Punto JTD

Data: 2012-11-28 09:19:53
Autor: Bartek
Punto JTD
Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <Miranda@wp.pl> napisał w wiadomości news:50b4ac6c$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
Co sądzicie o silnikach JTD w fiatach? Mam na oku punto z 1,9 JTD - awaryjne toto jest? Cena może nie rewelacyjna, ale przebieg i stan ogólny b. obiecująco się zapowiadają - auto od sąsiada. Nie wiem tylko jak z awaryjnością, co sie najczęściej psuje w tych autach itd. Pomożecie?

jaki rok punto,  i tak dalej?

ogólnie: bardzo dobre jednostki - 1.9 i 2.4. koszty utrzymania 1.9 nie są wielkie, nawet gdy by trzeba było wymienć coś za jakiś czas - napinacz paska osprzetu itp tid.

Nie wiem jaki rok auta ale punto ma dość dobrze rozgryzione wszelakie wady, więc wyszukaj sobie na forum punto, tam wszystko  znajdziesz.
wiem, bo sam szukałem informacji o punto I - gdy szukalem auta dla matki. kupilem punto i w budzie lanci Y.
coprawda nie diesla, a 1.2, ale ...

--
Pozdrawiam, Bartek

Punto JTD