Pug 308 vs. Renia Megane

Data: 2010-09-21 08:58:20
Autor: Agent
Pug 308 vs. Renia Megane

Użytkownik "em.er" <em.er@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i78hvp$o3e$1inews.gazeta.pl...
Witam,
ogólnie jest wybór miedzy 308 SW Trendy 1,6 HDI 90 KM a Megane kombi Expresion
1,5dci 85 KM. Oba kratkowozy. Wiem że każdy lubi co innego, ale może jakieś
spostrzeżenia na szybko. Oba auta na razie widziałem na papierze tylko - na
mojej wiosce nie ma takich. Reno jakieś takie nowocześniejsze, 308 to jak 307 po
lifcie. Chyba że jakieś inne auto podobne ktoś poleci, tak 50 tys netto.

Najlepiej umów sie na jazde próbną. Wtedy porównasz jakość/wygląd wnętrza, komfort jazdy, prowadzenie itp. Przy okazji pewnie coś wytargujesz jeszcze.

Pug 308 vs. Renia Megane