Punto

Data: 2009-11-19 04:26:03
Autor: tadek
Punto
czy opłaca się kupić zadbane Punto I z 1999 roku przebieg około 87 tys
km. "golec" za 6 tys. zł . Nie było rozbite.

Data: 2009-11-19 04:35:43
Autor: czupakabra
Punto
On 19 Lis, 13:26, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:
czy opłaca się kupić zadbane Punto I z 1999 roku przebieg około 87 tys
km. "golec" za 6 tys. zł . Nie było rozbite.

IMO tak, ale sprawdzić każdą śróbkę.

pozdrawiam
Sebastian
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
były cytryny (AX, ZX, XM) - teraz są fordy

Data: 2009-11-19 13:38:23
Autor: krzysiek82
Punto
tadek pisze:
czy opłaca się kupić zadbane Punto I z 1999 roku przebieg około 87 tys
km. "golec" za 6 tys. zł . Nie było rozbite.

wierzysz w ten przebieg? jeśli buda jest zdrowa (trzeba dokładnie oglądać od spodu i w nadkolach) to warto, ale ja i tak bym wolał dołożyć   i kupić mk2.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-19 04:52:25
Autor: czupakabra
Punto
On 19 Lis, 13:38, krzysiek82 <krzysiek...@NOSPAMo2.pl> wrote:
tadek pisze:
wierzysz w ten przebieg? jeśli buda jest zdrowa (trzeba dokładnie
oglądać od spodu i w nadkolach) to warto,

Przebieg to zawsze sprawa "umowna", ale nie zawsze jest
niewiarygodny.
Mam w rodzinie corsę mk2 z '97 i ma 112 000 km - i wiem, że sprzedając
nikt mi nie uwierzy, że jest oryginalny.

pozdrawiam
Sebastian
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
były cytryny (AX, ZX, XM) - teraz są fordy

Data: 2009-11-19 13:09:38
Autor: Samotnik
Punto
Dnia 19.11.2009 czupakabra <sebba12@go2.pl> napisał/a:
Mam w rodzinie corsę mk2 z '97 i ma 112 000 km - i wiem, że sprzedając
nikt mi nie uwierzy, że jest oryginalny.

Ale dlaczego, małe auta używane w mieście właśnie tyle robią. W mieście
spoza polskiej 'pierwszej szóstki' (w nich zresztą też) naprawdę trudno,
jeżdżąc samochodem tylko w mieście, zrobić więcej niż te 10kkm/rok. Do
pracy 20km, to w tydzień 100km, w rok mniej niż 5000km. Zostaje drugie tyle do wyjeżdżenia na zakupy itd, i dopiero mamy 10kkm/rok.

Trudniej natomiast uwierzyć w mały przebieg dużych samochodów, zwłaszcza
zagazowanych lub 'w dizlu'. ;) Oczywiście zdarzają się tacy, którzy większe
auta mało użytkują (np. moi rodzice b. mało jeżdżą, ale mają lagunę kombi
diesel po to, żeby jeżdżąc na wakacje pod namiot, zapakować to auto po sufit), ale to wielka rzadkość.
--
Samotnik

Data: 2009-11-21 23:01:28
Autor: szwagier
Punto

Trudniej natomiast uwierzyć w mały przebieg dużych samochodów, zwłaszcza
zagazowanych lub 'w dizlu'. ;)

Lanos. 1999 rok. Oczywiscie z LPG.
72.000 km

Wlasnosc mojego ojca...
Byloby pare tysiecy mniej ale kilka razy musialem go pozyczyc :/

Wlasciwie to ojciec chetnie by sie go pozbyl, ale po co sprzedawac za grosze cos co sie od nowosci nie popsulo ani razu??

szwagier

Data: 2009-11-19 13:18:03
Autor: to
Punto
czupakabra wrote:

Przebieg to zawsze sprawa "umowna", ale nie zawsze jest niewiarygodny.
Mam w rodzinie corsę mk2 z '97 i ma 112 000 km - i wiem, że sprzedając
nikt mi nie uwierzy, Ĺźe jest oryginalny.

A po co Ci pośrednik przy sprzedaży? I dlaczego miałby nie wierzyć, skoro i tak nie on kupuje?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-19 13:56:27
Autor: bratPit[pr]
Punto

Mam w rodzinie corsę mk2 z '97

nie ma Corsy mk2, jest Corsa B ;p
brat

Data: 2009-11-19 14:03:27
Autor: Maverick
Punto
tadek pisze:
[...]

