Pudzian sprzedaje mercedesa

Data: 2012-02-23 08:29:36
Autor: Piskopon
Pudzian sprzedaje mercedesa
Data: 2012-02-23 09:31:27
Autor: Grejon
Pudzian sprzedaje mercedesa
W dniu 2012-02-23 09:29, Piskopon pisze:
Może ktoś z Was się skusi ?
http://moto.allegro.pl/mercedes-s550-long-amg-pelna-opcja-od-pudziana-
ixxxxx.html

http://tnij.org/xxxx

Tobie nie działa Backspace ani Delete na klawiaturze?
--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-23 09:37:55
Autor: DoQ
Pudzian sprzedaje mercedesa
W dniu 23-02-2012 09:29, Piskopon pisze:
http://tnij.org/pkhc

Na takim aucie to się dopiero kasę traci...

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-23 17:08:20
Autor: Rafał Grzelak
DoQ wrote:

W dniu 23-02-2012 09:29, Piskopon pisze:
> http://tnij.org/pkhc

Na takim aucie to się dopiero kasę traci...

Powinien go rozbic... ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-02-23 10:39:14
Autor: Maciek
Pudzian sprzedaje mercedesa
W dniu 2012-02-23 09:29, Piskopon pisze:
Może ktoś z Was się skusi ?
http://moto.allegro.pl/mercedes-s550-long-amg-pelna-opcja-od-pudziana-
i2159311465.html
Na jednym ze zdjęć widać przyczepkę, czyli pewnie na co dzień zwożono
nim ziemniaki z pola, a właściciel tylko do sprzedaży hak ściągnął ;-)

Maciek

Data: 2012-02-23 11:21:57
Autor: Chris
Pudzian sprzedaje mercedesa
Maciek nabazgrał(a):

[...]

A gdzie tam ziemniaki ... pół tony koksu i sterydów ....ot taka wyprawa na grzyby albo powędkować :)

Data: 2012-02-23 11:22:21
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2012-02-23 10:39, Maciek pisze:
[...]

E, nie sądzę. Właściciel sam nosił ziemniaki z pola. Zawsze 2 worki po 500 kilo pod pachy i w drogę! :-)

Seco

Data: 2012-02-23 11:29:18
Autor: Grejon
W dniu 2012-02-23 11:22, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

E, nie sądzę. Właściciel sam nosił ziemniaki z pola. Zawsze 2 worki po
500 kilo pod pachy i w drogę! :-)

Anieznaszsiem! On TIRA z tymi ziemniakami ciągnął.

Data: 2012-02-23 11:35:36
Autor: marian co imie ukrywa
Pudzian sprzedaje mercedesa

Anieznaszsiem! On TIRA z tymi ziemniakami ciągnął.

dobra dobra... my tu ful ful ale o co chodzi z tym ogloszeniem?
jakos nie chce mi sie wierzyc w jego prawdziwosc....
fajny pomysl zeby kogos pozbawic numeru telefonu, poza tym nie widze sensu....
ps
grupa zamiera. od jakiegos czasu tylko kolina, ostrzezenia ze kolina,
ostrzezenia ze inny trol...
na sam PMS coraz mniej miejsca...
konczy sie pewna epoka.... :-(

Data: 2012-02-23 13:05:38
Autor: Lewis
W dniu 2012-02-23 12:35, marian co imie ukrywa pisze:

[...]

Dziwisz się, jak wielu użytkowników przejęło styl "wężem i frigo" oraz "4m na śniegu"
Sensownych porad coraz mniej, z resztą mi czasami z nudów też odbija i głupoty sobie popiszę. :P
--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-23 14:40:43
Autor: DoQ
W dniu 23-02-2012 13:05, Lewis pisze:

Sensownych porad coraz mniej, z resztą mi czasami z nudów też odbija i
głupoty sobie popiszę. :P

Jak chcesz sensownych porad to sobie kup "SAM NAPRAWIAM" :P

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-23 22:16:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-02-23 14:40, DoQ pisze:
W dniu 23-02-2012 13:05, Lewis pisze:

Sensownych porad coraz mniej, z resztą mi czasami z nudów też odbija i
głupoty sobie popiszę. :P

Jak chcesz sensownych porad to sobie kup "SAM NAPRAWIAM" :P

A ta seria to jeszcze wychodzi? I jeśli tak, to czy jest jakiś rozdział, którego konkluzją nie jest "Jedź do ASO."?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-02-23 22:24:29
Autor: DoQ
[...]

