Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo

Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo

Data: 2010-07-27 11:20:36
Autor: Marek Giżyński
Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
Bo mi wszystko wskazuje na pęknięty przewód, który pod wysokim cisnieniem
rozszczelnia się na chwile (strata mocy), po jego zmniejszeniu ponownie
uszczelnia (przyrost mocy) i tak w kółko - gdy pracuje sprężarka.
W tej lagunie wykresy mocy wskazuja że właśnie gdzies 2000-2500 są max'y więc
tam powinna działać sprężarka.


Ja bym sprawdzil przeplywomierz.

m.

Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona