Punkt odmawia przyjęcia płatności kartą

Data: 2010-01-06 22:21:43
Autor: Robert Tomasik
Punkt odmawia przyjęcia płatności kartą

Użytkownik "Sinus" <sinus1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hi2n96$6d9$1inews.gazeta.pl...
Chciałem dziś zapłacić kartą w saloniku prasowym RUCH jednak Pani
sprzedawczyni poinformowała mnie że... nie umie obsługiwać terminala i mogłem
najpierw poinformować ją o zamiarze zapłaty kartą bo teraz sama będzie musiała
zapłacić za bilet miesięczny który już mi wystawiła.

Terminal był chyba z PeKaO (naklejka na szybie z logami i niebieskim tłem więc
chyba PeKaO). Ktoś zna może jakiś e-mail kontaktowy do CKC PeKaO gdzie można
to zgłosić? Na ich stronie nie znalazłem żadnego kontaktu.

Było nie dawno. Na odmowę honorowania karty reklamację składa się w banku, który Ci ją wydał.

Data: 2010-01-07 00:11:18
Autor: RobertS
Punkt odmawia przyjęcia płatności k artą

Było nie dawno. Na odmowę honorowania karty reklamację składa się w banku, który Ci ją wydał.

no i co bank ci pomoże? przeprosi, wino wyśle, zbluzga akceptanta?

RobertS

Data: 2010-01-07 00:15:18
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hi35an$149i$4opal.icpnet.pl...

Było nie dawno. Na odmowę honorowania karty reklamację składa się w banku, który Ci ją wydał.

no i co bank ci pomoże? przeprosi, wino wyśle, zbluzga akceptanta?

A nie mógłbyś zajrzeć do tego wątku sprzed kilku dni? Nie chce mi się tego wypisywać kolejny raz.

Punkt odmawia przyjęcia płatności kartą