Punto - czy warto?

Data: 2009-04-18 19:30:17
Autor: Paweł W.
Punto - czy warto?

Witam!

Ojciec chce kupić autko. Do maks. 15 tys. zł.
Mysli nad Fiatem Punto z roku 2003-2004, silnik 1.4 benzyna.
Czy warto takie autko kupić? W sumie autko jak kazde inne, dość dobrze
wykonczone i wyposazone jak na te kwote. Co sadzicie o tych autach?

To zależy gdzie ojciec będzie to autko trzymał, bo jak w garażu to ok, ale jak pod blokiem to sonde lambde mogą podpieprzyć.  Spytaj Zygę Maszpunto jak mi nie wierzysz ;)

p.

Data: 2009-04-18 21:57:28
Autor: franz
Punto - czy warto?
[...]