Pull up, pull up, pull up, pull up, pull up, ...co tam jakieś pullapy

Data: 2016-03-08 01:44:31
Autor: stevep
Pull up, pull up, pull up, pull up, pull up, ...co tam jakieś pullapy
# Dusza mi krwawi bo nie sądziłem, że jeszcze kiedykolwiek zgodzę się z  Jarosławem Gowinem.
Stwierdził on /cytuję z pamięci/, że wypadek prezydenta Dudy wpisuje się w  ciąg wypadków z poprzednimi zdarzeniami jak Smoleńsk, katastrofa Casy czy  katastrofa śmigłowca z Leszkiem Millerem na pokładzie itp.. Można dalej  cofnąć się w czasie do wypadku Szefa NIK Waleriana Panki, katastrofy hali  w Katowicach podczas wystawy gołębi, czy nauczyciela prowadzącego  wycieczkę w Tatry - 8 licealistów zabija lawina........... .

            Przykładów można przytaczać wiele ale to nie jest pitaval.  Wszystkie opisane zdarzenia mają wspólny mianownik, są takie nasze,  swojskie, polskie.

Historia wybuchu opony w samochodzie prezydenta potwierdza dalszy ciąg  bylejakości, tumiwisizmu i jakoś to będzie. Przychylam się do opinii, że  taki wypadek jest niemożliwy, no ale się zdarzy

Panie majorze, proszę jeszcze wziąć flaszkę, napijemy się w drodze do  domu. Panie Pułkowniku, udała się nam ta konferencja w sprawie  bezpieczeństwa lotniczego. Kogo odwozimy pierwszego – może ciebie Franek,  masz najdalej.
Katastrofa Casy
Panie kierowniku, hala gotowa. A śnieg na dachu, nie za dużo ?.. Dla kogo  wynajęta – gołębiarze !!. Dej se Gustlik pokój – jeszcze się spocisz.
Na zdjęciu kilku durni którzy wsiedli na pokład rządowego TU 154M wraz z  prezydentem Lechem Kaczyńskim i którzy do dziś nie wiedzą, że dzięki  odmowie lotu w rejony objęte walkami uratowali swoje życie kosztem  poniżania odważnego pilota mjr. Grzegorza Pietruczuka.

Przywódcy Polski, Ukrainy, Litwy, Łotwy i Estonii w Tbilisi

Pull up, pull up, pull up, pull up, pull up, ...co tam jakieś pullapy,  musimy lądować i jeszcze na łapy patrzy niedopity generał.
Franek sprawdziłeś auto ?. A co tam sprawdzać, to przecież BMW i nić nie  ma prawa się stać !. Ja oficer BOR jestem geniuszem kierowców a Hołek czy  Kubica to naprzeciw mnie neptki, mogą mnie nadmuchać.
Ponieważ to jest ostatnie zdarzenie to warto mu poświęcić więcej uwagi.
Nietrudno zauważyć kolumnę samochodów wiozącą VIP-a. Charakteryzuje się  ona chamstwem na drodze, spychaniem na boki innych użytkowników, dróg oraz  nieprzestrzeganiu zasad bezpieczeństwa i stosowania dozwolonej szybkości.  Zupełnym idiotyzmem jest jazda tzw. zderzak w zderzak przy której mały  błąd może spowodować poważny wypadek. Po prostu panom z ochrony VIP i  Policji wstępuje duch Dźemsa Bonda i im większy cham tym większy dźems co  widać po chamskich zachowaniach w miejscach pobytu VIP-a.

Ten przypadek nazywa się PYCHA.

Dochodzę do wniosku, że pycha w połączeniu z naszą polską bylejakością  przynosi nam fatalne skutki – ot, nasza ułańska fantazja bo komu jak komu  ale nam, wybrańcowi narodów i pomazańcom bożym nić stać się nie może.
Po zdarzeniu stajemy jak wryci i rozdziawiamy japę ze zdumienia i  natychmiast szukamy winnych ale nie w nas. #
Ze strony:
http://skroc.pl/aba2a

--
stevep

Pull up, pull up, pull up, pull up, pull up, ...co tam jakieś pullapy