Puścili Jarusia na żywo i facet odrazu odpływa w swoje urojenia ;)

Data: 2010-06-01 19:08:45
Autor: Eulalia Browarek
Puścili Jarusia na żywo i facet odrazu odpływa w swoje urojenia ;)
jeszcze mu dać złośliwego adwersarza, żeby go trochę poszczypał na żywo i będzie byczo ;)))))

Zennon

Data: 2010-06-01 21:10:38
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hu3lrt$hsu$1tioat.net...
jeszcze mu dać złośliwego adwersarza, żeby go trochę poszczypał na żywo i
będzie byczo ;)))))

Zennon

do Smolenska nie chce leciec drugi kaczor popierdolony kurwa zlodziejska rzydowska?

Data: 2010-06-01 14:05:59
Autor: Antenka
Puścili Jarusia na żywo i facet odrazu odpływa w swoje urojenia ;)
On 1 Cze, 21:10, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
> [...]

> będzie byczo ;)))))

> Zennon

do Smolenska nie chce leciec drugi kaczor popierdolony kurwa zlodziejska

Zamknij mordę! Rzygać się chce słuchając twoich głupich westchnień do
ojro, mośku jeden! Ojro nie będzie i basta!

Antenka

Data: 2010-06-02 07:33:19
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ccf49c10-262f-4ba9-893c-ca42e1b6e815o1g2000vbe.googlegroups.com...
Zamknij mordę! Rzygać się chce słuchając twoich głupich westchnień do
ojro, mośku jeden! Ojro nie będzie i basta!
Antenka

A kiedy was już nie będzie stare pierdolone kałmucze łby postkomusze - hamulce rozwoju Polski ?
Tfu!

Data: 2010-06-02 07:39:19
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-01 23:05, Antenka pisze:

[...]

Oj czy Ty Antenko aby za ostro nie potraktowałaś tego biedaka? W zderzeniu z tak brutalnym przedstawieniem mu faktów jest jeszcze gotowy sie załamać i zrobić coś nierozważnego :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-06-01 21:10:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 1 Jun 2010 19:08:45 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

jeszcze mu dać złośliwego adwersarza, żeby go trochę poszczypał na żywo i będzie byczo ;)))))

Pierwszy raz od sierpnia ub.r. żałuję że nie odbieram WSI24 w moim
pakiecie.

Zaraz pogmeram na ich stronie, może będzie.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-01 22:16:33
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:esbxne69y2gg$.1k1v5b7l29m1v$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Pan Jaroslaw po prostu nie widzial najmniejszego sensu uczestniczenia w tym spotkaniu. Napieralski podobnie sie zachowal. Nie wiem co chcial osiagnac Tusk i jego pelobanda. Jednakze nie udalo im sie. Publiczonosc poznala zapisy rozmow.
awe

Data: 2010-06-01 14:45:49
Autor: Antenka
On 1 Cze, 22:16, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:esbxne69y2gg$.1k1v5b7l29m1v$.dlg40tude.net...> Dnia Tue, 1 Jun 2010 19:08:45 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

> [...]

 Tusk i jego pelobanda. Jednakze nie udalo im sie. Publiczonosc

Pan Jarosław, jako wytrawny polityk, nie chciał uczestniczyć w tym
żałosnym przedstawieniu.

Antenka

Data: 2010-06-02 08:52:06
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu3pl5$fmj$1news.onet.pl...

[...]

Wasi senatorowie chcieli wprowadzić temat tragedii pod Smoleńskiem do porządku obrad, teraz już nie chcą? Tusk zapowiadał, że treść zapisów zostanie ujawniona i została. Znów źle? Co chciał osiągnąć prezes PiS? Sądził, że Tusk nie ujawni treści zapisów mówiących wprost, że śp. prezydent KAZAŁ lądować w Smoleńsku mimo mgły? SPOŁECZEŃSTO poznało PRAWDĘ!

Data: 2010-06-02 15:34:06
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c05ff8e$0$2597$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Cokolwiek zrobil JK to zawsze jest to strzal w dziesiatke. Moze za jakis czas poznamy motywy jego dzialania. Ja jednak nie ufalbym Tuskowi i pelobandzie. Chocby przypomne tu zachowanie tuska i pelobandy podczas debaty politycznej LK-Tusk w 2005 roku

Puścili Jarusia na żywo i facet odrazu odpływa w swoje urojenia ;)