Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski (Jack Strong)

Data: 2012-02-11 18:48:31
Autor: Obserwator
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski (Jack Strong)
 Cze¶c pamiêci Pu³kownika! Czerwona agentura kolejny raz zniszczyla popiersie Pu³kownika.

*Podobnie jak 13 grudnia 2011 wandale zdewastowali dzi¶ w nocy
popiersie Ryszarda Kukliñskiego w Parku Jordana. Dzi¶ przypada rocznica ¶mierci pu³kownika. W parku mia³y siê odbyæ uroczysto¶ci i z³o¿enie kwiatów. Sprawcy napisali sprayem "zdrajca" i przekre¶lone s³owo
"pu³kownik". Napisali te¿ s³owo "CIA" i narysowali symbol jednego z
ugrupowañ skrajnie prawicowych.*

Ewidentna prowokacja czerwonej choloty podszywajacej sie pod prawice polska.

Zdjecie dzielnego pu³kownika:

http://blogmedia24.pl/node/55691

Data: 2012-02-12 10:08:15
Autor: Ivan
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski (Jack Strong)
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
[...]

Kaki z niego bohatyr? Uciek³ do Ameryka z papierami, które dosta³ w
radzieckiej ambasadzie. Ot Polaki duraki! Sowietskij szpion polskim bohatyrom!
;-)))

Data: 2012-02-12 10:39:38
Autor: Aleksander
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski taki bohater jak Kaczyñski ¶wiêty na Wawelu
Jaki on dzielny?

Zostawi³ 36 milionów rodaków, by samemu spieprzyæ w niby super miejsce do ameryki.
Nie martwi³ siê co z nami, nie stara³ sie tu budowaæ ulepszaæ ojczyznê, tylko dla w³asnej wygody spieprzy³.
To po prostu zdrajca.
To przez takich jak on upad³ o niebo lepszy system od kapitalizmu.
Pañstwa obozu socjalistycznego, nie prowadzi³y wojen agresywnych i nie podbi³a³y innych karajów , tak jak to czyni USA.
Gdyby nie upad³  ZSSR to i Irak do dzisiaj pewnie by³ by spokojnym pañstwem, Husajn by zy³, a my Polacy dalej by¶my dla IRAKU   budowali i mnieli tania ropê z Irakuu.     A tak nasza benzyna jest 4 razy dro¿sza ni¿ w USA a i zarobki wiele  ni¿sze.

Taki oto bohater  .... smutne  ale zdrajca narodu.

Alx

Data: 2012-02-12 11:02:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski taki bohater jak Kaczyñski ¶wiêty na Wawelu

U¿ytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f3788dc$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wêgry, Czechos³owacja, Afganistan.....................

[...]

Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-02-12 11:14:32
Autor: A. Filip
Pułkownik LWP Ryszard Jerzy Kukliński
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości
Jaki on dzielny?

Zostawił 36 milionów rodaków, by samemu spieprzyć w niby super
miejsce do ameryki.
Nie martwił się co z nami, nie starał sie tu budować ulepszać
ojczyznę, tylko dla własnej wygody spieprzył.
To po prostu zdrajca.
To przez takich jak on upadł o niebo lepszy system od kapitalizmu.
Państwa obozu socjalistycznego, nie prowadziły wojen agresywnych i
nie podbiłały innych karajów , tak jak to czyni USA.
[...]
Węgry, Czechosłowacja, Afganistan.....................

Czyli przyganiał kocioł garnkowi? :-)

Data: 2012-02-12 11:31:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87bop4qrxz.fsf_-_fenix.anfi.homeunix.org...
[...]

A co ma piernik do wiatraka?

Data: 2012-02-12 11:24:40
Autor: Aleksander
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski taki bohater jak Kaczyñski ¶wiêty na Wawelu
Wêgry, Czechos³owacja, Afganistan.....................
 Wietnam? Korea?   to robota amerykanów.
Atak na Irak  to zbrodnia , winni powinni byæ pod trybuna³ stanu. Nie znaleziono rzekomej zagra¿aj±cej ludzko¶ci broni chemicznej czy atomowej.
W ¿aden sposób nie mo¿na porównaæ zabiegi o utrzymanie w ca³o¶ci bloku pañstw, do ataku na Irak, a teraz kombinuja na Iran.

Alx

Data: 2012-02-12 11:44:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski taki bohater jak Kaczyñski ¶wiêty na Wawelu

U¿ytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f37936a$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Powiedz co¶ wiêcej na temat poziomu ¿ycia w tych dwóch krajach:
Wietnam, gdzie Amerykanie dostali wpier..ol i pozostawili ich spokoju z ich systemem komunistycznym;
Korea Po³udniowa, gdzie istnieje system kapitalistyczny.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-02-12 11:57:34
Autor: A. Filip
Analiza porównawcza
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości
Węgry, Czechosłowacja, Afganistan.....................
Wietnam? Korea?   to robota amerykanów.
Atak na Irak  to zbrodnia , winni powinni być pod trybunaÅ‚
stanu. Nie znaleziono rzekomej zagrażającej ludzkości broni
chemicznej czy atomowej.
W żaden sposób nie można porównać zabiegi o utrzymanie w całości
bloku państw, do ataku na Irak, a teraz kombinuja na Iran.

Powiedz coś więcej na temat poziomu życia w tych dwóch krajach:
Wietnam, gdzie Amerykanie dostali wpier..ol i pozostawili ich spokoju
z ich systemem komunistycznym;
Korea Południowa, gdzie istnieje system kapitalistyczny.

A ile prohamerykańskich zamordyzmów *W KOŃCU* osiągnęło taki sukces
gospodarczy jak Korea Południowa? Ile krajów Ameryki Południowej
okupowali US Marines i ile z nich osiągnęło sukces gospodarczy?
Jak pomijasz kwestie *kosztów* oraz przypadki kiedy "gówno wyszło" to
masz mentalność komucha pokazowego.

Zawsze też możesz opisać nam barwie te wszystkie swobody i wolności
jakimi "cieszą się" poddani w jakże prohamerykańskiej Arabii Saudyjskiej
czyli kraju "Islamu takiego jaki być powinien" ;-)
Kto obdarzy wolnością i zdemokratyzuje Arabię Saudyjską?! :-)

Data: 2012-02-12 11:54:21
Autor: Obserwator
Analiza porównawcza
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a): A ile prohamerykañskich zamordyzmów *W KOÑCU* osi±gnê³o taki sukces
gospodarczy jak Korea Po³udniowa? Ile krajów Ameryki Po³udniowej
okupowali US Marines i ile z nich osi±gnê³o sukces gospodarczy?
Jak pomijasz kwestie *kosztów* oraz przypadki kiedy "gówno wysz³o" to
masz mentalno¶æ komucha pokazowego.
grupach dyskysyjnych i za obecna sytuacje oskarzaja wszytkich, tylko nie swoj
imbecylizm.

Data: 2012-02-12 16:56:42
Autor: pluton
Analiza porównawcza
najwiekszy sukces osiagnela komuna zainstalowana w Polsce przez sowietow.

Szczytem jej sukcesow sa polgowki, ktorzy teraz wypisuja brednie na
polskich
grupach dyskysyjnych i za obecna sytuacje oskarzaja wszytkich, tylko nie
swoj
imbecylizm.

Czego modelowym przykladem jest obsrywator.

Nullification

Data: 2012-02-12 22:21:18
Autor: Obserwator
Analiza porównawcza
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]
swoj
> imbecylizm.

Czego modelowym przykladem jest obsrywator.

poczules sie dotkniety, trupku? Kommunizma wyprodukowala tez takich prostakow jak ty, wrazliwych na swoim punkcie jak panienki, bo ego slabiutkie.

 Swoj brak meskosci i pustactwo umyslowe, zastepuja chamstwem i pluciem w sieci. Tak jest bezpieczniej, szczegolnie jesli opluwacz, jest glupi i nie ma jaj w realu. Potem wielkie zdziwko, jak Polacy maja opinie beznadziejna na zachodzie dzieki takim burakom wychowanym w PRL-u i postkomuszej Polsce.

