Pudełko na CPU

Data: 2017-03-18 13:46:00
Autor: Sebastian Biały
Pudełko na CPU
Cześć.

Mam w domu kilka plastikowych pudełek na CPU. Takich do przechowywania. Chciałem dokupić jeszcze kilka sztuk i ... od godziny szukam tego na allegro i nie znalazłem ani jednego. Mam pewno zle słowa kluczowe. Czy to się jakoś nazywa? Takie zwykłe, plastikowe pasujące do współczesnych cpu.

Data: 2017-03-21 13:06:16
Autor: Chris
Pudełko na CPU
[...]

W firmie mamy tego w ch... na magazynie ale niestety nie są na sprzedaż zewnętrzną :(

Szukaj na ebay:
https://tinyurl.com/lxpnc8m

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl