujący tłum niczym na igrzyskach gestem podniesionego lub opuszczonego kciuka ma decydować o tym co się dzieje.

--
mk4

Data: 2019-10-30 05:59:52
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 29.10.2019 o 22:42, mk4 pisze:

A jaki jest powód tego aresztu? Przecież to Sad pierwszej instancji w sumie miał rację - nie ma przesłanek żeby gościa aresztować.

Ciężko się nie zgodzić.

To jakie są to przesłanki teraz?

Że zastanawiają się czy mu nie zmienić klasyfikacji a co za tym idzie zagrożenie znacznie wyzszą karą.

Coś się zmieniło istotnego?

No jak dla mnie tak. Gdyby mi groziło dożywocie, to zacząłbym sprawdzać z kim nie mamy umowy o ekstradycji.

Czy jednak, już nie mamy prawa i o losie człowieka ma decydować żądza zemsty ze strony tłumu?

Prawa to akurat od dawna nie mamy, a od niedawna nawet nie udajemy. No miał pecha. Załatwił sprawę spektakularnie, to teraz ma.

Wreszcie pytanie zasadnicze, która zadałem już gdzieś indziej. Czy ktokolwiek zyska na tym, że potencjalnie ten człowiek będzie siedział?

Tak - może się któryś inny zastanowi. W ogóle wiadomo, że resocjalizacja nie działa, więc idąc twoim tropem, albo nie karać w ogóle albo kula w łeb.

No i czy rzeczywiście jest on kryminalistą? No i wreszcie - jaką rolę ma spełnić ZK w jego przypadku (czy to teraz czy później)?

Kary.

--
Shrek

Data: 2019-10-30 17:07:46
Autor: mk4
Pudło
On 2019-10-30 05:59, Shrek wrote:
[...]

Tylko on nie działał celowo. Nawet jeśli rażąco naruszył przepisy to nadal nie działał celowo i nadal prawdopodobieństwo tego, że coś się stanie było względnie niewielkie. A nawet nikłe. No ale jak to prawdopodobieństwo - w lotto tez ktoś wygrywa...

To napisałem z myślą o tych, którzy wszędzie widzą morderców. A zwłaszcza tam gdzie ich nie ma. Może się jednak jakoś zreflektują.

--
mk4

Data: 2019-10-30 18:34:13
Autor: ąćęłńóśźż
Pudło
Weź koleś nie pier... .
Pojeździj po mieście w kółko 130/50 wyprzedzając na pasach to w godzinę ustrzelisz kilkoro pieszych jeśli nie kilkanaścioro.
No chyba, że wrócisz na swoją wioskę, gdzie nie ma pasów ale są pijani.

-- -- -

Data: 2019-10-30 19:27:17
Autor: Kviat
Pudło
On 2019-10-30 05:59, Shrek wrote:

Kary.

Tylko on nie działał celowo. Nawet jeśli rażąco naruszył przepisy to nadal nie działał celowo

Niechcący rażąco naruszył przepisy. On w ogóle nie chciał zapierdalać, samo tak jakoś głupi wyszło.

i nadal prawdopodobieństwo tego, że coś się stanie było względnie niewielkie. A nawet nikłe. No ale jak to prawdopodobieństwo - w lotto tez ktoś wygrywa...

A dużo więcej przegrywa. Jak ktoś gra w lotto, to prawdopodobieństwo przegranej jest bardzo duże. Koleś zagrał i przegrał. Prawdopodobieństwo, że wygra i nikogo nie zabije było bardzo małe. Jak to w lotto.

To napisałem z myślą o tych, którzy wszędzie widzą morderców.

To napisałem z myślą o tych, którzy usprawiedliwiają morderców.

A zwłaszcza tam gdzie ich nie ma. Może się jednak jakoś zreflektują.

