Purpurat tłumaczy się z bagatelizowania pedofilii

Data: 2010-04-06 22:35:09
Autor: mkarwan
Purpurat tłumaczy się z bagatelizowania pedofilii

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:x8iibot3szde$.1dgrgnf9o7utr$.dlg40tude.net...
Nawiązując do tytułu wątku, to ty i tobie podobni bagatelizujecie pedofilię.
Pokazujecie ją tylko w kościele, a gdzie indziej jej nie ma?
Jeśli jest to czemu o tym milczycie?
Czy dlatego że chcecie ją ukryć?
Czy chcecie odwrócić uwagę od pedofilii której poza kościołem jest chyba znacznie więcej.

Data: 2010-04-07 01:42:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 6 Apr 2010 22:35:09 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:x8iibot3szde$.1dgrgnf9o7utr$.dlg40tude.net...
Nawiązując do tytułu wątku

I tak skończy się na odesłaniu mnie do psychiatry, że robię z siebie durnia
lub na stwierdzeniu że nie rozumiem co czytam więc oszczędzę sobie
odpowiedzi na twoją figurę retoryczną.

Purpurat tłumaczy się z bagatelizowania pedofilii