Pupa, dupa, oryginał i falsyfikat

Data: 2013-09-08 10:29:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Pupa, dupa, oryginał i falsyfikat
Strach, niepewność, zaciekawienie, nadzieja. Polacy z niecierpliwością i zapartym tchem obserwują pewnie te wybory. Zamknięto supermarkety, opustoszały kina, nawet kościoły świecą pustakami. Czy wygra pan Dupa czy może pan Żebro? Lepszy będzie Eskimos czy może wyleniały buszmen z Lesotho?

Czy Pupa to wyborcza dupa, i czy nie za dużo tych Ziobrów wkoło. Moim zdanie i ten jeden to nadmiar szczęścia. Ja wybory na Podkarpaciu na szczęście mam głęboko w dupie…, przepraszam, w pupie.

http://tiny.pl/h3fbp

Pupa, dupa, oryginał i falsyfikat