Punto JTD

Data: 2012-11-27 17:22:00
Autor: Irokez
Punto JTD
Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <Miranda@wp.pl> napisał w wiadomości news:50b4ac6c$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
Co sądzicie o silnikach JTD w fiatach? Mam na oku punto z 1,9 JTD -
awaryjne  toto jest? Cena może nie rewelacyjna, ale przebieg i stan
ogólny b.  obiecująco się zapowiadają - auto od sąsiada. Nie wiem tylko
jak z  awaryjnością, co sie najczęściej psuje w tych autach itd.
Pomożecie?

Bardzo fajne silniki
Miałem 2.4JTD w Alfie 156.
Aktulnie tojotowska benzyna 2.0 niby więcej mocy (147KM) a ma się kompletnie nijak do tego JTD co miałem (136KM), nawet kultura pracy gorsza.

--
Irokez

Punto JTD