Data: 2012-02-12 12:30:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Analiza porównawcza

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:8739agqpy9.fsf_-_fenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Faktycznie. PowalajÄ…ce.
To teraz wylicz kraje, w których ręce maczali ruscy, a dokładniej mówiąc komuniści. Wskaż mi jakikolwiek kraj, w którym "sprawiedliwość społeczna" (to konik Jadrysia, komuszka) zaistniała i żyją tam szczęśliwi ludzie, bogaci i zdrowi.

Data: 2012-02-12 13:13:31
Autor: A. Filip
Analiza porównawcza
[...]

<pół-demagogia> No wiec jeśli dla ciebie rozwój gospodarczy (*stabilne*
tempo wzrostu PKB) jest miernikiem wszystkiego to czy nie powinieneÅ›
sławić pod niebiosa Chińską Partię *Komunistyczną*? Jaki kraj bez partii
komunistycznej ma tak wysokie *stabilne* tempo wzrostu? Czy w Polsce nie
żyłoby się lepiej z *Chińskim* tempem wzrostu PKB? ;-) </pół-demagogia>

Data: 2012-02-12 13:55:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Analiza porównawcza

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87mx8o1c7o.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Wiedziałem! Wiedziałem, że skończy się to na Chinach.
Wysiadam. ProponujÄ™ podyskutuj na ten temat z Jadrysiem.

Data: 2012-02-12 13:11:39
Autor: Obserwator
Analiza porównawcza
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a): Wiedzia³em! Wiedzia³em, ¿e skoñczy siê to na Chinach.
Wysiadam. Proponujê podyskutuj na ten temat z Jadrysiem.
********************

no dobra Idzikowski, widze, ze z toba jeszcze nie jest tak zle, jak myslalem:)
Masz przed soba kolejnego jadrysia, i to raczej nie jadrys mu wytlumaczy na czym polega tzw. *postep* i *rozwoj* w Chinach.

Data: 2012-02-12 17:37:58
Autor: A. Filip
Analiza porównawcza
[...]

No wypadłeś z twierdzeniem że żaden komunizm nigdy nie zapewnił
szybkiego i trwałego rozwoju gospodarczego to się SAM doprosiłeś Chin
z ich obecnie "(według nazw) komunizmem".

Ja ludzi którzy mają inne poglądy niż ja ścierpieć potrafię, nie
potrafię tylko zdzierżyć matołków o inteligencji papugi którzy nie
potrafią dostosować *samodzielnie* swojej argumentacji do napotkanych
kontrargumentów.

Data: 2012-02-12 18:27:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Analiza porównawcza

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87pqdk2ejd.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

No to dopowiedz, dlaczego Chiny mają szybki rozwój gospodarczy i jak się ma ten rozwój gospodarczy do każdego z miliarda (chyba) chińskich wyrobników? Z trwałym rozwojem gospodarczym byłbym ostrożniejszy.
Acha! Zapomniałem jak to było w komunizmie? Każdemu według potrzeb? No, to Chińczycy mają mikroskopijne potrzeby i wystarcza im mikroskopijna płaca, bez tego nie byłoby tego "cudu gospodarczego".

Data: 2012-02-12 19:11:47
Autor: pluton
Analiza porównawcza
Chiñczycy maj± mikroskopijne potrzeby i wystarcza im mikroskopijna p³aca,
bez
tego nie by³oby tego "cudu gospodarczego".

Dodajmy jeszcze kopiowanie technologii i pasozytowanie na zasobach
naturalnych:
rabunkowa gospodarke zasobami wody, kopalin i powietrza.

Nullification

Data: 2012-02-14 06:33:35
Autor:
up

up

Data: 2012-02-12 20:00:32
Autor: jadry¶
[...]

To ty jako osoba o wyrobionym zdaniu przedstaw te poziomy. Jednak musz± to byæ twoje osobiste do¶wiadczenia wyniesione z wizyt w tych krajach a nie kalka tuby propagandowej kapitalistów. Sam widzisz jaki z ciebie oszo³om - zamordowa³by¶ gdyby g³os z telewizora kaza³ ci to zrobiæ.

