Punkty za komórkę...

Data: 2012-04-26 20:22:10
Autor: Przemysław Czaja
Punkty za komórkę...

Użytkownik "anacron"

udowodnili, że nie ma kompletnie znaczenia, czy rozmawiasz przez telefon
bezpośrednio, czy tez przez zestaw

Ta jasne...spróbuj w czasie jazdy poszukać gdzieś w kieszeni telefonu, zerknij szybko kto dzwoni, potem wybierz przycisk słuchawki, przenieś telegon do ucha - spróbuj choć raz na ruchliwej ulicy, może na własnej dupie przekonasz się w jakim stopniu te czynności dekoncentrują.

Data: 2012-04-26 20:28:01
Autor: anacron
Punkty za komórkę...

[...]

Nagminnie to robię w Warszawie, z tym że ja nie muszę szukać telefonu bo
wiem gdzie go mam. Załamię Cię, często jednocześnie coś jem, albo palę
papierosa, odpowiadam komuÅ› na CB i ustawiam nawigacjÄ™. Skoro Ty sobie z
tym nie radzisz, to może czas odłożyć prawo jazdy. Podpowiem,
udowodniono, że u kierowcy, który ma już jakąś praktykę, nawet
oddychanie jest mniej ważne niż prowadzenie pojazdu - aparatura
rejestrowała wstrzymanie oddechu na chwilę i co chwilę przy wykonywaniu
manewrów, czego sam szczerze do niedawna nie byłem świadomy.

Data: 2012-04-26 20:43:44
Autor: Iksinski
Punkty za komórkę...

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:jnc46j$mtq$1mx1.internetia.pl...

Załamię Cię, często jednocześnie coś jem, albo palę
papierosa, odpowiadam komuÅ› na CB i ustawiam nawigacjÄ™. Skoro Ty sobie z
tym nie radzisz, to może czas odłożyć prawo jazdy.

Jasne... I takim młotkom brakuje już ręki, żeby kierunkowskaz włączyć, albo na zielonym ruszają po kilku sekundach, bo się muszą napić kawy z termosu...
Nie mogą się też w odpowiednim momencie ustawić na odpowiednim pasie, bo żarcie parówy im na to nie pozwala...

rejestrowała wstrzymanie oddechu na chwilę i co chwilę przy wykonywaniu
manewrów, czego sam szczerze do niedawna nie byłem świadomy.

No i efekty niedotlenienia mózgu już się objawiają...

Data: 2012-04-26 21:01:20
Autor: anacron
Punkty za komórkę...
W dniu 2012-04-26 20:43, Iksinski pisze:
[...]

JakoÅ› mi nie brakuje, odebranie telefonu to chwila, potem mam go przy
uchu dociskając ramieniem i już obydwie ręce wolne. Fakt, nie trzymam go
w ręku, ale nadal chyba klasyfikuje się na mandat.

Data: 2012-04-26 23:04:04
Autor: Marek Dyjor
Punkty za komórkę...
anacron wrote:
[...]

wypisz wymaluj łajza a komórką jakich wiele...

Data: 2012-04-26 20:56:27
Autor: Przemysław Czaja
Punkty za komórkę...

Użytkownik "anacron"

Nagminnie to robiÄ™ w Warszawie

Mamnadzieję, że mi nigdy nie przypier...

z tym że ja nie muszę szukać telefonu bo
wiem gdzie go mam.

Ja również nie muszę szukać - połączenie odbiera automatycznie zestaw

Załamię Cię, często jednocześnie coś jem, albo palę
papierosa, odpowiadam komuÅ› na CB i ustawiam nawigacjÄ™.

Nie załamałeś mnie, pozostaje mi tylko współczuć komuś kogo w końcu zabijesz, Ciebie mi już nie żal.

Skoro Ty sobie z
tym nie radzisz, to może czas odłożyć prawo jazdy.

Mam prawko od 1982 roku i chyba 16 samochód, ani razu nie byłem sprawcą wypadku i tylko raz niedawno we Wrocku jakaś Pani wjechała mi na światłach w zderzak, no ale na to nic poradzić nie mogłem bo przedemną stało w kolejce inne auto, nie miałem gdzie uciekać

[...]

Podpowiem, to o czym napisałeś to odruch bezwarunkowy, nie słyszałem co prawda o tych badaniach, ale wydaje się to całkiem możliwe - wstrzymanie oddechu w chwili zwiększonej koncentracji (być może po to, żeby się nawet oddychaniem nie rozpraszać) grzebanie po kieszeniach i jeszcze pierdylion innych czynności rozpraszają jak cholera, no ale zawsze znajdzie się jakiś gniewny w BMW, któremu do 30 -tki będzie się wydawało, że jest nieśmiertelny.

ps. załóż sobie kiedyś profesjonalny zestaw głośnomówiący z mikrofonem przy lusterku, dzwiękiem przez głośniki samochodowe głosowym wybieraniem numerów i automatycznym odbieraniem połączeń - myślę, że zauważysz róznicę.

