Punto - czy warto?

Data: 2009-04-18 21:01:51
Autor: mbuniek
Punto - czy warto?
Witam!

Ojciec chce kupić autko. Do maks. 15 tys. zł.
Mysli nad Fiatem Punto z roku 2003-2004, silnik 1.4 benzyna.
Czy warto takie autko kupić? W sumie autko jak kazde inne, dość dobrze
wykonczone i wyposazone jak na te kwote. Co sadzicie o tych autach?

Mialem Lancie Y takie male na bazie Punto I  i  bylem bardzo zadowolony, nieco lepsze wykonczenie (materialy) i dobre bajery klima, abs, wpomaganie, elektryka, itp w tej klasie auta bardzo ok. Jako ze fiat z roku na rok robi coraz lepsze auta to jak tylko znajdziecie sztuke w dobrym satnie technicznym to moim zdaniem jest autko OK.
Ja mialem silnik 1,2 16 V 86KM w punto z tego rocznika bedzie 80 KM dynamika ok spalanie w miescie ok 8,7  trasa 6 - 6,5 pojechalo to 180 budzikowe wiec realnie kiela 170.
Polecam tez  JTD.

Buniek.

Data: 2009-04-19 11:37:21
Autor: kamil_pl
Punto - czy warto?

Użytkownik "mbuniek" <mbuniek_wytnij@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Ja mialem silnik 1,2 16 V 86KM w punto z tego rocznika bedzie 80 KM dynamika ok spalanie w miescie ok 8,7  trasa 6 - 6,5

Fajny samochód, ale 8,7 w mieście przy 1,2 to trochę średniawo... :(

Punto - czy warto?