Data: 2012-02-12 20:13:33
Autor: A. Filip
Pułkownik Ryszard Jerzy Kukliński taki bohater jak Kaczyński święty na Wawelu
jadryÅ› <rg@yachoo.com> pisze:

[...]

muszą to być twoje osobiste doświadczenia wyniesione z wizyt w tych
krajach a nie kalka tuby propagandowej kapitalistów. Sam widzisz jaki
z ciebie oszołom - zamordowałbyś gdyby głos z telewizora kazał ci to
zrobić.

On po prostu widać *NIE CHCE* pamiętać serii pro-hamerykańskich
Południowo Koreańskich "zamordyzmów" (dyktatorów) zanim nastała tam obecna demokracja. W przypadku Chin zaś nie potrafi dopuścić
możliwości że tam jest podobny "przed demokratyczny zamordyzm"
dla osiągnięcia "wspaniałego gospodarczego kopa" :-)

Cel nie uświęca środków, choćby nawet to był cel osiągnięty.

Data: 2012-02-12 19:47:27
Autor: Obserwator
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski taki bohater jak Kaczyñski ¶wiêty na Wawelu
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a): On po prostu widaæ *NIE CHCE* pamiêtaæ serii pro-hamerykañskich
Po³udniowo Koreañskich "zamordyzmów" (dyktatorów) zanim nasta³a tam obecna demokracja. W przypadku Chin za¶ nie potrafi dopu¶ciæ
mo¿liwo¶ci ¿e tam jest podobny "przed demokratyczny zamordyzm"
dla osi±gniêcia "wspania³ego gospodarczego kopa" :-)

Cel nie u¶wiêca ¶rodków, choæby nawet to by³ cel osi±gniêty.
*********************
akurat kula w plot z tym poludniowo koreanskim zamoryzmem jankesow. Tam byl taki sam zamoryzm, jak na terenie RFN po II wojnie swiatowe.

Polnocna Korea, zostala zajela przez  sowietow i efekty sa takie, ze nadal
istnieja tam  tam koncentracyjne.

Korea Polnocna jest klasycznym, zabytkowym skansenem komunistycznym i odcietym
od swiata obozem niewolnikow, pracujacych na kaste rzadzacych nia psycholi.

W Chinach juz sa rozruchy, bo podobnie jak w Rosji rzadza nimi byli komunisci
i zmuszaja ludzi do pracy za miske ryzu.

W Chinach dopiero bedzie demokracja, bo system sie nie sprawdza.

Data: 2012-02-12 19:54:36
Autor: Obserwator
W KOMUSZEJ Korei Polnocnej nadal istnieja OBOZY koncentracyj
....koncentracyjne.

*Polnocna Korea, zostala zajela przez  sowietow i efekty sa takie, ze nadal
istnieja tam OBOZY koncentracyjne.*

Ile lat minelo od II wojny swiatowej? Gdyby system komunistyczny byl dobrym
systemem, to na przykladzie tylko tych dwoch panstw na ktore podzielono
Koree po wojnie, widac jaki to nonsens.

Data: 2012-02-12 21:01:14
Autor: A. Filip
Pułkownik Ryszard Jerzy Kukliński taki bohater jak Kaczyński święty na Wawelu
" Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
[...]
[...]

