Pulsometr na rower

Data: 2010-08-09 14:38:16
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Pulsometr na rower
Cześć,

czy może mi ktoś polecić jakiś trwały i działający pulsometr z uchwytem
na rower? Dodam, że nie chcę dać za niego więcej niż 300zł.

Może Beuer pm55 ? Zastanawia mnie co mozna z niego ściągnąć na PC - cały przebieg HR czy tylko podsumowanie. Jak ma się w tym temacie polar CS100 bo jedyne co znalazłem w 25 minut to to, że można na niego wgrywać za pomocą głośniczków różne rzeczy, ale o transmisji w drugą stornę ani słowa.

pozdr.
w.

Cykl życia mojej Sigma Onyx:
1. zaczyna się regularne wieszanie (co 2-5h), (remedium: trzeba zejść z
rowera odejść od niego na 3m poczekać i wrócić)
2. wyłamuje się z jednej strony uchwyt paska, co jest dziwne bo
rozpinałem go może z 10 razy, gdyż jest na kierownicy (remedium: na
uchwycie pasek dalej trzyma wystarczajÄ…co)
3. pasek odpada całkowicie, z jednej strony oderwany jest cieniutki
plastikowy uchwyt do paska ( pulsometr bez paska przyklejony do uchwytu
na kierownicÄ™)
4. Nie wiem czy od wibracji, ale zgasło trochę pikseli i pojawiło się
trochę innych w niepożądanych miejscach

PS: CyfrowÄ… opaskÄ™ do sigmy w stanie dobrym odstÄ…piÄ™ za puszkÄ™ isostara ;)

Data: 2010-08-10 08:21:01
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Pulsometr na rower
Za późno ;)

nabyłem beurera ze względu na wykresy (pomijając fakt, że za chiny nie chce to ruszyc na moim kompie...)

pozdr.
w.

Data: 2010-08-10 15:08:08
Autor: out
Pulsometr na rower
Wojciech Waga aka wojek pisze:
Cześć,

czy może mi ktoś polecić jakiś trwały i działający pulsometr z uchwytem
na rower? Dodam, że nie chcę dać za niego więcej niż 300zł.

Pewny i sprawdzony to Polar CS200, setki nie bierz, bo ma opaskę podłą - po rozładowaniu baterii do wyrzucenia. Tę CS200 z fiuczerami (kadencja
itp) widziałem na allegro używaną za 290 pln.
Teraz, jak mam kasÄ™, to wezmÄ™ chyba Beurer PM62 za 299-,
stąd; http://tiny.pl/h7l4w i dorzucę sobie kabel wire usb za 85-, (też stamtąd) - CS200 przegapiłem a na nówkę AŻ tyle kasy nie mam :(

Data: 2010-08-10 16:19:39
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Pulsometr na rower
Kupiłem PM55 i wydaje się działać tak jak trzeba. Nie wiem czy warto płacić aż tyle za tego co napisałeś. Nie wygląda na dużo bardziej zaawansowany.

plusy:
* bardzo fajne podświetlanie
* kabel USB do kompa gratis
* uchwyt na rower (to jest uchwyt udający rękę, na sigmowy tez pasuje)
* fajny patent jest z "okrążeniami", można sobie siekać trasę na kawałki. Naciskam razem nowe okrążenie i waypoint na gpsie i potem łatwo to spiąć

minusy:
* brzydki
* analogowa transmisja (nie wiem czy to jest minus, cyfrowa w sigmie się wieszała)

pozdr.
w.

Data: 2010-08-11 09:26:43
Autor: out
Pulsometr na rower
Wojciech Waga aka wojek pisze:
Kupiłem PM55 i wydaje się działać tak jak trzeba. Nie wiem czy warto płacić aż tyle za tego co napisałeś. Nie wygląda na dużo bardziej zaawansowany.
CIACH!

Ja myślę pod kątem światełek; nie zawsze usłyszę czy jestem w strefie, a na migaczach widać. No i ładniejszy ;)
BTW. Ostatnio nawet przestałem żalować CS200, bo on jest tylko na rower, a czasami lepiej mieć na łapie.
Co do transmisji; tych analogowych nie da się kodować, wiec w wiekszej grupie (zawody itp) mozna trafić sumę wszystkich pulsów na ekranie.
Ja na zawody nie jeżdżę...

Pulsometr na rower