Jak nie ma? Te wszystkie ofiary na drogach, to zeszły na zawał serca, czy ze starości?
Może się jednak zreflektujesz?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-10-30 12:32:22
Autor: Zenek Kapelinder
Pudło
Prawdopodobieństwo że nikomu nic się nie stanie było tak małe że gdyby się nie stało można uznać że wynosiło zero. W zasadzie jest niemozliwe spotkanie się z dokladnoscia do milisekund w trójwymiarowej przestrzeni czynników które spowodowały wypadek. Nie było by zdarzenia gdyby 10 minut wcześniej dziecko wyrzuciło coś z wózka. A może dlatego się zdarzyło że wyrzuciło. To samo z kierowcami. Niepozorne i nic nie znaczące zdarzenia sprzed kilku godzin mogły wypadek spowodować albo nie spowodować. Każdy wypadek który zaistniał to ciag wielu często nie powiązanych ze sobą zdarzeń. I jeśli z łańcucha zdarzeń wypadnie jedno ogniwo to do wypadku nie dojdzie.

Data: 2019-11-01 19:41:15
Autor: Uzytkownik
Pudło

Data: 2019-10-30 19:36:51
Autor: u2
Pudło
Kviat:

[...]

Ty jesteś ten z maturą od Romana?

Prawdopodobieństwo, że wygra jest 50%, takie samo, że przegra.

To napisałem z myślą o tych, którzy wszędzie widzą morderców.
To napisałem z myślą o tych, którzy usprawiedliwiają morderców.

No to podajesz iluż to zostało w ostatnich 10 latach uznanych za morderców
[1]

--
'Tom N'

Data: 2019-11-09 13:59:53
Autor: Budzik
Pudło
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Ty jesteś ten z maturą od Romana?

Prawdopodobieństwo, że wygra jest 50%, takie samo, że przegra.

ojapierdole... ;-DDDDDD

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2019-10-30 20:50:21
Autor: mk4
Pudło
On 2019-10-30 05:59, Shrek wrote:

Kary.

[...]

Nie zrozumiałeś bo tutaj "wygrana" był wypadek.

Co zresztą potwierdza jednak statystyka - podobnie jak w lotto. Zresztą nawet statystyka tego gościa. Bo gdyby było tak jak chcą zaklinać rzeczywistość co poniektórzy to musiałby mieć taki wypadek pewnie każdego dnia. A jednak nie miał. No i to mówi samo za siebie.

--
mk4

Data: 2019-10-30 23:16:57
Autor: kk
Pudło
On 2019-10-30 05:59, Shrek wrote:

Kary.

[...]

Nie udało Ci się zrozumieć posta?

Data: 2019-10-30 20:27:54
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 30.10.2019 o 18:07, mk4 pisze:

Tylko on nie działał celowo.

Tak - przypadkiem mu się wyciągnęło ponad stówka w mieście i przejście mu wybudowali zaledwie 15 minut wcześniej. Celowo zapierdalał i się doigrał. Niestety nie sam.

Nawet jeśli rażąco naruszył przepisy to nadal nie działał celowo i nadal prawdopodobieństwo tego, że coś się stanie było względnie niewielkie.

Nie no ogólnie wiadomo, że omijanie pojazdów które zatrzymały się przepuscić pieszego na przejściu jest dość bezpiecznym manewrem. No skąd mógłby się tam wziąć pieszy?

To napisałem z myślą o tych, którzy wszędzie widzą morderców. A zwłaszcza tam gdzie ich nie ma. Może się jednak jakoś zreflektują.

Może wy się lepiej zreflektujcie, bo jak widzicie gadka z demotywatora na proku nie robi wrażenie.

--
Shrek

Data: 2019-10-30 20:51:36
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Wed, 30 Oct 2019 20:27:54 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

A Ty jak jedziesz, to sie wpatrujesz w jezdnie, w chodnik,
czy w predkosciomierz ?

Wiec przekroczyc niechcacy predkosc mozna ... ale przeciez nie 130 ...
o ile z tym 130 to prawda.

A ile tam sie u was w Warszawie "normalnie" po Sokratesa jezdzi, to ja
nie wiem :-)

Data: 2019-10-30 21:09:16
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 30.10.2019 o 20:51, J.F. pisze:

[...]

A to jakieś podchwytliwe pytanie?

Generalnie - jak masz wątpliwości, to można jechać wolniej. Mi rysiek pika jak jadę +20. Co do 130 to pewnie przesada, natomiast stówka to raczej napewno. I to raczej plus. Tak czy inaczej 100@50 to też raczej nie da się niechcący zrobić.

