Punkty POI

Data: 2013-04-02 14:49:12
Autor: mz
Punkty POI
Widziałem kiedyś ok 2010 r stronę, na której można było znaleźć punkty POI dla różnych nawigacji (głównie automapa). Czy znacie jakie strony gdzie można takie punktu pobrać ?

Data: 2013-04-02 17:32:37
Autor: Nathan
Punkty POI

http://www.poipoint.pl/

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2013-04-02 18:59:57
Autor: John Kołalsky
Punkty POI

Użytkownik "Nathan" <somewhere@world.org>

Widziałem kiedyś ok 2010 r stronę, na której można było znaleźć punkty
POI dla różnych nawigacji (głównie automapa). Czy znacie jakie strony
gdzie można takie punktu pobrać ?

http://www.poipoint.pl/

Przeczytajcie regulamin

Data: 2013-04-02 20:58:14
Autor: Marekk
Punkty POI

Użytkownik "John Kołalsky"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kjf3ad$n2q$1@mx1.internetia.pl...

[...]

A na co zwrócić uwagę ? ;)

Data: 2013-04-03 09:24:08
Autor: mz
Punkty POI

[...]

Przeczytałem i widzę, że jest bezpłatne więc w czym problem ?

Data: 2013-04-03 18:51:26
Autor: John Kołalsky
Punkty POI

Użytkownik "mz" <22051976@wp.pl>

[...]

Podoba mi się regulamin np zobowiązania stron :-)

Data: 2013-04-03 09:35:33
Autor: mz
Punkty POI

[...]

Dodam jeszcze, że przeczytanie regulaminu nic nie da. Przynajmniej ja nie zauważyłem w nim info o tym, że mam zapłacić za niektóre kategorie. Kiedyś ( o ile była to ta strona) pobierałem takie punktu za darmo. Teraz rejestracja darmowa ale jak chcesz pobrać to płać. Fuj.
Pytanie nadal otwarte skąd pobrać na jednokrotną trasę punkty POI ?

Data: 2013-04-03 19:28:52
Autor: John Kołalsky
Punkty POI

[...]

Brak zobowiązań wynika z regulaminu :-)

Pytanie nadal otwarte skąd pobrać na jednokrotną trasę punkty POI ?

Nawigacje online ?

Data: 2013-04-04 07:10:49
Autor: mz
Punkty POI

Użytkownik "John Kołalsky"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kjhpcl$e5a$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Offline stara Akira Pantera do jednego czy dwóch wyjazdów na rok z rodzinką na rok wystarcza. A po drodze wiadomo mija sie ciekawe miejsca czasem nawet nie wiedząc o tym.

Punkty POI