Punto 1.1 '99 - warto montować gaz?

Data: 2009-08-12 14:56:40
Autor: marjan
Punto 1.1 '99 - warto montować gaz?
Dzięki za rady, pewnie w następnym tygodniu będę gazował.

A czy muszę przy tym zmieniać dowód rejestracyjny, czy jest możliwość "wbicia" informacji o LPG w już istniejący? Do tego jest taki "problem", że mam czarne tablice, i bardzo chciałbym je zachować :) a boję się, że przy zmianie dowodu rejestracyjnego będą chcieli też mi kazać zmienić blachy na nowe białe.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-08-13 08:43:13
Autor: krzyss
marjan pisze:
[...]

Jak masz miejsce w dowodzie na adnotacje to nic nie bedzie trzeba zmieniac. Pozatym z tego co pamietam to nikt nie moze cie zmusic do zaplacenia za nowe tablice, nawet jak Ci sie dowod skonczy to prosisz o nowy, i bronisz sie rekami i nogami przed nowymi tablicami :D

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===

Data: 2009-08-13 13:05:45
Autor: marjan
krzyss pisze:
marjan pisze:
[...]

No tak, rok temu skończyło się miejsce w dowodzie na przeglądy i za ok 70 zł wydali nowy dowód rejestracyjny do starych tablic.
No to spróbuję przy okazji dopisać się na współwłaściciela (samochód jest na tatę), może uda mi się to zrobić "na raz" przy wpisywaniu do dowodu instalacji LPG.
Miejsce "adnotacje urzędowe" mam puste, żadnych wpisów dotychczas tam nie było.