A ile tam sie u was w Warszawie "normalnie" po Sokratesa jezdzi, to ja
nie wiem :-)

70. Wiem z pierszej ręki. Jak 60 to cię wyprzedzają, jak 80 to zwykle ty wyprzedzasz. Obecnie się jeździ wolniej. Raz że ludzie pamiętają, dwa że suszą.

--
Shrek

Data: 2019-10-30 21:24:10
Autor: mk4
Pudło
On 2019-10-30 21:09, Shrek wrote:
[...]

Nie koloryzuj Shrek bo tak nie do końca jest jest. Zakładając, ze można jechać (czyli nie ma korka). Może na tych co mają 50 tak jest - albo blisko tego. Choć w normalnych niekorkowych warunkach dałbym tam ze jednak przy 70 się niekoniecznie zwykle wyprzedza - raczej się jedzie. No i to mówimy o 70 na GPS nie na liczniku.

Jest sporo dróg z podniesioną prędkością - do 60 czy 70. No i tutaj raczej jeździ się 85-100 (jedziesz wtedy w tłumie). Ale na tych drogach z kolei zazwyczaj nie ma przejść bez świateł.

Wbrew tego co zakrzykną niektórzy - ta jazda jest zupełnie płynna i spokojna. Nie skacze ci ciśnienie. Nie ma powodów do niepokoju.

Ale może to jest specyfika stolicy, gdzie jednak drogi są szersze i jakoś uporządkowane. Ostatnio bylem w stolicy Dolnego Ślaska i tam to w mojej ocenie jest dramat. Jeździ się po prostu nieprzyjemnie z poczuciem stłoczenia. Podsumowując - to przyjemniej w Warszawie się stoi w korku (który toczy się z przerwami może ze 20 km/h) niż tam jedzie...

Na gownouliczkach przekroczenia jeśli w ogóle są - to są nieznaczne.

A jak się ma do tego krotki odcinek Sokratesa? Nijak do tego zestawienia. Bo wygląda na tą pierwszą kategorię co ja wymieniłem. Tylko, że aby tak było nie może być przejść bez świateł a i wyjazdy z garaży powinny być z pasami rozbiegowymi. Ale tylko wygląda - bo nie jest. W rzeczywistości jest zamaskowaną gownouliczką - która stwarza pozory, że jest względnie bezpieczna. No a nie jest. Ta ulica to ewidentna abominacja i błąd. Takie coś po prostu nie powinno istnieć. Zapewne tacy roszczeniowi pajace jak ci, którzy postulują niektóre zmiany są autorami tego rozwiązania - i zasadniczo to oni ponoszą moralna odpowiedzialność za wypadki tam. Bo zrobili coś co z natury rzeczy te wypadki prowokuje.

Ale tak to jest jak się myśli życzeniowo, że zrobimy coś (zamiast dobrze) po czym damy listę przepisów (nakazów/zakazów) i będzie dobrze.

--
mk4

Data: 2019-10-30 22:39:04
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Wed, 30 Oct 2019 21:24:10 +0000, mk4 napisał(a):
On 2019-10-30 21:09, Shrek wrote:
[...]

"wszyscy tyle jada" :-)

[...]

A ktoredy jechales?
Bo jak pamietam dawniej niektore arterie stolicy ... to sie
zastanawialem "u was policji nie ma?" :-)

We wrocku tez prawie nie ma, kilka takich "arterii" mamy, pasy chyba
tak samo szerokie, wiec gdzie ta szerokosc ? W trzecim, czwartym pasie ?

Natomiast ostatnio we wrocku to narzekam na czerwona fale - jakos tak
sie czasem dzieje, ze co chwila czerwone ... no i korki w szczycie
wsciekle ...

J.

Data: 2019-10-30 23:24:10
Autor: kk
Pudło
On 2019-10-30 22:24, mk4 wrote:

[...]

Dokładnie. Tu jest problem organizacji ruchu a nie tego, że komuś się nóżka podwinęła

Data: 2019-10-31 06:30:55
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 30.10.2019 o 22:24, mk4 pisze:

[...]

Zostawiłem o co pytał przedpisca - ile się jeździ normalnie na sokratesa. Więc odpoiedź brzmi 70 - nie wiem gdzie tu koloryzowanie.

[...]

