Punkt odmawia przyjęcia płatności k artą

Data: 2010-01-06 20:33:56
Autor: MarcinF
Punkt odmawia przyjęcia płatności k artą
Sinus wrote:
Ktoś zna może jakiś e-mail kontaktowy do CKC PeKaO gdzie można
to zgłosić?

a mozna wiedziec z jakiego powodu ?

Data: 2010-01-06 19:59:11
Autor: Sinus
MarcinF <marfi@interia.pl> napisał(a):
Sinus wrote:
> Ktoś zna może jakiś e-mail kontaktowy do CKC PeKaO gdzie można
> to zgłosić? a mozna wiedziec z jakiego powodu ?

Aby poinformować o konieczności wyedukowania personelu jak takie transakcje
obsługiwać. Po co tam stoi terminal skoro pracownicy nie mieli szkolenia? Z
tego co się orientuję to jest to obowiązek przedstawiciela centrum
rozliczeniowego.

A propos wartości biletu, kosztuje on 132zł więc prowizję punkt ma całkiem
sporą. Zresztą nie to jest przedmiotem tej dyskusji :)

--
Sinus

Data: 2010-01-06 21:07:28
Autor: RobertS
[...]

odpuść sobie, po co mają wkurzyć klienta, jak nie potrafi obsługiwać terminalu to chociaż abonament zapłaci! a ja będą udowadniać, że nie umie to jeszcze kobita zrezygnuje i co...może jak będzie miała kilka takich akcji to w końcu sama pójdzie po rozum do głowyi się nauczy, aby z takimi biletami nie zostawać ;-)

wyślij do tego punktu wszystkich znajomych, niech każdy próbuje płacić kartą a jak pani nie umie to dziekuję idę do domu

RobertS

Punkt odmawia przyjęcia płatności k artą