Punkt widzenia, punkt siedzenia

Data: 2012-09-08 07:07:39
Autor: Tzva Adonai
Punkt widzenia, punkt siedzenia
Giertych, rok 2007: "Po co nam Platforma Obywatelska, skoro niczym nie różni się PiS-u a w opozycji jest taka miałka, taka lurowata. Wczoraj nowe słowo z panem redaktorem Morozowskim uknuli¶my "ciamciaramciowato¶ć". Otóż to jest wła¶nie Platforma Obywatelska dzisiaj. Kompletna ciamciaramcia, nic nie znacz±ca, nic nie wnosz±ca, Donald Tusk chciałby robić mnie więcej to samo, co Jarosław Kaczyński, tylko żeby to on był, on by chciał być."

Giertych, rok 2012: "Może przyjdzie kiedy¶ czas (na moj powrot do polityki). Na pewno czułbym, że muszę wrócić, jeżeli wybory wygrałby PiS. Teraz nie widzę powodów, by się angażować w politykę. Przy wielu mankamentach Platformy nie ma w tej chwili w Polsce lepszej partii."

***

Pana mecenasa za 70 tysiecy miesiecznie stac na dryfowania w kierunku przeciwnym do odczuc spolecznych. Jego tata tez w biedzie nie zyl dzieki swojej lojalnosci dla Jaruzelskiego...

Z taka "nacjonalistyczna opozycja" Polska zawsze bedzie siedziec gleboko w dupie Miedzynarodowego Funduszu Walutowego i globalnej mafii spod znaku Goldman-Sachs.

Data: 2012-09-08 16:12:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Punkt widzenia, punkt siedzenia
sobota, 8 września 2012 16:07. carbon entity 'Tzva Adonai' <tzva.adonai1@lycos.com>

Giertych, rok 2007: "Po co nam Platforma Obywatelska, skoro niczym nie
różni się PiS-u a w opozycji jest taka miałka, taka lurowata. Wczoraj nowe
słowo z panem redaktorem Morozowskim uknuliśmy "ciamciaramciowatość". Otóż
to jest właśnie Platforma Obywatelska dzisiaj. Kompletna ciamciaramcia,
nic nie znacząca, nic nie wnosząca, Donald Tusk chciałby robić mnie więcej
to samo, co Jarosław Kaczyński, tylko żeby to on był, on by chciał być."

Giertych, rok 2012: "MoĹĽe przyjdzie kiedyĹ› czas (na moj powrot do
[...]

Przyszła koalicja PO-Palismok będzie rządzić pod hasłem:
"Fajne mundurki i wyj**ane dziurki" ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-08 07:17:28
Autor: emailstuffname@gmail.com
Punkt widzenia, punkt siedzenia
On 8 Wrz, 10:12, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
sobota, 8 wrze¶nia 2012 16:07. carbon entity 'Tzva Adonai'
<tzva.adon...@lycos.com>

> [...]

> dupie Miedzynarodowego Funduszu Walutowego i globalnej mafii spod znaku

Przyszła koalicja PO-Palismok będzie rz±dzić pod hasłem:
"Fajne mundurki i wyj**ane dziurki" ;)

rozwalil LPR, nie potrafil wspolpracowac z PiS, to na pewno odniesie
teraz podobny sukces:)

Data: 2012-09-08 16:23:09
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-08 16:07, Tzva Adonai pisze:
[...]

Tak, półgłówki wybieraj± sobie przedstawicieli w osobie mec. Giertycha i jemu podobnym personom. W nich upatruj± zbawców Polski..

Punkt widzenia, punkt siedzenia