No co ty - ja mam Astre G z 1.8i ('99, dec) - 130kkm na budziku - i sie tym nie przejmuje. Robie 10-15kkm rocznie - i wiecej nie bede, bo nie mam gdzie.

PS. A do tego zagazowana - to juz zupelnie sie nie oplaca :D
--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2009-11-19 15:29:58
Autor: Srututu
Punto
wierzysz w ten przebieg?

Ja mam Punto '96
Służy tylko do dojazdów do pracy - 14km  w obie strony.
Policz sobie :)
Nic nie jest niemożliwe :)

Data: 2009-11-19 19:54:15
Autor: Paweł W.
Punto

Nic nie jest niemożliwe :)

Sprawdź czy sonde lamde masz ;-)

p.

Data: 2009-11-19 15:00:28
Autor: Jan Strybyszewski
Punto
tadek pisze:
czy opłaca się kupić zadbane Punto I z 1999 roku przebieg około 87 tys
km. "golec" za 6 tys. zł . Nie było rozbite.

A cieknie pod pokrywa zaworow, jak nie cieknie to oszukane :)

A powaznie sprawdz blache szczegolnie tylna klape i okolice szyby przedniej (dach) a mechaniki to wszystko jest tanie a silnik prosty jak ruski cep.  Jesli to 1.1 to nawet rozrzad nie jest problemm bo silnik bezkolizyjny

Data: 2009-11-19 17:49:44
Autor: Grejon
Punto
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Powinien zrobić kompleksowe sprawdzenie geomterii i spalin. W końcu auto z tamtego wieku...

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-20 12:05:23
Autor: Jan Strybyszewski
Punto
Grejon pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Oczywiscie ze powinien

Data: 2009-11-19 15:12:44
Autor: Paul
Punto
tadek pisze:
czy opłaca się kupić zadbane Punto I z 1999 roku przebieg około 87 tys
km. "golec" za 6 tys. zł . Nie było rozbite.

a nie boisz się, że będą Ci kradli sondę lambda?

Data: 2009-11-19 19:59:19
Autor: to
Punto
tadek wrote:

czy opłaca się kupić zadbane Punto I z 1999 roku przebieg około 87 tys
km. "golec" za 6 tys. zł . Nie było rozbite.

SprawdĹş czy lambda nie jumana.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-19 20:17:43
Autor: jureko
Punto
tadek wrote:

czy opłaca się kupić zadbane Punto I z 1999 roku przebieg około 87 tys
km. "golec" za 6 tys. zł . Nie było rozbite.

weź na kanał i pooglądaj spód, jak jest miękki to jest rdza. Ja jakiś czas temu spawałem podłogę w punciaku. Chyba tylne zawieszenie jest słabym punktem też,..

jureko

Data: 2009-11-20 11:09:00
Autor: Michał Gut
Punto
czy opłaca się kupić zadbane Punto I z 1999 roku przebieg około 87 tys
km. "golec" za 6 tys. zł . Nie było rozbite.

zalezy z jakim silnikiem.
punto I ma duzo zalet (np bardzo tanie w naprawach) ale i wad (nie tak dobre w zderzeniach -  wkoncu stara konstrukcja).

szukaj rdzy w podlodze, tylnej klapie od strony uszczelki (od srodka),

slaby punkt to zawieszenie tylne (belka jak tlucze to upierdliwa sprawa - drogawa w naprawie).

jesli przebieg realny to w sumie oplaca sie z dowolnym silnikiem. ale na twoim miejscu dolozylbym 5kpln i kupil punto 2.
ja kupilem p2 fl w dieslu z 2004 ze sporym przebiegiem ale jezdzi;) za 11500,- tyle ze van - ale mnie idealnie pasuje

Data: 2009-11-20 04:47:08
Autor: tadek
Punto
On 20 Lis, 11:09, "Michał Gut"
<mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
[...]

autem będzie jeździć córka na uczelnię do koleżanek. W sumie małe
przebiegi głównie w mieście ew. na działkę 25 km w jedną stronę.Chce
aby nauczyła się jeździć a jak rozwali to "mała strata krótki żal".Z
drugiej strony nie chcę aby samochód ciągle "wizytował" mechanika.

Data: 2009-11-20 16:27:18
Autor: kamil
Punto
"tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote in message news:f86bd378-4d96-4a1b-b825-0c173fdba52co10g2000yqa.googlegroups.com...

[...]

