Pulsometr

Data: 2010-05-30 20:47:28
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Pulsometr
Dnia 30.05.2010 19:21 użytkownik Darek napisał :
Tak wiem, tematy były, ale większość mówiła o tym, że większość mówiła
jak to tanie pulsometry są złe.
Czego ja szukam:

Pulsometru w cenie 150-250 zł, myślałem o Sigma PC15, ale ponoć są
problemy z pomiarami (gubi pomiar, lub daje dziwne wyniki), Onyx Pro
też jest niezły, ale nie wiem co u niego z pomiarami.
Wiem, że wszyscy polecają pulsometry Polara, no ale jak wiadomo
drogie.

Co Wy polecacie?

150-250 zł to nie jest tani pulsometr. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-05-30 13:00:40
Autor: Darek
Pulsometr
On 30 Maj, 20:47, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
> [...]

> drogie.

> Co Wy polecacie?

150-250 zł to nie jest tani pulsometr. ;-P

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

No powiedzmy, ale drogi też nie jest. W każdym razie, szukam czegoś w
takim przedziale, tańszy też może być :)

Data: 2010-05-30 21:16:32
Autor: Olleo
Pulsometr
No powiedzmy, ale drogi też nie jest. W każdym razie, szukam czegoś w
takim przedziale, tańszy też może być :)

Bierz Onix Fit lub Onyx Pro i bedziesz zadowolony. Jedynie wylacz
podswietlenie tarczy, bo szybko od tego bateria siada.
--
Olleo

Pulsometr