Data: 2012-04-26 21:06:09
Autor: anacron
Punkty za komórkę...
Mam prawko od 1982 roku i chyba 16 samochód

Proste pytanie, ile robisz kkm rocznie? Bo widzisz moja siostra ma prawo
jazdy dłużej niż, tylko ona robi w rok tyle co ja miesiąc. Dlatego
proponowałbym się nie licytować.

[...]

Mam słuchawkę bt, tylko często w połowie dnia ona mi się wyładowuje.
Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestuję z pół roku to Ci
napiszę, jaka różnica według mnie.

Data: 2012-04-26 21:49:48
Autor: Przemysław Czaja
Punkty za komórkę...

Użytkownik "anacron"

Proste pytanie, ile robisz kkm rocznie? Bo widzisz moja siostra ma prawo
jazdy dłużej niż, tylko ona robi w rok tyle co ja miesiąc. Dlatego
proponowałbym się nie licytować.

Nie liczÄ™, ale pewnie z 20-30 tys.

Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestuję z pół roku to Ci
napiszę, jaka różnica według mnie.

Myślę, że nie będziesz czekał pół roku, róznica jest kolosalna - mój zestaw dodatkowo wycisza radio i co zaskakujące (przynajmniej dla mnie) zmniejsza nawiew klimatronika, żeby szum wentylatorów nie przeszkadzał w rozmowie - niby drobiazg, ale bardzo przydatny.

Pozdrawiam.

Data: 2012-04-26 23:04:56
Autor: Marek Dyjor
Punkty za komórkę...
anacron wrote:

Mam słuchawkę bt, tylko często w połowie dnia ona mi się wyładowuje.
Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestuję z pół roku to Ci
napiszę, jaka różnica według mnie.

to sobie kup lepszÄ…...

Data: 2012-04-26 23:55:49
Autor: 'Tom N'
Punkty za komórkę...
anacron w <news:jnc6e3$vbl$1mx1.internetia.pl>:

W dniu 2012-04-26 20:56, Przemys³aw Czaja pisze:
Mam prawko od 1982 roku i chyba 16 samochód
Proste pytanie, ile robisz kkm rocznie? Bo widzisz moja siostra ma prawo
jazdy d³u¿ej ni¿, tylko ona robi w rok tyle co ja miesi±c. Dlatego
proponowa³bym siê nie licytowaæ.

Czym siê ro¿ni wróbelek?

ps. za³ó¿ sobie kiedy¶ profesjonalny zestaw g³o¶nomówi±cy z mikrofonem
przy lusterku, dzwiêkiem przez g³o¶niki samochodowe g³osowym wybieraniem
numerów i automatycznym odbieraniem po³±czeñ - my¶lê, ¿e zauwa¿ysz róznicê.
Mam s³uchawkê bt, tylko czêsto w po³owie dnia ona mi siê wy³adowuje.
Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestujê z pó³ roku to Ci
napiszê, jaka ró¿nica wed³ug mnie.

Kolina to ty nie jeste¶, ale chyba z jednej piaskownicy... NNTP-Posting-Host: user19-070.satfilm.net.pl

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-04-27 23:51:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Punkty za komórkê...
W dniu 2012-04-26 23:55, 'Tom N' pisze:
Kolina to ty nie jeste¶, ale chyba z jednej piaskownicy...

My¶lisz, ¿e Kolina z Motyliñskim siê grabkami po ³bach lej±?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-04-28 12:31:09
Autor: Artur Ma¶l±g
Punkty za komórkê...
W dniu 2012-04-26 23:55, 'Tom N' pisze:
(...)
Kolina to ty nie jeste¶, ale chyba z jednej piaskownicy...

To nie Kolina. To Motyliñski. A mo¿e jedno z drugim.

Potrzebowa³e¶ do tego Rutkowskiego?

Data: 2012-04-27 13:04:37
Autor: Grejon
Punkty za komórkê...
W dniu 2012-04-26 21:06, anacron pisze:

Mam s³uchawkê bt, tylko czêsto w po³owie dnia ona mi siê wy³adowuje.
Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestujê z pó³ roku to Ci
napiszê, jaka ró¿nica wed³ug mnie.

Jak tak du¿o gadasz przez s³uchawkê to ty kierowcy potrzebujesz a nie s³uchawki :)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-30 12:02:24
Autor: kamil
Punkty za komórkê...
On 26/04/2012 20:06, anacron wrote:
[...]

Czy¿by przedstawiciel handlowy? Kozaczenie pasuje do tej niezwykle uzdolnionej grupy zawodowej.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-26 21:47:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Punkty za komórkê...
W dniu 2012-04-26 20:28, anacron pisze:
W dniu 2012-04-26 20:22, Przemys³aw Czaja pisze:

U¿ytkownik "anacron"

udowodnili, ¿e nie ma kompletnie znaczenia, czy rozmawiasz przez telefon
bezpo¶rednio, czy tez przez zestaw

Ta jasne...spróbuj w czasie jazdy poszukaæ gdzie¶ w kieszeni telefonu,
zerknij szybko kto dzwoni, potem wybierz przycisk s³uchawki, przenie¶
telegon do ucha - spróbuj choæ raz na ruchliwej ulicy, mo¿e na w³asnej
dupie przekonasz siê w jakim stopniu te czynno¶ci dekoncentruj±.