To ile dyktatur wojskowych zaliczyła RFN w twoim świecie? :-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Historia_Korei#XX_wiek
<cytat>
    [...] Do roku 1960 Li Syng Man sprawowaÅ‚ dyktatorskÄ… wÅ‚adzÄ™ w Korei
  PoÅ‚udniowej do 26 kwietnia 1960, kiedy to zmuszony zostaÅ‚ do
  rezygnacji pod wpÅ‚ywem burzliwych wystÄ…pieÅ„ studenckich. 16 maja 1961,
  armia dokonaÅ‚a zamachu stanu, na czele nowych wÅ‚adz wojskowych stanÄ…Å‚
  generaÅ‚ Park Czung Hee. W 1963 objÄ…Å‚ on stanowisko prezydenta i na
  nastÄ™pnych 16 lat wprowadziÅ‚ Å›cisÅ‚Ä… dyktaturÄ™ wojskowÄ…, która
  limitowaÅ‚a prawa i wolnoÅ›ci obywatelskie oraz żelaznÄ… rÄ™kÄ… dÅ‚awiÅ‚a
  ruchy opozycyjne.
    [..] 26 października 1979, Park Czung Hee zostaÅ‚ zastrzelony przez
  szefa sÅ‚użb specjalnych; nowym prezydentem zostaÅ‚ Choi Kyu
  Hah. DokonaÅ‚ on liberalizacji systemu, uwolniÅ‚ więźniów politycznych
  oraz zapowiedziaÅ‚ seriÄ™ reform instytucjonalnych. Za prezydentury Choi
  Kyu Hah nasiliÅ‚y siÄ™ protesty spoÅ‚eczne zwÅ‚aszcza studenckie. W
  mieÅ›cie Kwangczu w 1980 wybuchÅ‚o prawdziwe powstanie antyrzÄ…dowe,
  które stÅ‚umiÅ‚o wojsko. W ciÄ…gu 9 dniowych walk zginęło 200 osób, a
  ok. 1000 odniosÅ‚o rany. NiepanujÄ…cy nad sytuacja prezydent 16 sierpnia
  1980 podaÅ‚ siÄ™ do dymisji. ZastÄ…piÅ‚ go szef wywiadu wojskowego generaÅ‚
  Czun Du Hwan, który 27 sierpnia 1980 objÄ…Å‚ urzÄ…d prezydenta i
  sprawowaÅ‚ wÅ‚adze dyktatorskÄ… przez 7 lat. W czerwcu 1987, Czun Du Hwan
  oznajmiÅ‚, ze sam wyznaczy nastÄ™pnego prezydenta. Decyzja ta wywoÅ‚aÅ‚a
  lawinÄ™ protestów spoÅ‚ecznych w caÅ‚ym kraju. W Seulu studenci toczyli
  regularne bitwy z policjÄ…. W obliczu masowych demonstracji spoÅ‚ecznych
  prezydent zmieniÅ‚ zdanie, godzÄ…c siÄ™ na przeprowadzenie wyborów
  prezydenckich. [...]
</cytat>

Data: 2012-02-12 21:10:27
Autor: Obserwator
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski taki bohater jak Kaczyñski ¶wiêty na Wawelu
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a): To ile dyktatur wojskowych zaliczy³a RFN w twoim ¶wiecie? :-)

a jaki to ma zwiazek z tematem o roznicach miedzy panstwami ktore pozostawaly
po II wojnie swiatowej w strefie wplywow sowieckich lub jankeskich?

Nie znasz po prostu roznic miedzy metodami wplywu sowieckimi i jankeskimi, na
te panstwa po II wojnie swiatowej.

Sowieci wyprodukowali generalnie czlowieka - kalekiego, zacofanego,
nieporadnego, nieuczciwego,cwaniaka, leniwego, roszczeniowego, zacofanego,
agresywnego...itp.  Natomiast zachod - normalnego, przedsiebiorczego,
postepowego, pracowitego, zapobiegliwego, swiatlego, dociekliwego, samodzielnego..

Oczywiscie w kazdym systemie zdarzaja sie wyjatki.

Data: 2012-02-12 23:41:35
Autor: u2
W dniu 2012-02-12 22:10,  Obserwator pisze:
[...]

Te roznice kulturowo-cywilizacyjne wynikaja m.in. z religii. O ile
zachod to protestantyzm to wschod jest tzw ciemnogrodem.

Data: 2012-02-12 21:23:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87ipjb95yt.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Korea_Północna
Totalitarna władza w Korei Północnej sprawowana jest w oparciu o stworzone przez Kim Ir Sena idee dżucze, zakładające niezależność państwa w budowie socjalizmu. Formalnie idee dżucze stały się państwową ideologią KRLD po wpisaniu ich do konstytucji w 1972 roku[14][15], jednak po raz pierwszy zostały wyłożone przez Kim Ir Sena już pod koniec roku 1955[16][17]. Zmarłemu w 1994 roku Kim Ir Senowi nadano tytuł Wiecznego Prezydenta[18]. Protokolarne funkcje głowy państwa pełni Kim Yong Nam, przewodniczący parlamentu. Syn Kim Ir Sena, Kim Dzong Il pełnił do swej śmierci - 17 grudnia 2011 - rolę faktycznego przywódcy kraju, zajmując stanowisko sekretarza generalnego Partii Pracy Korei. Jako przewodniczący Komisji Obrony Narodowej KRLD był także zwierzchnikiem Koreańskiej Armii Ludowej, czyli sił zbrojnych Korei Północnej.

