Pulsometry Bluetooth

Data: 2012-04-17 23:58:27
Autor: Piotrpo
Pulsometry Bluetooth
Jak do tej pory znalazłem 2 modele:
Polar Wearlink+ Bluetooth Teoretycznie nie sprzedawany kanałami oficjalnymi, w praktyce można go dostać w niektórych sklepach wysyłkowych, był też dołączany do jakiejś tam Nokii
Zaphyr HxM - dostępny praktycznie wyłącznie bezpośrednio od producenta w dodatku ma po doliczeniu przesyłki całkiem absurdalną cenę.

Chcę je podłączyć do własnej aplikacji i zastanawiam się od którego zacząć, bo oczywiście czegoś takiego jak standard nie ma.

Data: 2012-04-18 09:13:25
Autor: Zachu
Pulsometry Bluetooth

Chcę je podłączyć do własnej aplikacji i zastanawiam się od którego zacząć, bo oczywiście czegoś takiego jak standard nie ma.

Standardem jest ANT+

--
Zachu

Data: 2012-04-18 01:47:47
Autor: Piotrpo
Pulsometry Bluetooth
W dniu środa, 18 kwietnia 2012 09:13:25 UTC+2 użytkownik Zachu napisał:

Standardem jest ANT+

-- Zachu

G... a nie standard - w telefonach jest to dostępne w c.a. 3 modelach SE.

Data: 2012-04-18 11:34:37
Autor: Zachu
Pulsometry Bluetooth
W dniu 18-04-12 10:47, Piotrpo pisze:
[...]

Nie o telefonach to pomyśleli.
http://www.dcrainmaker.com/2011/10/garmin-iphone-ant-adapter-and-garmin.html

--
Zachu

Data: 2012-04-18 08:58:53
Autor: Piotrpo
Pulsometry Bluetooth
W dniu środa, 18 kwietnia 2012 11:34:37 UTC+2 użytkownik Zachu napisał:

> G... a nie standard - w telefonach jest to dostępne w c.a. 3 modelach SE.

Nie o telefonach to pomyśleli.
http://www.dcrainmaker.com/2011/10/garmin-iphone-ant-adapter-and-garmin.html
OK pojawiły się dalsze 3 modele.
Sorry - niestety muszę mieć coś na BT. Wiem, że ANT+ lepszy, BT LE to jak piersi w rozmiarze "A" - wszyscy słyszeli nikt nie widział a BT ma każdy telefon - w szczególności te mnie interesujące.

Data: 2012-04-18 21:45:49
Autor: Zachu
Pulsometry Bluetooth

[...]

Sory za OT.