Nagminnie to robiê w Warszawie, z tym ¿e ja nie muszê szukaæ telefonu bo
wiem gdzie go mam. Za³amiê Ciê, czêsto jednocze¶nie co¶ jem, albo palê
papierosa, odpowiadam komu¶ na CB i ustawiam nawigacjê. Skoro Ty sobie z
tym nie radzisz, to mo¿e czas od³o¿yæ prawo jazdy.

Brutalnie napiszê: jeste¶ idiot±, lecz fakt ten do Ciebie dotrze gdy kogo¶ niewinnego skasujesz.
Na ka¿dym cmentarzu jest alejka takich "wielofunkcyjnych". I na ka¿d± tak± alejkê przypadaj± trzy takie same, ale wype³nione ich ofiarami.

Data: 2012-04-26 23:01:13
Autor: Marek W.
Punkty za komórkê...
anacron <anacron@anacron.pl> napisa³(a):
> [...]

Nagminnie to robię w Warszawie, z tym że ja nie muszę szukać telefonu bo
wiem gdzie go mam. Załamię Cię, często jednocześnie coś jem, albo
palÄ™
[...]

Pora¿aj±ce!!!  I przera¿aj±ce, ¿e z takimi u¿ytkownikami trzeba dzieliæ drogê. Czy ty my¶lisz, ¿e wszyscy, którzy spowodowali wypadek bo jedli bu³kê, rozmawiali prze tel., popijali kawkê lub w inny sposób siê rozproszyli ("ale ja tylko na chwilkê, nie wiem jak to siê sta³o") powoduj± wypadki nagminnie, co najmniej raz w miesi±cu bo s± urodzonymi mamejami? Nie, oni te¿ robili to samo co robisz ty, mo¿e nawet udawa³o im siê d³u¿ej od ciebie poje¼dziæ bezkolizyjnie. A¿ w koñcu przyszed³ ten pierwszy raz. Pierwszy raz spowodowany w³a¶nie takiego rodzaju rozkojarzeniem lub utrat± koncentracji. I tobie te¿ siê to przydarzy kiedy¶, jestem pewien, wówczas bêdziesz siê drapa³ w g³owê, t³umaczy³ jak w cytacie, który zawar³em w nawiasie i mo¿e nawet ¿a³owowa³ tego co siê i z jakiego durnego powodu to siê sta³o. Na szczê¶cie w W-wie zbyt czêsto nie bywam i mam nadziejê nie spotkaæ ciê na swej drodze. Ale ju¿ wspó³czujê poszkodowanym. --

Data: 2012-04-27 00:09:44
Autor: mumin
Punkty za komórkę...
[...]

Jeszcze sobie gmeraj w spodniach łapą podczas jazdy, albo żongluj mandarynkami, bo taki kozak jak Ty pewnie potrafi, a frajerzy niech patrzą

Data: 2012-04-27 01:45:45
Autor: Andy Niwinski
Punkty za komórkę...

"anacron" <anacron@anacron.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jnc46j$mtq$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ty, to może ty się zgłoś do Hollywood, zaoszczędzą na efektach specjlanych jak będa mieli takiego supermana...

Data: 2012-04-27 09:21:00
Autor: Artur Maśląg
Punkty za komórkę...
W dniu 2012-04-27 01:45, Andy Niwinski pisze:
(...)
Ty, to może ty się zgłoś do Hollywood, zaoszczędzą na efektach
specjlanych jak będa mieli takiego supermana...

Ostania produkcja nie wypaliła - nastąpiła zmiana pseudonimu
aktorskiego i kolejna próba ;)

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-27 22:45:45
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Punkty za komórkê...
W dniu 2012-04-27 09:21, Artur Ma¶l±g pisze:
W dniu 2012-04-27 01:45, Andy Niwinski pisze:
(...)
Ty, to mo¿e ty siê zg³o¶ do Hollywood, zaoszczêdz± na efektach
specjlanych jak bêda mieli takiego supermana...

Ostania produkcja nie wypali³a - nast±pi³a zmiana pseudonimu
aktorskiego i kolejna próba ;)

Czym on tam je¼dzi³ w poprzednich produkcjach? Sportage czy Cee'dem?

Data: 2012-05-01 19:07:10
Autor: Akarm
Punkty za komórkę...
Użytkownik "anacron" napisał:

[...]

Dwa razy kutasy rozmawiajace przez telefon we mnie wjechały i oba mówiły to samo: "tyle lat tak rozmawiam i nigdy nie miałem żadnego wypadku".

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Punkty za komórkę...