Wez tylko pod uwage bezpieczenstwo takiego malego punciaka, samochodu zal nie bedzie, polamanych kolan moze juz troche bardziej..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-20 13:54:23
Autor: tadek
Punto
On 20 Lis, 17:27, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"tadek" <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

Wez tylko pod uwage bezpieczenstwo takiego malego punciaka, samochodu zal
nie bedzie, polamanych kolan moze juz troche bardziej..

niestety w volvo 940 czuła się córka źle. Meldowała że przód jak stół
do pinponga a tył ma chyba z 10 metrów. Oprócz tego ciężko w mieście
zaparkować takiego grzmota ale za to bezpieczny i kolan szybko nie
połamie

Data: 2009-11-20 16:53:28
Autor: Michał Gut
Punto
nie licz na to ze bedzie bezawaryjne
ale jest calkiem latwe w naprawie (za wyjatkiem tylnej belki moze). czesci sa smiesznie tanie i w warsztacie bedie ladowal tak samo czesto jak inne. pamietaj ze to stare autko 10 lat to duzo.

tu jeszcze jedna wskazowka
obejrzyj dokladnie przewod paliwowy czy nie parcieje - odcinek przy listwie wtryskiwaczy.
pare punciakow sie juz zjaralo z tego powodu

Data: 2009-11-20 18:43:52
Autor: MarcinJM
Punto
Michał Gut pisze:
ale jest calkiem latwe w naprawie (za wyjatkiem tylnej belki moze).

Zaraz, zaraz, to pisze ten sam gosc, ktory pyta "czy wymiana końcówek drążków kierowniczych to wielka filozofia?"
No to sie nowy autorytet znalazl. Taki od punto.
Witamy, witamy.

MarcinJM

Data: 2009-11-20 20:04:09
Autor: Michał Gut
Punto
Zaraz, zaraz, to pisze ten sam gosc, ktory pyta "czy wymiana końcówek drążków kierowniczych to wielka filozofia?"
No to sie nowy autorytet znalazl. Taki od punto.
Witamy, witamy.

tak tak to ten sam
miales mnie do kfa wsadzic

punto 1 latam od lat 7 moze 8, a drazki wymieniam w p2
poza tym nigdy do zawieszenia sie sam nie dotykalem tylko silnik elektryka instalacja lpg

cos tam o swoim samochodzie wiem, jakie ma bolaczki, jakie naprawy wykonywalem (u mechanikow, drazki tez tymienialem mechanikiem a nie sam jesli juz chcesz sie spytac czy wytknac).

wiec czy autorytet - mozna by polemizowac. doswiadczony uzytkownik jak najbardziej, ale dziekuje za uznanie.

Data: 2009-11-20 20:55:10
Autor: Cavallino
Punto
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:

cos tam o swoim samochodzie wiem, jakie ma bolaczki, jakie naprawy

A o zestawie naprawczym silentbloków nie słyszałeś?

Data: 2009-11-20 20:59:56
Autor: Michał Gut
Punto
A o zestawie naprawczym silentbloków nie słyszałeś?

mowisz o tulejach gumowo-metalowych? slyszalem a co?
nawet moj mechanik je pakowal w belke
....dwa razy

Data: 2009-11-20 21:00:35
Autor: Cavallino
Punto
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:he6sb9$71n$1portraits.wsisiz.edu.pl...
A o zestawie naprawczym silentbloków nie słyszałeś?

mowisz o tulejach gumowo-metalowych?

Tak to właśnie silentbloki.

slyszalem a co?
nawet moj mechanik je pakowal w belke
...dwa razy

I to ma być droga naprawa?
Te gumki kosztują koło 100 zł za komplet.

Data: 2009-11-20 22:27:23
Autor: Michał Gut
Punto
I to ma być droga naprawa?
Te gumki kosztują koło 100 zł za komplet.
do punto I jesli mnie pamiec nie myli to bylo cos kolo 250-300 za komplet w aso  (bo zamiennikow ponoc nima, choc mnie to dziwi bo czesc jest prosta jak cep). Sztuk cztery łącznie
do tego za kazda wymiane mechanik punktowal mnie na bodaj 300pln co juz daje spora sume.

ja sie nie chcialem tego podjac - za cienki jestem na to, nawet mimo dostepu do instrukcji - uznalem ze bez kanalu nie ma sensu kombinowac - pierwszy komplet zdechl po bodaj pol roku moze roku a drugi lata do dzis (ze 2-3 lata chyba)

Data: 2009-11-21 00:53:22
Autor: Cavallino
Punto
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:he71f4$91m$1portraits.wsisiz.edu.pl...
I to ma być droga naprawa?
Te gumki kosztują koło 100 zł za komplet.
do punto I

Właśnie o Punto I pisałem.
Zmień ASo jeśli tak Cię rąbie na cenach.

