Pug 308 vs. Renia Megane

Data: 2010-09-20 21:22:16
Autor: to
Pug 308 vs. Renia Megane
begin em.er
tak 50 tys netto.

Kup sobie jakieś męskie auto, powiedzmy STI.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-21 00:58:37
Autor: Massai
Pug 308 vs. Renia Megane
to wrote:

begin em.er

> tak 50 tys netto.

Kup sobie jakieś męskie auto, powiedzmy STI.

STI to męskie auto? Raczej dla mientkich fajansiarzy-szczeniaków, co
to sobie lubią poryczeć na ulicy.
90% właścicieli tych samochodów nie ma umiejętności żeby
wykorzystać choćby ułamek możliwości tego samochodu.
Tacy szpanerzy, co to sobie rykną na światłach i zostawią z tyłu
"kapeluszy" w thaliach.
Co widzÄ™ takÄ… imprezÄ™, to warcy rycy cescy.

A jak człowiek umie jeździć, to nie gania po ulicach. Ja tam
jeździć rajdowo nie umiem, ale jak pobujałem się 2-3h po bemowie,
to do domu wracałem 40-50 km/h. Nie chciało mi się szybciej.
Zresztą - wszyscy tak jechali, niczym stado emerytów ;-)

Ot, utarło się - niebieskie auto, złote felgi i bulgocze -
superfura. Szpan.
W dodatku brzydkie i nieforemne.

Postaw obok siebie np. GTR-a i STI. Owszem GTR kosztuje trochÄ™
więcej, ale to nie aż taka przepaść.
I przynajmniej wygląda jak trzeba - jakby miał zjeść to STI na
śniadanie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-21 10:30:37
Autor: to
Pug 308 vs. Renia Megane
begin Massai
STI to męskie auto? Raczej dla mientkich fajansiarzy-szczeniaków, co to
sobie lubią poryczeć na ulicy.

Żeby poryczeć to starczy tłumik za 100 zł z Allegro.

[...]

Ciekawe na jakiej podstawie oceniasz ich umiejętności.

A jak człowiek umie jeździć, to nie gania po ulicach.

A po czym? Po 1,5 toru który mamy w Polsce?

Ja tam jeździć
rajdowo nie umiem, ale jak pobujałem się 2-3h po bemowie, to do domu
wracałem 40-50 km/h. Nie chciało mi się szybciej. Zresztą - wszyscy tak
jechali, niczym stado emerytów ;-)

To takie samo snobowanie się jak bezsensowne palenie gumy pod światłami.

Ot, utarło się - niebieskie auto, złote felgi i bulgocze - superfura.
Szpan.
W dodatku brzydkie i nieforemne.

Brzydkie, tandetne, ale dobrze jeździ. Nikt nie każe wybierać akurat niebiesko-srebrnego.

Postaw obok siebie np. GTR-a i STI. Owszem GTR kosztuje trochę więcej,
ale to nie aż taka przepaść. I przynajmniej wygląda jak trzeba - jakby
miał zjeść to STI na śniadanie.

GTR nie kosztuje "trochę więcej" tylko dwukrotnie więcej i to JEST przepaść. Nie sposób porównywać te auta.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-21 16:20:37
Autor: Massai
Pug 308 vs. Renia Megane
to wrote:

begin Massai
> [...]

GTR nie kosztuje "trochę więcej" tylko dwukrotnie więcej i to JEST przepaść. Nie sposób porównywać te auta.

To nie jest przepaść.
Jak ktos kupuje tego typu nowy samochód, czyli zabawkę, to mu
zazwyczaj ganc pomada czy płaci 200k czy 400k.

Zwróć też uwagę że jakbyś chciał doposażyć imprezę żeby
choć w części była taka wypasiona jak gtr, to by cena przekroczyła
300, a i tak sporo by brakowało.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-22 08:26:01
Autor: to
Pug 308 vs. Renia Megane
begin Massai
[...]

Co Ty za głupoty opowiadasz. STI to usportowiony kompakt, GT-R to sportowe coupe z krwi i kości, dwukrotnie droższe od STI. Te auta mają ze sobą wspólnego tyle co Logan z Passatem.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-22 12:19:32
Autor: Jacek Osiecki
Pug 308 vs. Renia Megane
Dnia 22 Sep 2010 08:26:01 GMT, to napisa³(a):
begin Massai
GTR nie kosztuje "trochê wiêcej" tylko dwukrotnie wiêcej i to JEST
przepa¶æ. Nie sposób porównywaæ te auta.
To nie jest przepa¶æ.
Jak ktos kupuje tego typu nowy samochód, czyli zabawkê, to mu zazwyczaj
ganc pomada czy p³aci 200k czy 400k.
Co Ty za g³upoty opowiadasz. STI to usportowiony kompakt, GT-R to sportowe coupe z krwi i ko¶ci, dwukrotnie dro¿sze od STI. Te auta maj± ze sob± wspólnego tyle co Logan z Passatem.

Ale¿ maj± du¿o wspólnego. Kupuje siê je wy³±cznie dla zabawy :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-09-22 13:30:09
Autor: Waldek Godel
Pug 308 vs. Renia Megane
Dnia Wed, 22 Sep 2010 12:19:32 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisa³(a):

Ale¿ maj± du¿o wspólnego. Kupuje siê je wy³±cznie dla zabawy :)

No co ty.. s± du¿o powa¿niejsze cele zakupu tych aut. Np.
medyczno-seksuologiczne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to ¿e jak my im

Pug 308 vs. Renia Megane