Dlatego ją przebudują i nie będzie się już nikomu myliła z autostradą. Choć następony peewnie powie, że co prawda nie jest, ale być powinna, więc on i tak będzie zapiedalać. Aż pojawią się progi:(

--
Shrek

Data: 2019-10-30 21:37:24
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Wed, 30 Oct 2019 21:09:16 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Tez :-)

Wiec przekroczyc niechcacy predkosc mozna ... ale przeciez nie 130 ...
o ile z tym 130 to prawda.

Generalnie - jak masz wątpliwości, to można jechać wolniej. Mi rysiek pika jak jadę +20.

No widzisz, +20, a nie +0.
Jestes zabojcą z zamiarem ewentualnym, bo 50 pieszy przezywa, a 70 juz
nie ...

I 100@50 zaczyna byc blisko "niechcacy" :-)

J.

Data: 2019-10-30 21:48:15
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 30.10.2019 o 21:37, J.F. pisze:

A Ty jak jedziesz, to sie wpatrujesz w jezdnie, w chodnik,
czy w predkosciomierz ?

A to jakieś podchwytliwe pytanie?

Tez :-)

A jak skręcasz w lewo to patrzysz na wprost czy z naprzeciwka coś jedzie, w lewo czy masz gdzie jechać czy w lusterko czy nikt cię nie wyprzedza? :P

Generalnie - jak masz wątpliwości, to można jechać wolniej. Mi rysiek
pika jak jadę +20.

No widzisz, +20, a nie +0.

Zwykle nie pisaka. Ale nie rozmawiamy nawet o +20 a o +50/+80

Jestes zabojcą z zamiarem ewentualnym, bo 50 pieszy przezywa, a 70 juz
nie ...

Jak proskurator zdecyduje mi się takie zarzuty postawić, to będę z nim dyskutował. Natomiast nie sądzę, żeby przytrafiło mi się trzepnięcie pieszego na przejścu. Pechowi zwykle trzeba nieco pomóc, a ja staram się mu utrudnić. Nie mowię, że nie ma takiej możliwości ale jest bardzo mało prawdodopodobna, a jeszcze mniej prawdopodobna, żeby prokurator chciał mi taki zarzut postawić.

70. Wiem z pierszej ręki. Jak 60 to cię wyprzedzają, jak 80 to zwykle ty
wyprzedzasz.

I 100@50 zaczyna byc blisko "niechcacy" :-)

Nie no to 70 to już jest "niechcący":P Tamto 100 to też było raczej 100+

--
Shrek

Data: 2019-10-30 15:29:25
Autor: Zenek Kapelinder
Pudło
Nigdy nie mów nigdy. Chyba że nie masz PJ ani samochodu. A tak przy okazji. Co się tak usrywasz z tymi pieszymi? Jakas Twoja rodzina czy co? Znasz jakiś logiczny  powód dla ktorego należy przepuszczac pieszych na przejsciach? Stanie im się coś jak poczekają nawet minutę? Dzisiaj na skrzyżowaniu czekałem ze dwie minuty na zielone swiatlo zeby przejechac hulajnoga na drugą stronę. Nic mi się nie stalo ze czekałem. Zadnej ujmy na honorze nie doswiadczylem.

Data: 2019-11-01 19:42:55
Autor: Uzytkownik
Pudło

Data: 2019-11-01 21:33:51
Autor: collie
Pudło

https://zapodaj.net/d297035af345e.jpg.html

Data: 2019-10-30 21:55:38
Autor: 'TomN'
Pudło
Shrek w <news:5db9f70e$0$17353$65785112news.neostrada.pl>:

A jak skręcasz w lewo to patrzysz na wprost czy z naprzeciwka coś jedzie, w lewo czy masz gdzie jechać czy w lusterko czy nikt cię nie wyprzedza? :P

Skoro potrzebujesz - synu kretyna - szkolenia w zakresie poruszania się po
drogach pojazdami samochodowymi, to zapisz sie na kurs PJ.

--
'Tom N'

Data: 2019-10-31 10:04:08
Autor: Mateusz Viste
Pudło
2019-10-30 o 21:55 +0100, 'TomN' napisał:
> [...]