Biorąc pod uwagę odsetek obywateli w czynnej służbie wojskowej, Korea Północna jest najbardziej zmilitaryzowanym państwem świata[19][20]. KRLD prowadzi również badania nad rozwojem broni atomowej i program eksploracji kosmosu[21].

Kim Ir Sen i Kim Dzong Il za pomocą państwowej propagandy rozwinęli wokół siebie kult jednostki. Zasięg totalitarnej władzy i związany z nią rozbudowany aparat represji powoduje, że zdaniem obrońców praw człowieka sytuacja obywateli pod względem przestrzegania podstawowych praw jednostki należy w Korei Północnej do najgorszych na świecie[22].....

=================================

bez komentarza....

Data: 2012-02-12 20:25:34
Autor: jadryÅ›
W dniu 2012-02-12 20:13, A. Filip pisze:
jadryÅ›<rg@yachoo.com>  pisze:
[...]

Za mało czasu żeby wymienić kraje które doświadczyły zwierzchnictwa USA poprzez swoich namiestników, tak że poprzestanę na tych największych Indonezja, Filipiny i Chile. Bo myślę że w Kambodży to jednak Pol Pot zerwał się ze smyczy CIA i robił to co robił na własny rachunek.

Data: 2012-02-12 11:33:17
Autor: Obserwator
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski taki bohater jak Kaczyñski ¶wiêty na Wawelu
Aleksander <powazny@tlen.pl> napisa³(a):
[...]

..no poparzt zostawil cie? Pieluszki mial ci zmieniac? Biedactwo.

Jakzes wybral najpierw sowieckiego jeneral;a jaruzelskiego potem komuchow, a
teraz klamce Tuska, to na bezyne cie nie bedzie niebawem stac i bedziesz
chodzil piechota:))

Data: 2012-02-12 12:25:44
Autor:
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski (Jack Strong)

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jh6d5v$j1t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma czemu siê dziwiæ ,nic sie nie  zmienia.W £odzi w 1998 n/n sprawcy w nocy oblali bia³a emaliowana farba swie¿o wybudowany
pomnik J.Pi³sudskiego na godziny przed uroczysta ceremonia przeciecia wstegi nowego pomnika i uroczysto¶ci 11-go listopada.

Relacjonuj±c to  zdarzenie rzecznik Policji  ,esbek usmiecha³ sie z nieukrywanym zadowoleniem.Dalej w £odzi rzadzi SB w Policji
a wszêdzie,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-02-12 11:47:15
Autor: Obserwator
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski (Jack Strong)
<matusm@interia.eu> napisa³(a):
[...]

... Donek z Komorowskim, przywrocili ich na stanowiska, bo tak chce ruska
agentura ktora czuje sie nadal bezpiecznie w Polsce.

Data: 2012-02-12 13:19:12
Autor: u2
W dniu 2012-02-12 12:47,  Obserwator pisze:
<matusm@interia.eu> napisa³(a):
[...]

A taki gienieral Duka Duka Dukaczewski tylko popija ruskiego szampana ;)

Data: 2012-02-13 07:20:48
Autor: stevep
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski (Jack St rong)
Dnia 12-02-2012 o 13:19:12 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

Zazdro¶cisz mi³o¶niku jabcoka?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-13 00:50:23
Autor: Polok_Prawdziwy
Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski (Jack Strong)
 Obserwator wrote:

..

Ten kulkiñcki to ZDRAJCA NARODU POLCKIEGO...!!!

Pu³kownik Ryszard Jerzy Kukliñski (Jack Strong)