Data: 2009-11-21 08:54:25
Autor: Michał Gut
Punto

Właśnie o Punto I pisałem.
Zmień ASo jeśli tak Cię rąbie na cenach.

aso chcialo zeby nie sklamac chyba ok 700 pln za wymiane + czesci (dokladnie nie pamietam bo to daawno temu bylo, pamietam natomiast ze mi szczeka opadla)

robil to moj mechanik za taka kase

Data: 2009-11-21 09:28:40
Autor: Cavallino
Punto
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:he8661$4sa$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Tyle że pewnie całej belki, a nie silentbloków które wymienia się w kilka minut.
Przez długi czas Fiat utrzymywał że nie posiada zestawów naprawczych belki.

robil to moj mechanik za taka kase

No to Cię w wała robi.

Data: 2009-11-21 13:46:02
Autor: Michał Gut
Punto
[...]

nie belki - dopytywalem sie dokladnie o koszt wymiany tulei w tylnej belce i pytalem tez o koszt tych tulei - wiec o pomylce nie bylo mowy

robil to moj mechanik za taka kase

No to Cię w wała robi.

czas na zmiane chyba bo faktycznie - ostatnio za wymiane pompy olejowej w punto 2 krzyknal mi dokladnie tyle ile ASO. Wiec pompa narazie czeka na wymiane - niby kontrolka gasnie ale codziennie rano gasnie kilka sekund czasami 10 i wiecej.
rece mi opadaja bo niedawno co dopiero wymienialem rozrzad zeby usunac ta usterke i slizgacz olejowy byl polamany a lancuch spilowal mi czesc obudowy.... teraz znowu trzeba sciagac nowy rozrzad zeby sie do pompy dostac....

Data: 2009-11-21 16:45:18
Autor: Cavallino
Punto
[...]

Niemożliwe, to trwa kilka minut.
Jak dobrze poszukasz, to za flaszkę ktoś Ci to zrobi.

Data: 2009-11-21 17:44:50
Autor: Michał Gut
Punto
Niemożliwe, to trwa kilka minut.
Jak dobrze poszukasz, to za flaszkę ktoś Ci to zrobi.

wymiana poduch pod belką kilka minut? przeciez rozkrecanie tego zajmie wiecej
a jak zapieczone to jeszcze wiecej.

Data: 2009-11-21 19:04:07
Autor: Cavallino
Punto
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:he957r$ke9$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Niemożliwe, to trwa kilka minut.
Jak dobrze poszukasz, to za flaszkę ktoś Ci to zrobi.

wymiana poduch pod belką kilka minut? przeciez rozkrecanie tego zajmie wiecej

Ale nic nie masz wymieniać - to jest zestaw naprawczy, którym skręcasz te istniejące.

Data: 2009-11-21 09:36:47
Autor: Cavallino
Punto
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:

robil to moj mechanik za taka kase

Obejrzyj sobie ceny silentbloków tutaj:
http://warsztat.intercars.com.pl/show_str.php?id=65&od=1&grut=&kod=101701&khkod=021294&n=&sta=0&sts=&rootkod=WWWWW

Data: 2009-11-21 13:41:57
Autor: Michał Gut
Punto
Data: 2009-11-22 02:23:26
Autor: Adam Płaszczyca
Punto
Dnia Thu, 19 Nov 2009 04:26:03 -0800 (PST), tadek napisał(a):

czy opłaca się kupić zadbane Punto I z 1999 roku przebieg około 87 tys
km. "golec" za 6 tys. zł . Nie było rozbite.

Nie. Chyba, że nazywasz się Zarzecki lub Strybyszewski. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-24 07:38:18
Autor: Jan Strybyszewski
Punto
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Nie osmieszaj sie mistrzu rowow

Data: 2009-11-24 23:57:25
Autor: Adam Płaszczyca
Punto
Dnia Tue, 24 Nov 2009 07:38:18 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Nie. Chyba, że nazywasz się Zarzecki lub Strybyszewski.

Nie osmieszaj sie mistrzu rowow

Coś tam mówiłeś, przestępco?

--

Punto