Niestety chyba już nie ma ;-))

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-23 17:08:36
Autor: Krzysztof 45
Lewis napisał(a):
Sensownych porad coraz mniej,
W temacie? :)
Przebieg (km): 206000
Stan: Nowy
:D
--
Krzysiek

Data: 2012-02-23 22:19:13
Autor: jerzu
Pudzian sprzedaje mercedesa
On Thu, 23 Feb 2012 11:35:36 +0000 (UTC), "marian co imie ukrywa"
<supermarjan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

jakos nie chce mi sie wierzyc w jego prawdziwosc....
fajny pomysl zeby kogos pozbawic numeru telefonu, poza tym nie widze sensu....

Zdjęcia robione na podwórku u Pudziana. A telefon... zwykły prepaid
pewnie, który potem wyląduje w śmietniku.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-23 22:15:17
Autor: jerzu
On Thu, 23 Feb 2012 10:39:14 +0100, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

Na jednym ze zdjęć widać przyczepkę, czyli pewnie na co dzień zwożono
nim ziemniaki z pola, a właściciel tylko do sprzedaży hak ściągnął ;-)

Te zdjęcia to albo ślepy, albo pijany robił. Auta w kadrze nie umiał
utrzymać :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-23 18:51:16
Autor: scobowski
Pudzian sprzedaje mercedesa
W dniu 2012-02-23 09:29, Piskopon pisze:
(...)pkhc

a gdzie tam napisano, że to Pudziana?

Data: 2012-02-23 21:52:08
Autor: Lukasz W.
Pudzian sprzedaje mercedesa

a gdzie tam napisano, że to Pudziana?

przejdz na aukcji do "Dostawa i płatność" - imie i nazwisko oraz lokalizacja Biała Rawska
zerknij gdzie się urodził

zreszta okolica zgadza sie z:
http://www.domosfera.pl/wnetrza/51,94387,5324675.html?i=0
http://www.fakt.pl/Pudzian-mysli-o-przyszlosci,artykuly,31000,1.html

Data: 2012-02-23 21:56:18
Autor: neoniusz
W dniu 23.02.2012 18:51, scobowski pisze:
(...)pkhc

a gdzie tam napisano, że to Pudziana?

Bylo w aukcji napisane i byly jego 2 zdjecia z tym autem. Ale juz wywalili - ciekawe czemu.

Data: 2012-02-23 22:16:07
Autor: huri_khan
Dnia Thu, 23 Feb 2012 08:29:36 +0000 (UTC), Piskopon napisał(a):

Może ktoś z Was się skusi ?
http://moto.allegro.pl/mercedes-s550-long-amg-pelna-opcja-od-pudziana-
i2159311465.html

http://tnij.org/pkhc

Przeglądu nie przejdzie za szyby :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-02-23 22:25:18
Autor: jerzu
On Thu, 23 Feb 2012 22:16:07 +0100, huri_khan <spam@spam.pl> wrote:

Przeglądu nie przejdzie za szyby :)

Pudzian daje gratis przegląd, jemu zawsze stemplowali :)) A tak BTW,
to on chyba te auta miał rejestrowane w USA.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-23 22:27:38
Autor: Yogi\(n\)
Pudzian sprzedaje mercedesa
Użytkownik "Piskopon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ji4tdf$9b2$1@inews.gazeta.pl...

Może ktoś z Was się skusi ?

megrims tylko fotel przesunie ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2012-02-23 22:32:35
Autor: Maciek
W dniu 2012-02-23 22:27, Yogi(n) pisze:
Może ktoś z Was się skusi ?
megrims tylko fotel przesunie ;-)
No! Może wreszcie dopracuje to wyprzedzanie z prawej :-D

Maciek

Pudzian sprzedaje mercedesa