Pulkownik KGB wierzy w spiski, a Tusk wierzy w ruska Prawde

Data: 2011-05-29 19:34:23
Autor: Inc
Pulkownik KGB wierzy w spiski, a Tusk wierzy w ruska Prawde

Władimir Putin jest zdania, że Dominique Strauss-Kahn padł ofiarą spisku, który miał zmusić go do rezygnacji ze stanowiska szefa Międzynarodowego Funduszu Walutowego – informuje telegrach.co.uk.

Premier Rosji powiedział, że trudno jest mu uwierzyć, że zarzuty przedstawione Francuzowi są prawdziwe i że być może padł on ofiarą spisku, który miał go zdyskredytować.

- Trudno jest mi ocenić rzeczywiste polityczne przyczyny i nie chcę się nawet nad tym zastanawiać, ale nie mogę uwierzyć, że wszystko jest tak jak się wydaje i jak to początkowo przedstawiono – wyjaśnił Putin. Jak dodał po prostu nie mieści mu się to w głowie.

Data: 2011-05-30 10:36:41
Autor: Leprechaun
Pulkownik KGB wierzy w spiski, a Tusk wierzy w ruska Prawde

U¿ytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iruomf$5of$2dont-email.me...

Władimir Putin jest zdania, że Dominique Strauss-Kahn padł ofiarą spisku, który miał zmusić

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Pulkownik KGB wierzy w spiski, a Tusk wierzy w ruska Prawde