> nie wyprzedza? :P  Skoro potrzebujesz - synu kretyna

Tomaszu Nycz - ogarnij się wreszcie. Domniemywam, żeś dorosły człowiek,
a zachowujesz się jak pięcioletnie dziecko.

szkolenia w zakresie poruszania się po drogach pojazdami
samochodowymi, to zapisz sie na kurs PJ.

Nie zrozumiałeś na co odpowiadasz. Ew. pomylił ci się adresat. To nie
Shrek ma problem z kierowaniem, tylko Jarek.

Mateusz

Data: 2019-11-02 15:42:49
Autor: 'TomN'
Pudło
Mateusz Viste w <news:20191031100408.4d77f3eemateusz>:

[...]

Nie pomylił i jasno syn kretyna napisał

Shrek ma problem z kierowaniem,

Ma.

tylko Jarek.

Nie ma

--
'Tom N'

Data: 2019-10-30 22:15:06
Autor: J.F.
Pudło
Dnia Wed, 30 Oct 2019 21:48:15 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Ale chodnika nie wymieniles, a moze tam pieszy wlasnie wchodzi i
wejdzie Ci przed maske :-P

Generalnie - jak masz wątpliwości, to można jechać wolniej. Mi rysiek
pika jak jadę +20.
No widzisz, +20, a nie +0.
Zwykle nie pisaka.

A u mnie na odwrot :-P

[...]

A o czym ? On stawia zarzuty i nie musi o nich z toba dyskutowac :-P

Ale jednak masz +20, a nie +0 ...

[...]

Ile to ostatnio wystarczylo - 61/50 ...

[...]

70 to jest "normalnie". Chwila zagapienia i zrobi sie 90 :-P

J.

Data: 2019-10-31 06:21:07
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 30.10.2019 o 22:15, J.F. pisze:

[...]

Masz mnie. A teraz - jaka jest odpowiedz na twoje poniekąd podchwytliwe pytanie?

Zwykle nie pisaka.

A u mnie na odwrot :-P

To nie zapierdalaj, albo ustaw +20.

Jak proskurator zdecyduje mi się takie zarzuty postawić, to będę z nim
dyskutował.

A o czym ? On stawia zarzuty i nie musi o nich z toba dyskutowac :-P

Ale wcześniej cię przesłuchuje. Jest okazja do zamienienia paru słów.

[...]

Do postawienia zabójstwa z zamiarem ewentualnym? Z tego co poszukałem było to ostatnio po tym jak się deblile ścigali po jeleniej górze. Tam nie było +11.

Nie no to 70 to już jest "niechcący":P Tamto 100 to też było raczej 100+

70 to jest "normalnie". Chwila zagapienia i zrobi sie 90 :-P

Nie "normalnie", a +20. Wiesz już że jedziesz +20 i raczej więcej nie chcesz przekroczyć. Naprawdę to dla ciebie problem, żeby nie przekraczać niechcący prędkości o 50km/h (czyli dwukrtonie)?

--
Shrek

Data: 2019-10-30 21:00:07
Autor: mk4
Pudło
On 2019-10-30 20:27, Shrek wrote:
[...]

Co to ma do rzeczy? Nie zmienia faktu, że mordować nikogo nie planował i nie chciał. Nie było żadnego zamiaru - nawet najbardziej ewentualnego - czy jak oni to ujmują. Próba wtłoczenia innej kwalifikacji jest tym o czym pisałem wcześniej - bezprawna i przerażającą grą na rzecz zadowolenia mas. Nic innego jak igrzyska.

[...]

Jak wyżej.

--
mk4

Data: 2019-10-31 06:57:45
Autor: Shrek
Pudło
W dniu 30.10.2019 o 22:00, mk4 pisze:

Co to ma do rzeczy? Nie zmienia faktu, że mordować nikogo nie planował i nie chciał. Nie było żadnego zamiaru - nawet najbardziej ewentualnego - czy jak oni to ujmują.

Zamiar ewentualny, to to, że zdawał sobie sprawę z _potencjalnych_ skutków i to że się na nie godził. Nie że taki był jego cel. Dlatego to się nazwywa ewentualny. Pożyjemy zobaczymy. Ja obstawiam 50/50.

[...]

Odnosiłem się do "względnie niskiego prawdopodobienstwa" Rozumiem że tajemnica tkwi w slowe względnie - względem czego - strzału w potylicę?

--
Shrek

Pudło