Pug 308 vs. Renia Megane

Data: 2010-09-21 01:27:45
Autor: Tatanka
Pug 308 vs. Renia Megane
On 20 Wrz, 22:59, "em.er" <em...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

1,5dci 85 KM.

Mam ten motor w firmowym Kangoo, dwuletnim, 24 k km na liczniku
Pracuje jak kosiarka, mocy zero, 2500 - 3000 rpm zeby jechal jak
samochod normalny, spalanie 6,0 - 6,5.
Porażka do potęgi n+1.
Nie wiem jak pracuje HDI, nie wiem tez jak 1,5 dCi w Megane bo pewnie
w Kangoo (mimo ze to Kangoo czysto osobowe, 5 osob, bez kratki,
klimka) inna skrzynia jest. Ale sam dzwiek silnika w moim aucie oraz
to co oferuje to po prostu straszne.

Data: 2010-09-21 11:11:35
Autor: Agent
Pug 308 vs. Renia Megane

Użytkownik "Tatanka" <tatanka1981@wp.pl> napisał w wiadomości news:83bc1f18-ff2a-4f53-8ed8-5c06964182b3e20g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jeździłem takim Kangoo (poprzedni model) i nie mam nic do jego dźwięku. Przeciwnie -jak na diesla to pracuje całkiem ładnie i cicho. Osiągi tego Kangoo nie powalały - zwłaszcza na trasie ale też tragedi nie było. Porównując to Fabi 1.4 benz 85 KM to Kangoo szedł jak burza.

Data: 2010-09-21 05:15:30
Autor: Tatanka
Pug 308 vs. Renia Megane
On 21 Wrz, 11:11, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote:
Użytkownik "Tatanka" <tatanka1...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:83bc1f18-ff2a-4f53-8ed8-5c06964182b3e20g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Kangoo nie powalały - zwłaszcza na trasie ale też tragedi nie było.
Porównując to Fabi 1.4 benz 85 KM to Kangoo szedł jak burza.

Tak tylko poprzedni model byl o wiele lzejszy. Ja mialem Kangoo 1 z
1,4benz 75KM i wg mnie ten stary szedl jak burza w porownaniu z obecym
Kangoo 2 1,5dci.

Data: 2010-09-21 14:21:17
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Pug 308 vs. Renia Megane

[...]

Mam ten silnik w Modusie (który waży około 1200 kg) - pracuje cicho, nawet bardzo cicho. Dzwięk silnika jest "miękki" - przyjemny dla ucha. Średnie spalanie na dojazdach do pracy (dojaz do Warszawy - 20 km i póżniej 15 km w Warszawie) - 5.5 - 5.8 l/100km.  Na tej samej trasie w Grand Scenicu 1.9 dCi mam średnią 7 - 7.5.
Modus z tym silnikiem rakietą nie jest, ale przynajmniej dla mnie jest przyzwoicie - jedzie dobrze już od 2000 rpm.

Pzdr
TG

Pug 308 vs. Renia Megane