Punkty za kom贸rk臋...

Data: 2012-04-27 11:09:09
Autor: T.
Punkty za kom贸rk臋...

U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jnbscf$ifi$1mx1.internetia.pl...
Kiedy wprowadzano zakaz rozmowy przez telefon kom贸rkowy zastanawia艂em
si臋, czy mo偶e nie jest to przypadkiem dobra droga. Teraz, kiedy za to s膮
punkty, w sytuacji gdy - chyba amerykanie - kilkuletnimi badaniami
udowodnili, 偶e nie ma kompletnie znaczenia, czy rozmawiasz przez telefon
bezpo艣rednio, czy tez przez zestaw, czy mo偶e z pasa偶erem obok, czy nawet
- uwaga - uwa偶nie s艂uchasz tylko wiadomo艣ci w radiu, twoja uwaga
rozpraszana jest w identycznym stopniu. Pytam si臋 wi臋c co za chwil臋?
Dostane punktu za jedzenie hot-dog'a ze stacji w czasie jazdy? Mo偶e
p贸jd藕my o krok dalej - ja chc臋 mandat za w艂膮czony radioodbiornik, bo
akurat s艂ucham tr贸jki, a tam du偶o gadaj膮. Ja si臋 pytam, kto ustala te
przepisy i ile klas w zawod贸wce powtarza艂?

A widzia艂e艣 w Ameryce klient贸w, kt贸rzy lew膮 r臋k膮 biegi zmieniaj膮, bo w prawej trzymaj膮 kom贸rk臋? Widzia艂e艣 w og贸le samoch贸d z manualem w Ameryce?
T.

Data: 2012-04-27 12:15:35
Autor: anacron
Punkty za kom贸rk臋...

[...]