Pulsometr - jaki wybrać?

Data: 2009-07-30 02:55:31
Autor: mirek
Pulsometr - jaki wybrać?
On 29 Lip, 23:58, "Adrian S." <adriansochoS...@NIEgmail.com> wrote:
pytanie 3: czy pomiar z nadgarstka (bez opaski na pierś) jest
jakoś znacznie gorszy?

Witam. Jestem biegaczem maratonów i dystansów "ultra" bardziej niz
cyklistą. Używałem kilka lat okazyjnie kupionego w aldiku Crane`a z
opaską. Bywało, że sprzęgał się z jakimiś innymi źródłami sygnałów i
pokazywał mi nieosiągalne dla mnie pulsy maksymalne, ale to był
drobiazg bo i tak nie trenowałem pod pulsometr. Bardziej mi
przeszkadzało, że stoper pracował tylko 9h59m i miał pamięć tylko 12
okrążeń. Nie słyszałem o pulsometrach mierzących "z
nadgarstka" (czyżby tak jak mierniki ciśnienia?). Te bez opaski
wymagają przyciśnięcia palca drugiej ręki do czujnika na kilka sekund.
Czy uda Ci się w każdych warunkach prowadzić rower jedną ręką, trochę
skrępowaną i nie zmnienić tempa?

Pulsometr - jaki wybrać?