Pulsometr polar RS300X

Data: 2011-04-02 15:02:19
Autor: mbut
Pulsometr polar RS300X
Witam wszystkich
Posiadam taki pulsometr i mam z nim mały problem a mianowicie: po zmoczeniu go wodą działa prze kilkanaście kilometrów a później przechodzi w stan "00". I co gorsze zimna woda nie pomaga dopiero po ciepłej kąpieli działa.
W związku z tym powstaje pytanie do Was jak myć żeby działał przez cały dzień. Baterie wstawiłem nowe. Może ktoś ma podobny problem rozwiązany.
pozdrawiam
MB

Data: 2011-04-02 15:04:27
Autor: mbut
Pulsometr polar RS300X
W dniu 11-04-02 15:02, mbut pisze:
[...]
zapomniałem napisać, że chodzi oczywiście o mycie opaski

Data: 2011-04-02 23:40:40
Autor: Iguan007
Pulsometr polar RS300X
"mbut" <mbut@wp.pl> wrote in message news:in76op$5jf$1news.task.gda.pl...
Witam wszystkich
Posiadam taki pulsometr i mam z nim maly problem a mianowicie: po zmoczeniu go woda dziala prze kilkanascie kilometrów

A nie masz zwyczajnie zbyt luznej opaski? Zakladasz mokra, nie wysycha za bardzo podczas treningu?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-04-02 16:21:28
Autor: mbut
Pulsometr polar RS300X
W dniu 11-04-02 15:40, Iguan007 pisze:
[...]

Opaskê ci±gle skracam a¿ w koñcu mi uciska klatkê, wiêc to chyba odpada.

Pulsometr polar RS300X