Punto 1.1 '99 - warto montować gaz?

Data: 2009-08-13 05:20:39
Autor: kaszpir
Punto 1.1 '99 - warto montować gaz?
Kilka lat temu miałem SC 1.1 SPI. Po zakupie (samochód z 1999r) miał
wtedy około 120tys km zamontowałem LPG.
Instalcja II-generacji , koszt niski (około 1300zł) bo silnik SPI
(jedno-punkt).

Spalanie około 8,5L LPG.

W Punto sądzę że będzie palił Ci około 9-10L LPG ...

Według mnie warto , zawsze taniej będzie ale ...

Pamiętaj że II-generacja dośc mocno zmniejsza moc i "efektywność"
silnika i samochód na LPG jak i na benzynie będzie dużo słabszy niż na
samej benzynie (bez zamontowanej zwężki w przypadku LPG).

Silnik bardzo dobrze znosi LPG. Nie wymaga zaawansowanej instalcji.

Ja polecam LPG. Zawsze taniej będzie ;)

PS. W trasie spalił mi 6,4L LPG a wcale "ekonomicznie" nie jechałem ;)

Punto 1.1 '99 - warto montować gaz?